Reklama

Mini-rework Janny odmieni tę postać. Riot buffuje jedną z umiejętności, osłabiając pozostałe

League of Legends

Reklama

Jak Riot zmieni Jannę? W aktualizacji 12.1 bohaterka otrzyma sporo poprawek.

Reklama


Janna jest jednym z bardziej rozpoznawalnych supportów, których można znaleźć w League of Legends. Jej zestaw umiejętności kojarzy praktycznie każdy i trudno wyobrazić sobie bohaterkę z innymi skillami.

Riot szykuje dla niej zmiany, które mogą sporo zmienić w tym, jak wygląda rozgrywka bohaterką. Mimo to postać zachowa swoje charakterystyczne zdolności. Jakie poprawki szykują projektanci i w jaki sposób komentuje je Riot August?

Zabieramy nieco poke’u na linii z jej W i podstawowych ataków i skupiamy się na użyteczności. Q jest teraz znacznie silniejszym skillem, kiedy użyty jest ofensywnie.

Reklama

Jak zmieni się Janna?

Czy Janna potrzebuje zmian? Patrząc na historię jej popularności – jak najbardziej.

Praktycznie nikt jej nie wybiera, nikt nie banuje, bo i nie ma po co. Teraz to się może zmienić.

Wzmocnienia

  • Podstawowe statystyki
    • Prędkość poruszania się zwiększona z 315 do 330
    • Bazowe AD zwiększone z 46 do 52
    • AD na poziom zwiększone z 1,5 do 3
  • Howling Gale (Q)
    • Koszt many zmniejszony z 60-140 do 60-100
    • Minimalny zasięg zwiększony z 1000 do 1100
    • Maksymalny zasięg zwiększony z 1750 do 1760
    • Czas podróży tornada zmniejszony z 1,5 do 1,25 sekundy
    • Obrażenia zwiększone z 60-160 (+15-35 za sekundę ładowania) do 60-180 (+15-55 za sekundę ładowania)
    • Teraz zadaje 80% obrażeń minionom

Nerfy

  • Podstawowe statystyki
    • Zasięg podstawowego ataku zmniejszony z 550 do 500
  • Tailwind (P)
    • Janna dostaje teraz 8% prędkości poruszania się tylko w kierunku sojuszników
    • Podstawowe ataki Janny oraz W nie zadają już bonusowych obrażeń magicznych opartych na bonusowej prędkości poruszania się

ZOBACZ – Co dzieje się w dżungli, kiedy leśnik prosi nas o bezpieczną grę na linii w LoLu?

Poprawki

  • Zephyr (W)
    • Zasięg zmieniony z 550 (krawędź do krawędzi) do 650 (środek do środka)
    • Czas trwania spowolnienia zwiększony z 2 do 3 sekund
    • Czas odnowienia zwiększony z 8-6 do 12 sekund
    • Obrażenia zwiększone z 55-175 do 70-190
    • Pasywna prędkość poruszania się zwiększona z 6-10% do 8-14%
  • Eye of the Storm (E)
    • Czas odnowienia zmniejszony z 16-12 do 15-9 sekund
    • Czas zanim tarcza zacznie zanikać zwiększony z 0,75 do 1,25 sekundy
    • Spowalnianie oraz podbijanie przeciwnych bohaterów nie redukuje już czasu odnowienia zdolności o 20%
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama