Reklama

Nawet Google widzi w Udyrze po reworku zupełnie innego bohatera. A co dopiero gracze LoLa

League of Legends

Reklama

Riot podzielił się z graczami swoimi przemyśleniami odnośnie trwającego reworku Udyra. Pokazano nowy wygląd, który wywołał wiele emocji.


Riot zdecydował się posłuchać graczy i w podstawowym wyglądzie Udyra całkowicie usunąć jego poroże. Była to dobra decyzja, którą społeczność chwali. Dzięki temu bohater wygląda bardziej ludzko:

Riot w tym względzie raczej spełnił oczekiwania graczy. Zaprezentowano już to, jak ma wyglądać bohater bezpośrednio w grze:

Reklama

Smoczy Wieszcz przypomina innego bohatera?

Reklama

Najwięcej emocji i dyskusji wzbudziła skórka „Smoczy Wieszcz”. W LoLu od kilku dobrych miesięcy, jak nie lat, dyskutuje się o tym, że skórki dla postaci bywają mylące. Czasem wręcz trudno rozpoznać, na kogo się gra.

Przy Smoczym Wieszczu jest podobnie. Riot pokazał koncept tego, jak ma wyglądać sam skin, a gracze śmieją się, że przypomina to innego bohatera „na sterydach”.

Co zabawne, podobnie widzi to wyszukiwarka Google, interpretując tego skina Udyra po prostu jako Alistara.

Oczywiście nie jest to jakiś niesamowity problem, a bardziej ciekawostka. O ile niektóre skiny bywają mylące, o tyle tutaj raczej wszyscy będą wiedzieli, że grają na Udyra.

Warto także wspomnieć, że skórki wyglądają inaczej na konceptach, a inaczej w grze.

Google widzi Udyra jako Alistara przez zbyt małą ilość podobnych obrazów. W tych wszystkich wiadomościach o reworku Udyr gdzieś zniknął, część graczy w ogóle nie widziała jego nowego oblicza.

Riot nie podaje jeszcze żadnych dat, bowiem prace nad tym bohaterem ponoć są bardziej skomplikowane:

„(…) jeszcze wiele pracy przed nami, zanim będziemy mogli oddać nowego Udyra w wasze ręce. Chcemy mieć pewność, że i on, i jego skórki są dobrze wykonane, zanim wypuścimy go w jego naturalne środowisko. I z pewnością będziemy informować was o naszych dalszych planach dotyczących bohaterów, gdy tylko się one wyklarują.”

Także trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej