Mini-rework Janny odmieni tę postać. Riot buffuje jedną z umiejętności, osłabiając pozostałe
Jak Riot zmieni Jannę? W aktualizacji 12.1 bohaterka otrzyma sporo poprawek.
Janna jest jednym z bardziej rozpoznawalnych supportów, których można znaleźć w League of Legends. Jej zestaw umiejętności kojarzy praktycznie każdy i trudno wyobrazić sobie bohaterkę z innymi skillami.
Riot szykuje dla niej zmiany, które mogą sporo zmienić w tym, jak wygląda rozgrywka bohaterką. Mimo to postać zachowa swoje charakterystyczne zdolności. Jakie poprawki szykują projektanci i w jaki sposób komentuje je Riot August?
Zabieramy nieco poke’u na linii z jej W i podstawowych ataków i skupiamy się na użyteczności. Q jest teraz znacznie silniejszym skillem, kiedy użyty jest ofensywnie.
Reklama
Jak zmieni się Janna?
Czy Janna potrzebuje zmian? Patrząc na historię jej popularności – jak najbardziej.
Praktycznie nikt jej nie wybiera, nikt nie banuje, bo i nie ma po co. Teraz to się może zmienić.
Wzmocnienia
- Podstawowe statystyki
- Prędkość poruszania się zwiększona z 315 do 330
- Bazowe AD zwiększone z 46 do 52
- AD na poziom zwiększone z 1,5 do 3
- Howling Gale (Q)
- Koszt many zmniejszony z 60-140 do 60-100
- Minimalny zasięg zwiększony z 1000 do 1100
- Maksymalny zasięg zwiększony z 1750 do 1760
- Czas podróży tornada zmniejszony z 1,5 do 1,25 sekundy
- Obrażenia zwiększone z 60-160 (+15-35 za sekundę ładowania) do 60-180 (+15-55 za sekundę ładowania)
- Teraz zadaje 80% obrażeń minionom
Nerfy
- Podstawowe statystyki
- Zasięg podstawowego ataku zmniejszony z 550 do 500
- Tailwind (P)
- Janna dostaje teraz 8% prędkości poruszania się tylko w kierunku sojuszników
- Podstawowe ataki Janny oraz W nie zadają już bonusowych obrażeń magicznych opartych na bonusowej prędkości poruszania się
ZOBACZ – Co dzieje się w dżungli, kiedy leśnik prosi nas o bezpieczną grę na linii w LoLu?
Poprawki
- Zephyr (W)
- Zasięg zmieniony z 550 (krawędź do krawędzi) do 650 (środek do środka)
- Czas trwania spowolnienia zwiększony z 2 do 3 sekund
- Czas odnowienia zwiększony z 8-6 do 12 sekund
- Obrażenia zwiększone z 55-175 do 70-190
- Pasywna prędkość poruszania się zwiększona z 6-10% do 8-14%
- Eye of the Storm (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 16-12 do 15-9 sekund
- Czas zanim tarcza zacznie zanikać zwiększony z 0,75 do 1,25 sekundy
- Spowalnianie oraz podbijanie przeciwnych bohaterów nie redukuje już czasu odnowienia zdolności o 20%