w ,

Nowy zwiastun LoL Mobile. Wild Rift ratuje chińskie związki

Czy Riot celuje w kraje azjatyckie? Zwiastun gry mobilnej.


Riot reklamuje swoją nową grę filmem o historii pewnej azjatyckiej pary.

Zwiastun League of Legends Mobile: Wild Rift

Kojarzycie reklamy Mobile Legends: Bang Bang? Gra zwana przez wielu “chińską podróbką LoLa na telefony” zalewała nas reklamami przez długi czas. Można było zaobserwować, że według reklam w grę zagrywają się dzieci w azjatyckich szkołach, nastolatkowie, dorośli na przerwach w pracy czy rodzice z dziećmi. Nic dziwnego, że niektórzy uznali, że to “chińska gra dla graczy z Chin”.

Dla porównania można obejrzeć zwiastun niedawno zapowiedzianej gry mobilnej od Riot Games – League of Legends Mobile: Wild Rift. 8-minutowy filmik przedstawia nam historie pewnej pary (oraz ich znajomych), gdzie główna bohaterką jest dziewczyna ucząca się grać w LoLa.

W filmiku poruszana jest kwestia wspólnej gry ze znajomymi, oglądania profesjonalnych rozgrywek, jeżdżenia na konwenty czy pokonywania własnych słabości i pięcie się w rankingu.

ZOBACZ – Logo True Damage to Wieża Eiffla? Teoria graczy LoLa

Mimo że zwiastun od Riot Games jest nieporównywalnie lepiej zrobiony niż często budzące politowanie reklamy Mobile Legends: Bang Bang, to wciąż widać mocne skupienie się na graczach z Azji.

ZOBACZ – LoL Manager prawdopodobnie będzie za darmo. Ma polegać na losowości

ZOBACZ – Chiński trener Lola musiał przebiec się nago po centrum miasta, bo G2 wygrało z SKT