Oficjalne koncepty skina Mecha Kingdoms Jaxa i inne wersje jego splash arta
Jak mógł wyglądać splash art najnowszej skórki do Jaxa? To i wiele więcej opublikowali pracownicy Riotu.
Ruszyło wydarzenie Mecha Kingdoms, a wraz z nim w sklepie LoLa pojawiły się nowe skórki, w tym jedna do Jaxa. Graficy pracujący nad tym skinem opublikowali sporo dotyczących go treści.
Splash art Mecha Kingdoms Jaxa oraz wizualne efekty skórki
Autorem splash arta Mecha Kingdoms Jaxa jest znany grafik Riot Games – Bo Chen. Pracował on nad niezliczoną ilością oficjalnych grafik z League of Legends. Stworzył m.in. splash arty do skórek K/DA, Pool Party, Divine Sword Irelia, Festival Queen Anivia, Dragon Sorcerer Zyra i wiele, wiele więcej.
Autor splasha opublikował także inne jego wersje oraz animację przedstawiającą powstawanie ostatecznej grafiki.
ZOBACZ – Riot pracował nad trybem wielkości TFT, dlatego w zeszłym roku nie było trybów z kolejki rotacyjnej
ZOBACZ – Nowa skórka Trundle przejdzie zmiany? Gracze uważają, że zupełnie nie pasuje do konceptu
Poza spash artem, Kevin Leroy, inny pracownik Riot Games, opublikował na ArtStation wszystkie wizualne efekty najnowszej skórki Jaxa. Kevin zajmował się tworzeniem efektów skórek takich jak Hextech Swain, Star Guardian Zoe, Star Guardian Xayah czy obu najnowszych legendarek do Soraki.
ZOBACZ – Skin Wulkaniczny Wukong za 1RP. Dlaczego nie dotyczy to Polski?
ZOBACZ – Ile w tym roku otrzymamy skórek? Riot Games chce pobić swój rekord
ZOBACZ – Ile darmowych tokenów można otrzymać podczas wydarzenia Mecha Kingdoms?