Niesamowicie rozbudowany koncept skórki do Anivii – pełne VFX, model w grze i splash art
Jak prezentowałaby się Anivia, gdyby była normalnym feniksem? Ognista wersja bohaterki robi wrażenie.
Anivia to bohaterka, która pojawiła się na Summoner’s Rift 10 lipca 2009 roku. Mimo że nie jest szczególnie popularna, to większość osób dobrze ją kojarzy, ponieważ jest na swój sposób wyjątkowa. Nie jest humanoidalną postacią, a dodatkowo posiada bardzo charakterystyczne umiejętności. O ścianie Anivii powstawały liczne memy, a jej pasywka zmyliła niejednego gracza, który myślał, że zgarnie łatwego killa pod wieżą przeciwnika.
Anivia posiada sporo ciekawych skinów, ale nie ma w nim żadnego związanego z prawdziwym ognistym feniksem. Wielu fanów zastanawiało się dlaczego Riot nie stworzył takiego konceptu. Okazuje się, że koncept powstał już wiele lat temu i był rozwijany przez kilku graczy, w tym jednego, który dziś pracuje dla Riot Games.
Pomysł na skórkę – Volcanic Anivia
To, że niektóre fanowskie koncepty rozwijane są przez rok czy dwa, raczej nikogo nie dziwi. Niektóre pomysły na skiny wymagają wiele pracy i sporego zaangażowania nawet kilku osób. Jednak ile osób wie, że pewne projekty powstawały znacznie dłużej?
Wizja Volcanic Anivii pojawiła się wiele lat temu. Nie ma w tym nic szczególnie dziwnego. Bohaterka tego typu aż prosi się o swoją ognistą wersję. Artystka, która stworzyła pierwszą grafikę związaną z wulkaniczną wersją postaci zapewne nie wiedziała, że po latach ktoś rozwinie jej projekt o model i wygląd umiejętności, a w 2022 roku powstanie w pełni animowane VFX.
Całość robi ogromne wrażenie i zdecydowanie warto poświęcić chwilę na poznanie tego fanowskiego konceptu skórki.
Splash art
Autorką splash artu jest Dzaka, artystka z Francji. Powyższą grafikę opublikowała już 13 grudnia 2014 roku, czyli ponad 7 lat temu.
Model w grze i wygląd umiejętności
Do pomysłu na Volcanic Anivię powrócił Vlad Bacescu, grafik z Rumunii, który co ciekawe – aktualnie pracuje jako autor konceptów dla Riot Games. Vlad postanowił rozbudować pomysł o model i wygląd animacji (póki co tylko na obrazku).
Fanowskie VFX
Jeden z fanów – Jiierf – uznał, że projekt jest na tyle ciekawy, że warto byłoby dorobić do niego animacje. I tak oto po ponad 7 latach od wymyślenia Volcanic Anivii bohaterka doczekała się masy konceptów, splash arta i zestawu animacji. Można śmiało stwierdzić, że warto było tyle czekać.
Całość wygląda naprawdę dobrze, a fani LoLa po raz kolejny pokazali, że są naprawdę kreatywni. Wielu graczy uznało, że koncept jest tak dobry, że powinien w końcu trafić do gry, ponieważ szkoda byłoby, gdyby się zmarnował.