Oficjalne podsumowanie zmian przedsezonowych w LoLu. Wszystko, co trzeba wiedzieć
Reklama
Jakie są najważniejsze przedsezonowe zmiany, które pojawiły się na PBE?
Reklama
Główny projektant rozgrywki – Mark Yetter, znany jako Riot Scruffy, postanowił podsumować przedsezonowe zmiany, jakie pojawiły się na serwerze testowym. Jak przyznał – lista nie obejmuje wszystkich aktualizacji, ale skupia się na największych modyfikacjach i nowościach.
Przedsezon — lista zmian na PBE
- Mityczne przedmioty wsparcia
- Istotne zmiany mitycznych przedmiotów wsparcia, dzięki którym lepiej będą służyć zaklinaczom.
- Nowe mityczne przedmioty, które stworzą agresywną alternatywę dla zaklinaczy.
- Mandat Imperialny (nazwa robocza)
- Obrażenia eksplozywne sojuszników
- 2700 szt. złota
- 40 pkt. mocy umiejętności
- 200 pkt. zdrowia
- 25 pkt. przyspieszenia umiejętności
- 100% podstawowej regeneracji many
- Skoordynowany ogień: Umiejętności, które spowalniają lub unieruchamiają bohatera, zadają 60–100 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych i oznaczają go na 4 sekundy. Zadanie obrażeń sojusznikowi wysadzi znak, zadając 60–100 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych i zapewniając tobie oraz sojusznikowi 30% prędkości ruchu na 2 sek. (6 sek. odnowienia na każdego wrogiego bohatera).
- Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 15 pkt. mocy umiejętności.
- Przeróbka statystyk Odnowienia Kamienia Księżycowego, dzięki czemu będą uwzględniały moc umiejętności i zdrowie.
- Shurelya i Naszyjnik w większości bez zmian, aby mogli ich używać obrońcy i zaklinacze wspierający.
- Modyfikacje
- Znaczne osłabione Zaćmienia ― naprawiono błąd, który sprawiał, że obrażenia aktywowały się dwukrotnie. Obrażenia 16 pkt. >>> 10% maksymalnego zdrowia wroga.
- Mroczne Ostrze — naprawiono błąd, który sprawiał, że obrażenia aktywowały się dwukrotnie.
- Nieśmiertelny Łuklerz — mityczna bierna zmieniona z odporności na obrażenia od ataku i zdrowie. Synergia odporności i kradzieży życia poszła zbyt daleko w stronę „prowadzących obrońców”, więc twórcy przesuwają nacisk w stronę umożliwiającego przetrwanie podbicia zdrowia, niedającego jednak przesadnej wytrzymałości.
- Zmodyfikowane statystyki Tygla Mikaela — usunięto zdrowie i dodano odporność na magię. Twórcy chcą zaoferować wspierającym bardziej oczywisty wybór w przypadku drużyn zorientowanych na kontrolę tłumu i obrażenia magiczne.
- Przedmioty do dżungli — zredukowany Wszechwampiryzm: 10 pkt. >>> 8%; usunięty efekt podpalania. Efekt podpalenia nie tworzył pożądanego stylu gry, więc zostaje usunięty.
- Przedmioty mityczne dla obrońców — przeanalizowano wyostrzenie aspektu odporności w przedmiotach mitycznych dla obrońców, ale nie zdecydowano się jeszcze na całkowite usunięcie odporności na magię i pancerza niektórych z nich. Twórcy obserwują bardziej sprecyzowane kontry na zestawy zdominowane przez obrażenia od ataku lub moc umiejętności, ale wciąż oceniają ryzyko nadmiernego ograniczenia wyboru. „Na ile to możliwe, nie chcemy dopuścić, aby przedmioty mityczne dla obrońców stały się „niewybieralne” ze względu na małą skuteczność statystyk przeciwko rodzajowi obrażeń zadawanych przez drużynę przeciwną”.
- Obrażenia przy trafieniu zadawane przez Guinsoo i „Nóż z obrażeniami przy trafieniu” zmieniły się z magicznych na fizyczne, aby pancerz dalej był odpowiednią strategią kontrowania.
- Przedmioty z mocą umiejętności dla zabójców i wojowników — dodano skalowanie mocy umiejętności do Hextechowego Pasa Rakietowego i Nocnego Żniwiarza, aby skalowanie przebiegało podobnie do innych mitycznych przedmiotów dla tej klasy.
- Animacje ikon mitycznych przedmiotów! „Chcieliśmy, żeby mityczne przedmioty wyróżniały się wizualnie podczas przeglądania sklepu i sprawiały wrażenie, że mają wyższy poziom mocy. Nie wszystkie animacje zostały ukończone, ale w zeszłym tygodniu dodaliśmy do sklepu dużą ich liczbę”.
- W sklepie pojawiło się ponad 60 nowych i zaktualizowanych ikon (zobacz: Jak wygląda ponad 60 nowych ikon przedmiotów w League of Legends?).
- Naprawione błędy — ogólnie w ciągu pierwszych dwóch tygodni testów na serwerze testowym naprawiono ponad 100 błędów.
- Efekty przedmiotów w większości są teraz zgodnie z założeniami niepowtarzalne, więc nie mogą się kumulować (na przykład Szybkie Ostrze).
ZOBACZ – Jak wygląda splash art Prestiżowej K/DA ALL OUT Kai’Sy? Riot ujawnia kolejne szczegóły K/DA
Reklama
Opcje sklepu
- Filtry statystyk — umożliwiają filtrowanie aktualnej strony wszystkich przedmiotów według statystyk takich jak moc umiejętności, przyspieszenie i wielu innych.
- Szybki dostęp do ekwipunku — już wkrótce pojawi się nowa sekcja szybkiego dostępu, aby ułatwić kupowanie i wybór przedmiotów w ekwipunku. Umieszczona zostanie pod przedmiotami zaopatrzeniowymi i butami jako kolejne zawsze dostępne narzędzie.
- Pojawią się rekomendacje „dobre przeciwko” wskazujące, przeciwko któremu z bohaterów drużyny przeciwnej przedmiot może być skuteczny.
- Zestawy przedmiotów — twórcy robią stałe postępy w zakresie zestawów przedmiotów, które już wkrótce powinny być gotowe.
Warto pamiętać, że Rioterzy podkreślają, że powyższe zmiany mogą zostać zmodyfikowane, opóźnione lub nawet wstrzymane.
Reklama