Ogromne buffy Skarnera w patchu 10.15 przywrócą go do mety, jako niszczyciela tanków?
Duże zmiany Skarnera przywrócą go na Summoner’s Rift?
Jeden z najrzadziej wybieranych bohaterów w League of Legends w najbliżej aktualizacji doczeka się przeróbki. Z pozoru nic nieznacząca zmiana na E i Q może dać Kryształowemu Strażnikowi drugie życie. Tym razem, jako niszczyciela tanków.
Powrót Skarnera?
Pomimo tego, iż skorpion nie jest wcale taki zły i potrafi wygrać nie jedną walkę drużynową za pomocą przepotężnej superumiejętności, jego użyteczność kończy się na zakupie przez przeciwnika QSSa. Niestety, ale pozostałe umiejętności nie są już takie silne i według graczy Skarner bez ulta, jest kompletnie bezużyteczny (kilka miesięcy temu porównywaliśmy go do innych podobnych postaci).
W aktualizacji oznaczonej numerem 10.15, która na oficjalnych serwerach pojawić ma się w środę 22 lipca, zapomniany leśnik doczeka się zmian na Q i E:
- Q:
- Obrażenia: 33-45% tAD >>> .15 tAD (+1-3% maksymalnego HP celu).
- Wzmocnione bonusowe obrażenia 33-45% tAD i +.3 AP >>> .15 tAD (+1-3% maksymalnego HP celu) +.3 AP.
- Czas trwania wzmocnienia 4 >>> 5.
- Koszt many: 10/11/12/13/14 > 15.
- E:
- Wystrzelony pocisk nie traci już prędkości początkowej po trafieniu wrogów.
Riot Games postanowiło zredukować przeliczniki AD i zastąpić je maksymalnymi punktami zdrowia atakowanego celu, dodatkowo wydłużono czas działania wzmocnienia, co może mieć wpływ na wybór Skarnera w poszczególnych matchupach.
Na ten moment składanie przedmiotów pod AD nie jest polecane, a nieliczni gracze sięgają zazwyczaj po defensywę i prędkość ataku. Może to oznaczać, że po aktualizacji, postać świetnie sprawdzi się na tankowatych przeciwników z masą HP, jak Sejuani lub Zac, właśnie dzięki procentowych obrażeniom od ilości zdrowia.
Comment
byu/Erzt from discussion
inSkarnerMains
Co ciekawe deweloper rozważał również opcję usunięcia iglic, które pojawiają się na mapie wraz z Skarnerem, jako jego umiejętność bierna. Jak twierdzi jeden z OTP, został on zaproszony do zamkniętych testów w celu przetestowania przeniesienia ich w pełni do pasywki. Okazało się jednak, że pomimo braku wpływu na clear w dżungli, takie rozwiązanie usunęło wiele ciekawych zagrań, które możliwe były tylko podczas kontrolowania klejnotów. Ostatecznie zaniechano tego pomysłu.