Ogromne zmiany Rengara w LoLu, które mogą zupełnie odmienić styl grania nim
Riot testuje nowe zmiany Rengara na PBE.
Kilka lat temu deweloperzy chcieli zreworkować Rengara i zapewne niektórzy doskonale pamiętają, jego nowe Q. Szybko się jednak z tego wycofano i powrócono do starej wersji.
Teraz wprawdzie nie otrzymamy żadnej nowej umiejętności, to jednak zmieniona zostanie jego pasywka, W, E oraz superumiejętność. Czego możemy się spodziewać?
Zmiany Rengara
Łowca jest jednym z charakterystycznych leśników, który atakuje z zaskoczenia i jest w stanie zlikwidować swój cel w ułamku sekundy. Postać stworzona do one shotów musi jednak przejść zmiany, przynajmniej tak twierdzi Riot i wydaje na serwer testowy jego sporą poprawkę.
Pracownik informujący o zmianach podkreśla, że nie wejdą one do gry przed Worldsami, co oznacza, że „nowego” Rengara spotkamy dopiero za kilka miesięcy. Oto jak będzie działał:
Unseen Predator (P):
[COFNIĘTE]: Maksymalne stacki: 3 >>> 4
[ZMODYFIKOWANE*]: Za każdym razem, gdy Rengar osiągnie 0 wściekłości, jego następny skok wygeneruje 1 wściekłość
Czas spadku wściekłości: 8 >>> 10
Czas trwania zwiększenia prędkości ruchu (4 stacki wściekłości): 1.5s >>> 3s
Zwiększona prędkość ruchu: 30/40/50% >>> 20/25/30%
Czas liczenia stacków z naszyjnika po ostatnim ataku: 1.5s >>> 3s
Battle Roar (W):
Zadaje 50-220 (+80% AP) magicznych obrażeń, przywraca 50% obrażeń otrzymanych w ostatnich 1,5 s jako zdrowie i dodatkowo oczyszcza Rengara z kontroli tłumu.
ZOBACZ – Czy Riot jest zadowolony z nowych bohaterów Viego i Gwen oraz reworku Dr. Mundo w LoLu?
Bola Strike (E):
[NOWOŚĆ]: Brak czasu castowania podczas skoku
[NOWOŚĆ]: Ujawnia wrogów na 2 sekundy
Thrill of the Hunt (R):
Czas wejścia w niewidzialność 2s >>> 1s
Zmodyfikowano również pewien element jego pasywki, teraz skok generuje jeden pasek wściekłości, nawet jeżeli posiada 0, 2, a nawet trzy stacki. Oznacza to, że częściej będziemy mogli używać wzmocnionych umiejętności, szczególnie w lesie.
Pamiętajmy, że znajduje się to na serwerze testowym i jest szansa, że Riot z tego zrezygnuje lub nieco przerobi to, co podali wyżej.