Nowy zwiastun LoL Mobile. Wild Rift ratuje chińskie związki
Czy Riot celuje w kraje azjatyckie? Zwiastun gry mobilnej.
Riot reklamuje swoją nową grę filmem o historii pewnej azjatyckiej pary.
Zwiastun League of Legends Mobile: Wild Rift
Kojarzycie reklamy Mobile Legends: Bang Bang? Gra zwana przez wielu „chińską podróbką LoLa na telefony” zalewała nas reklamami przez długi czas. Można było zaobserwować, że według reklam w grę zagrywają się dzieci w azjatyckich szkołach, nastolatkowie, dorośli na przerwach w pracy czy rodzice z dziećmi. Nic dziwnego, że niektórzy uznali, że to „chińska gra dla graczy z Chin”.
Dla porównania można obejrzeć zwiastun niedawno zapowiedzianej gry mobilnej od Riot Games – League of Legends Mobile: Wild Rift. 8-minutowy filmik przedstawia nam historie pewnej pary (oraz ich znajomych), gdzie główna bohaterką jest dziewczyna ucząca się grać w LoLa.
W filmiku poruszana jest kwestia wspólnej gry ze znajomymi, oglądania profesjonalnych rozgrywek, jeżdżenia na konwenty czy pokonywania własnych słabości i pięcie się w rankingu.
ZOBACZ – Logo True Damage to Wieża Eiffla? Teoria graczy LoLa
Mimo że zwiastun od Riot Games jest nieporównywalnie lepiej zrobiony niż często budzące politowanie reklamy Mobile Legends: Bang Bang, to wciąż widać mocne skupienie się na graczach z Azji.
ZOBACZ – LoL Manager prawdopodobnie będzie za darmo. Ma polegać na losowości
ZOBACZ – Chiński trener Lola musiał przebiec się nago po centrum miasta, bo G2 wygrało z SKT