Kod spaghetti znów atakuje LoLa, tym razem Shaco oneshootuje wszystkich swoim klonem
Kolejny niebezpieczny błąd w LoLu, tym razem związany z Shaco.
Aktualnie w League of Legends trwa przedsezon, a z każdym dniem testowania nowych rzeczy, gracze znajdują kolejne błędy. Zazwyczaj są one małe i mało znaczące, jak błędne informacje o zadanych przez przedmiot obrażeniach.
Jednak teraz pojawił się tak zwany „game breaking bug”, czyli niebezpieczny błąd, który nie powinien nigdy znaleźć się na oficjalnych serwerach. Tym razem chodzi o klona Shaco, który likwiduje wszystkich stojących w jego pobliżu przeciwników.
Niebezpieczny Shaco
Na Reddicie pojawiło się kilka postów, w których gracze pokazują co dzieje się obecnie z Shaco. Chociaż nie zdarza się on w każdym meczu, to przy odrobinie „szczęścia” jest on w stanie z łatwością wygrać grę.
- ZOBACZ – Przeciwne drużyny w LoLu wygrywają i dostają 3 tysiące złota. Coś poszło nie tak, Riot prosi o pomoc
O co chodzi? Okazuje się, że bohater po zdobyciu Hextechowej duszy, czyli efektu Statikka jest w stanie zniszczyć całą przeciwną drużynę tylko i wyłącznie jednym klonem. Wszystko to przez błąd, który po destrukcji klona nieustannie używa efektu duszy. Wygląda to tak:
Jak możemy zauważyć, nie wygląda to najlepiej. Szczególnie jeżeli jesteśmy w drużynie przeciwnej. Dodatkowo zdarza się to naprawdę często. W związku z tym, niektórzy gracze się dziwią, że deweloperzy jeszcze nie wyłączyli postaci do czasu jego naprawienia.