Reklama

Nadchodzące do League of Legends poprawki Azira. Co wobec bohatera planuje Riot Games?

League of Legends

Reklama

Riot chce nieco pomóc Azirowi w jego kiepskiej sytuacji. Jak prezentują się zmiany?

Reklama


Riot Games nieustannie pracuje nad balansem League of Legends i pilnuje, aby żaden z championów nadto nie odstawał od reszty. Zbyt silne postacie są nerfione, a te, które radzą sobie nie najlepiej, nierzadko otrzymują wzmocnienia. Twórcy często również próbują w jakiś sposób zmienić daną postać, aby grało się nią po prostu lepiej, zmieniając to, co stanowi główną siłę bohatera. Co tym razem przygotowano dla Azira?

Zmiany Azira na PBE

Azir aktualnie nie radzi sobie najlepiej. Jego współczynnik zwycięstw nie przekracza 47% i wybierany jest w niecałych 3% rozgrywek na Summoner’s Rift. Nie jest również daleko od najniższej pozycji w tierliście obejmującej bohaterów na środkową aleję, którą zamykają postacie niekoniecznie słynące z mida, jak na przykład Morgana, Alistar czy Nocturne.

Ewidentnie zauważalne jest to, że champion potrzebuje pomocy, a ta pojawiła się na PBE. Jeden z Rioterów opublikował komentarz dotyczący poprawek, które trafiły na serwery testowe League of Legends. Riot Phreak oznajmił, ze zmiany championa są w fazie testów, ale na ten moment jest z nich zadowolony.

Reklama

Zrobiłem zmiany Azira i celowo wysłałem je na PBE. Zdecydowanie dalej są w trakcie tworzenia, ale na ten moment jestem z nich naprawdę zadowolony.

Chciałbym, aby reporty na PBE pomogły sprawdzić, czy nie występują żadne błędy, więc zmiany na razie tam pozostaną.

Jak dokładnie prezentują się poprawki, które otrzymał Azir?

  • Bazowe statystyki
    • Bazowe zdrowie zmniejszone z 622 do 550
    • Bazowa mana zmniejszona z 380 do 320
    • Przyrost many zwiększony z 36 do 40
    • Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0.625 do 0.694
    • Przelicznik prędkości ataku zwiększony 0.625 do 0.694
    • Przyrost prędkości ataku zwiększony z 3% do 4%
  • Shurima’s Legacy (P)
    • Czas odnowienia wieży zmniejszony z 180 do 90 sekund
    • Przelicznik AP zwiększony z 15% do 50%
  • Conquering Sands (Q)
    • Bazowe obrażenia zmniejszone z 70-150 do 60-120
    • Przelicznik AP zwiększony z 30% do 45%
    • Koszt many zwiększony z 55 do 60-80
  • Arise! (W)
    • Usunięto prędkość ataku
    • Bazowe obrażenia żołnierzy zmniejszone z 50-150 zależnych od poziomu zdolności do 50-90 zależnych od poziomu zdolności
    • Przelicznik AP zwiększony z 55% do 60%
    • Koszt many zmniejszony z 40 do 30
  • Shifting Sands (E)
    • Koszt many zmniejszony z 60 do 45
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama