Reklama

Najlepsze picki spoza mety w aktualnym patchu League of Legends. Czym można zaskoczyć przeciwników?

League of Legends

Reklama

Gracze zauważyli, że niektórzy bohaterowie naprawdę skorzystali na nowododanych itemach. Warto zwrócić uwagę na te picki.


Niedawno Riot postanowił dodać do gry parę nowości, które miały wywrócić metę do góry nogami. Chodzi oczywiście o dodane itemy: Anathema’s Chain i Hullbreaker. Społeczność League of Legends zaczęła sprawdzać, którzy bohaterowie świetnie pasują do wymienionych przedmiotów i okazało się, że pewne postacie stały się dzięki nim naprawdę solidnym wyborem. Warto zwrócić na nie uwagę, jeśli szuka się nowych picków do swoich gier.

Picki spoza mety, które są naprawdę silne

Reklama

Yorick, Illaoi i Sion

Zarówno Yorick, jak i Illaoi wypadli z mety na początku sezonu 11. Wraz z wprowadzeniem nowych przedmiotów ich sytuacja może się jednak zmienić.

Reklama

Divine Sunderer jest obecnie bardzo skutecznym przedmiotem, zwłaszcza w połączeniu z runą Grasp of the Undying, aby umożliwić Yorickowi utrzymanie się na górnej alei i zadawanie dużych obrażeń w walkach 1 na 1, a nawet 1 na 2. Yorick został lane pusherem i jest niesamowicie silny po złożeniu mitycznego itemu i Hullbreakera.

Yorick z runą Demolish i swoją armią istot mgły może w mgnieniu oka zniszczyć wieżę przeciwnika, jeśli ten nie będzie jej chronił.

Illaoi natomiast, jeśli zostanie dobrze zagrana, może zmienić życie przeciwnego toplanera w prawdziwe piekło, w którym wróg nie będzie miał innego wyjścia, jak tylko patrzeć, jak jego wieże są niszczone jedna po drugiej. Jeśli ten jednak odważy się walczyć, wygrana 1 na 1, a nawet 1 na 2 może być dla Illaoi zaskakująco łatwa dzięki jej superumiejętności.

Innym bohaterem, który może dobrze działać z Hullbreakerem jest Sion, ponieważ pasywka itemu wciąż działa, gdy ten odradza się ze swojej umiejętności biernej. To sprawia, że bohater staje się prawdziwą maszyną do wygrywania gier, przerażająco silną i skuteczną. Sion może ginąć i dzięki pasywce niszczyć wieże, zdobywać dodatkowe złoto i szybko budować Hullbreakera, po czym kontynuować swoje działania, aż dotrze do wrogiego inhibitora. Wróg nie będzie mógł zrobić nic, aby go powstrzymać.

Kindred

Obecnie w League of Legends dominują tanki i bruiserzy, co może sprawić, że Kindred zabłysną jako jeden z najlepszych jungreów i pogromca tanków. Divine Sunderer to przedmiot, który jest niezwykle potężny w rękach Kindred, którzy mają skalowanie obrażeń na W z aktualnym zdrowiem wroga. Postać może pomóc sobie Blade of the Ruined Kingiem dla jeszcze lepszych obrażeń na bardziej wytrzymałych celach.

Kindred to jungler, który ma dobrą mobilność, potrafi zadawać spore obrażenia, a dzięki swojej superumiejętności zapewnia dodatkową ochronę swojej drużynie. Champion błyszczy w walkach, które się przedłużają, ponieważ może zadać mnóstwo obrażeń tankom i przetrwać przy tym długi czas.

Kindred skalują się w miarę trwania gry dzięki swojej umiejętności biernej, co czyni ich jeszcze silniejszymi w późniejszych etapach meczu.

Viego

Używanie teleporta u junglerów stało się popularne w ostatnim czasie, szczególnie w patchu 11.13, a Viego jest jednym z bohaterów, który odnajduje się w takim stylu gry. Dzięki dużej mobilności, champion nie jest bardzo zależy od flasha. Dzięki teleportacji może zastawiać nieoczekiwane zasadzki czy counter-gankować, a następnie przedzierać się przez walki dzięki swojej umiejętności pasywnej.

Teleportacja daje junglerowi ten komfort, że może podbierać moby w lesie przeciwnika, jednocześnie będąc gotowym na szybkie przeniesienie się w miejsce, w którym potrzebuje go jego drużyna.

Viego w tym patchu będzie składał Divine Sunderera, Blade of the Ruined Kinga, Sterak’s Gage’a i Death Dance’a.

Ornn i Tahm Kench

Dzięki temu, że na górnej alei coraz częściej pojawiają się bohaterowie zadający duże obrażenia, mid może stać się odpowiednim miejscem dla tanka. Po tym jak w przeszłości Sett odniósł sukces na środkowej alei, Ornn czy Tahm Kench mogą odegrać bardzo podobną rolę dzięki nowemu przedmiotowi – Anathema’s Chain.

Granie Tahm Kenchem czy Ornnem na midzie może nie tylko pomóc drużynie dzięki ich umiejętnościom kontrolującym tłum, ale również odciążyć junglera, ponieważ ten nie musi skupiać się tak na środkowej alei i może pomagać na topie lub bocie.

Celem Tahma czy Ornna jest bezpieczne farmienie, aż do ukończenia mitycznego itemu. Po osiągnięciu poziomu 6 bohaterowie dobrze sprawdzą się w walkach drużynowych lub podczas pomagania w gankach i counter gankach.

Anathema’s Chain może być idealnym wyborem na drugi przedmiot, ponieważ zapewnia bardzo dobrą ilość zdrowia i Ability Haste, a jego zdolność aktywowana zmniejsza obrażenia zadawane przez wybranego wroga, ale również może wydłużyć czas trwania efektu kontroli tłumu. Taki układ spraw jest idealnym wyborem dla Tahm Kencha i Ornna, ponieważ sprawia, że ich ganki są o wiele skuteczniejsze, a pomoc drużynie stoi na najwyższym poziomie.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej