Reklama

Ogromne buffy Skarnera w patchu 10.15 przywrócą go do mety, jako niszczyciela tanków?

League of Legends

Reklama

Duże zmiany Skarnera przywrócą go na Summoner’s Rift?

Reklama


Jeden z najrzadziej wybieranych bohaterów w League of Legends w najbliżej aktualizacji doczeka się przeróbki. Z pozoru nic nieznacząca zmiana na E i Q może dać Kryształowemu Strażnikowi drugie życie. Tym razem, jako niszczyciela tanków.

Powrót Skarnera?

Pomimo tego, iż skorpion nie jest wcale taki zły i potrafi wygrać nie jedną walkę drużynową za pomocą przepotężnej superumiejętności, jego użyteczność kończy się na zakupie przez przeciwnika QSSa. Niestety, ale pozostałe umiejętności nie są już takie silne i według graczy Skarner bez ulta, jest kompletnie bezużyteczny (kilka miesięcy temu porównywaliśmy go do innych podobnych postaci).

Reklama

ZOBACZ – MID Nunu sieje spustoszenie na koreańskich serwerach LoLa. Faker pokazuje, jak nim grać i co trzeba wiedzieć

W aktualizacji oznaczonej numerem 10.15, która na oficjalnych serwerach pojawić ma się w środę 22 lipca, zapomniany leśnik doczeka się zmian na Q i E:

  • Q:
    • Obrażenia: 33-45% tAD >>> .15 tAD (+1-3% maksymalnego HP celu).
    • Wzmocnione bonusowe obrażenia 33-45% tAD i +.3 AP >>> .15 tAD (+1-3% maksymalnego HP celu) +.3 AP.
    • Czas trwania wzmocnienia 4 >>> 5.
    • Koszt many: 10/11/12/13/14 > 15.
  • E:
    • Wystrzelony pocisk nie traci już prędkości początkowej po trafieniu wrogów.

Riot Games postanowiło zredukować przeliczniki AD i zastąpić je maksymalnymi punktami zdrowia atakowanego celu, dodatkowo wydłużono czas działania wzmocnienia, co może mieć wpływ na wybór Skarnera w poszczególnych matchupach.

Na ten moment składanie przedmiotów pod AD nie jest polecane, a nieliczni gracze sięgają zazwyczaj po defensywę i prędkość ataku. Może to oznaczać, że po aktualizacji, postać świetnie sprawdzi się na tankowatych przeciwników z masą HP, jak Sejuani lub Zac, właśnie dzięki procentowych obrażeniom od ilości zdrowia.

Comment
byu/Erzt from discussion
inSkarnerMains

Co ciekawe deweloper rozważał również opcję usunięcia iglic, które pojawiają się na mapie wraz z Skarnerem, jako jego umiejętność bierna. Jak twierdzi jeden z OTP, został on zaproszony do zamkniętych testów w celu przetestowania przeniesienia ich w pełni do pasywki. Okazało się jednak, że pomimo braku wpływu na clear w dżungli, takie rozwiązanie usunęło wiele ciekawych zagrań, które możliwe były tylko podczas kontrolowania klejnotów. Ostatecznie zaniechano tego pomysłu.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama