Od ponad 7 miesięcy Riot nie dodaje nowości do klienta LoLa, ale wciąż nad nimi pracuje
Pracownik Riotu zdradził, czym aktualnie zajmuje się zespół pracujący nad klientem League of Legends.
Zapewne każdy ma swoje własne zdanie na temat klienta League of Legends. Niektórzy uważają, że jest on kiepski, inni natomiast twierdzą, że należy go wymienić na nowszy model. W internecie ciężko znaleźć opinie od graczy, którzy byliby z niego zadowoleni.
Ostatnia aktualizacja miała miejsce ponad 7 miesięcy temu, kiedy Riot postanowiło usunąć często pojawiający się przycisk „Pomiń oczekiwanie na statystyki”. Nad czym pracują obecnie?
Praca Riotu nad klientem
Wśród graczy LoLa często pojawia się jedna opinia o tym, że Riot powinno całkowicie napisać klient gry na nowo. Ten jest zbugowany, często nie działa, niektóre funkcje są przestarzałe lub zwyczajnie niedopasowane. Jednak twórcy się nie poddają i wciąż nad nim pracują. Przyznał się do tego jeden z pracowników, który wyjaśnił, na czym skupiają się programiści.
Jak się okazuje, poznają oni kod klienta, aby szybciej reagować na błędy oraz nieco go zoptymalizować właśnie pod tym względem.
Wciąż naprawiamy błędy, które są często zgłaszane za pośrednictwem naszych kanałów wsparcia graczy, ale przenieśliśmy nasz zespół, aby bardziej skoncentrować się na poprawie doświadczenia programistów podczas pracy w kodzie klienta. Mamy silną hipotezę, że jeśli poprawimy zdolność do szybkiego znajdowania i segregowania problemów (…), ostatecznie zmniejszy to liczbę problemów, które widzą nasi gracze.
- ZOBACZ – Gracz właśnie dostał 1000 RP od Riotu za darmo po napisaniu do jednego pracownika. Specjalna okazja
Oznacza to, że aktualnie programiści skupiają się na kodzie klienta, a to trwa naprawdę długo. Jednak taka decyzja potwierdza tylko, że w najbliższej przyszłości społeczność League of Legends nie może liczyć na nowego klienta.