Nowy sposób zgłaszania błędów w League of Legends
Nowy sposób zgłaszania błędów od patcha 10.4.
Riot postanowił stworzyć nowy system do zgłaszania awarii. Twórcy opisali go w najnowszym patchu.
Zgłaszanie awarii w League of Legends
W najnowszym opisie patcha w League of Legends pojawiła się wzmianka o nowym sposobie zgłaszania awarii. Riot od zawsze pracuje nad ulepszaniem gry, tak by błędy nie niszczyły przyjemności z czasu spędzanego w Summoner’s Rift.
ZOBACZ – Wygląd nowych skórek w LoLu Blackfrost Alistar, Rek’Sai i Renekton i Hextech Sejuani
Nowy system zgłaszania błędów jest dodany w kliencie i domyślnie każdy gracz jest do niego zapisany. Można się z niego wypisać odznaczając odpowiednie pole w ustawieniach (screen poniżej).
Stworzyliśmy nowy system do spraw związanych z awariami, który zaimplementujemy w tym patchu i który będzie automatycznie zbierał dane dotyczące awarii, żeby ułatwić diagnozowanie problemów. Zgłaszanie awarii pomaga nam ulepszyć grę, ponieważ powiadamia nas, gdy coś jest nie tak! Możecie się wypisać z automatycznego zbierania danych o awariach, klikając Ustawienia (ikona zębatki) w kliencie. Tam przejdźcie do zakładki Ogólne i odznaczcie tę opcję. Dziękujemy, że pomagacie nam pomóc wam! Przeczytajcie więcej o zgłaszaniu awarii na stronie Wsparcia Gracza (strona tylko po angielsku).