Oddzielne splash arty dla chrom skinów z LoLa. Jak to wygląda w na chińskim serwerze?
W Chinach chromy skórek mogą mieć własny splash art. Jak to wygląda?
Skórki w League of Legends to nie tylko zmienione modele w grze, ale również świetnie splash arty. Nierzadko bywa tak, że ktoś decyduje się na zakupienie skina, ponieważ to właśnie splash art wywarł na nim ogromne wrażenie i po prostu zakochał się w nowej wersji danej postaci. Starsze skórki zyskują nowe życie, gdy Riot odświeży ich grafiki.
Jak to wygląda w przypadku chrom? Czy powinny mieć swoje własne splashe, a może jest to niepotrzebnym udziwnieniem?
Splashe chrom Lee Sina
Lee Sin to niesamowicie popularna postać na chińskim serwerze League of Legends. Jedna ze skórek bohatera – Smocza Pięść – odnosi się do znanego aktora, reżysera, mistrza i instruktora sztuk walk – Bruce’a Lee. Zapewne część osób o nim słyszała, ponieważ dziś filmy z jego udziałem uznawane są za kultowe.
Skórka Lee Sin Smocza Pięść wyszła 10 stycznia 2012 roku i kosztuje 975 RP. Mimo że od jej premiery minęło już prawie 10 lat, to wciąż jest to ulubiony skin wielu chińskich graczy.
Nie wszyscy jednak grają z jego podstawową wersją. Niektórzy znacznie bardziej wolą chromy, które zmieniają zarówno strój bohatera, jak i jego kolor włosów czy okularów.
Wydawać by się mogło, że nie ma w tym nic nadzwyczajnego, ale odpowiednio narysowane barwy skórki wyglądają, jakby były to zupełnie inne skiny. W przypadku chromy Perła można nawet pomylić go z edycją prestiżową.
Poniżej splash art Dragon Fist Lee Sina z chromą Pearl, który pojawia się w chińskiej wersji gry.
Autorką splasha jest Lion song, artystka z Chin.
Trzeba przyznać, że splash prezentuje się naprawdę dobrze i aż trudno uwierzyć, że to po prostu dodatkowa barwa do starej skórki.
Oto inne przykłady, które również prezentują się całkiem nieźle:
Czy taki zabieg sprawdziłby się w Europie? Trudno powiedzieć, ponieważ Europejczycy nie mają aż tak kultowych bohaterów, którzy odnoszą się do ulubionych przez społeczeństwo aktorów czy innych ważnych osobistości. Faktem jest jednak to, że niektóre chromy kupowane są częściej niż inne, np. Ahri Gwiazda Popu w chromie Perła. W tym przypadku popularność była tak duża, że barwa doczekała się własnych fanartów i cosplayów.