Opcja zgłaszania i wyciszania graczy z przy wybieraniu bohatera już niedługo we wszystkich regionach
Reportowanie graczy przed meczem już niedługo na europejskich serwerach.
Riot Games zdecydowało się wprowadzić możliwość zgłaszania graczy już w trakcie wyboru bohatera na oficjalne serwery w aktualizacji 10.13, ale tylko dla dwóch regionów — Korei Południowej i Ameryki Północnej. Teraz jeden z pracowników informuje, że wszystkie pozostałe serwery dostaną taką opcję w patchu 10.14.
Przedmeczowe zgłaszanie i mutowanie sojuszników
Społeczność League długo czekała na menu, które pozwoli zgłosić dowolnego sojusznika w lobby przed meczem. Czasami bywa tak, że do naszej drużyny trafi ktoś, z kim zdecydowanie nie chcemy spędzić kolejnych kilkudziesięciu minut gry. Powody są oczywiście różne, a te najważniejsze uwzględniono w niedawno wprowadzonej na serwery NA i KR opcji zgłaszania przedmeczowego.
ZOBACZ – Którzy bohaterowie LoLa nie byli zmieniani od kilku lat? Kto jest najstarszą postacią i wiele więcej
Testy, które przeprowadzono na PBE, prawdopodobnie nie były miarodajne i sprawdzono tam tylko, czy system działa poprawnie, albowiem zazwyczaj nikt nie zwraca uwagi na zachowanie innych użytkowników na serwerze testowym. Riot do zgromadzenia rzeczywistych statystyk potrzebował oficjalnych serwerów, a na celownik wzięto Amerykę Północną i Korę Południową.
Wygląda na to, że wszystko funkcjonuje tak, jak powinno i jeden z pracowników poinformował społeczność, że ta funkcja zostanie wprowadzona na pozostałe regiony już za niecały tydzień w aktualizacji 10.14.