Możliwość wymiany z innymi graczami kolejnością w wyborze postaci w LoLu
Propozycja jednego z graczy, która zdecydowanie ułatwiłaby komunikację w oknie wyboru postaci.
System rankingowy w League of Legends, mimo że usprawniany od lat, dalej nie jest idealny. Dowodem mogą być gracze, którzy co jakiś czas dzielą się ze społecznością swoimi pomysłami, które poprawiłyby jakość rozgrywek. Nawet jeśli dodanie podobnych usprawnień jest mało prawdopodobne, to odpowiedzi innych graczy czasem mogą pomóc zrozumieć, dlaczego nie są one możliwe, lub udoskonalić pomysł gracza.
Możliwość zmiany kolejności wyboru
Czasami w kolejce rankingowej zachodzi potrzeba wyboru bohatera wcześniej lub później od otrzymanej przez system pozycji. Gracze w tym przypadku zmuszeni są prosić sojuszników o wybór ich bohatera, a następnie wybierają oni to, co zechce sojusznik. Mimo to aktualne rozwiązanie ma wiele niedociągnięć i może prowadzić do sytuacji, gdzie ostatecznie obu graczy rozgrywa grę, innymi postaciami niż chcieli.
ZOBACZ – Świetny cosplay Kapitan Miss Fortune z League of Legends
Koncept zaproponowany przez gracza pozwalałby na wymianę pozycji z innym. Mając first picka i chcąc wybierać po, dajmy na to, przeciwnym mid lanerze, można by po prostu wcisnąć przycisk znajdujący się obok pożądanej przez gracza pozycji. Jeśli sojusznik zgodziłby się, nastąpiłaby zamiana.
Wydaje mi się, że to rozwiązanie byłoby dużo lepszym od wybierania bohatera dla innego gracza, a następnie wymienianie się nim. Wybór postaci w solo kolejce wymaga posiadania pożądanego przez sojusznika bohatera, wymaga od sojusznika posiadania bohatera, którego chcę ja oraz zaufania do siebie nawzajem, że faktycznie wybierzemy bohaterów, o których zostaliśmy poproszeni.
Zamiast tego mógłbym po prostu zapytać o first/last picka. Brak problemów z posiadaniem bohaterów lub zaufania.
Większość graczy stwierdziła, że pomysł jest naprawdę dobry, ale przyznała również, że klient nie daje sobie rady już w swoim aktualnym stanie, a dodawanie do niego kolejnych elementów, które mogłyby go spowolnić, zdecydowanie nie przyspieszyłoby jego pracy.
Mimo to w przyszłości, kiedy klient będzie działał już tak, jak powinien, gracze zdecydowanie z otwartymi ramionami przyjęliby podobne usprawnienie.