w

Opis najbliższego patcha w LoLu 12.12b i nadchodzącej aktualizacji 12.13. Duże zmiany Gwen i Sivir

Riot Games

Riot informuje o zmianach w dwóch nadchodzących aktualizacjach do LoLa. Duże nerfy i jeszcze większe buffy.


Aktualizacja 12.12 nie spodobała się do końca deweloperom. Z tego powodu postanowili oni, że już w ten czwartek na oficjalne serwery trafi poprawka. Zbuffowanych zostanie kilku bohaterów, a 7 otrzyma nerfa. Będzie to między innymi uznawana za “OP” Bel’Veth.

Dodatkowo za dwa tygodnie gracze zobaczą spore zmiany Sivir i Gwen oraz buffy mitycznych przedmiotów pod lethality. Aktualizacje są naprawdę spore i jest na co czekać.

Patch 12.12b

Aktualizacja trafi na oficjalne serwery już jutro, czyli 30 czerwca. Jest to niezapowiadana poprawka dotycząca czwartkowego patcha, czyli tak zwany “hotfix”.

Buffy bohaterów patch 12.12b

  • Shaco
    • Pasywka
      • AD Ratio: 15% >>> 25%
    • Q
      • AD Ratio: 40% >>> 50%
    • W
      • Czas odnowienia: 16 >>> 15 sekund
      • Czas trwania AP Ratio: 5% >>> 10%
  • Katarina
    • P
      • AP Ratio sztyletu: 55/66/77/88% (zależnie od poziomu) >>> 65/75/85/95% (zależnie od poziomu)
      • AD Ratio sztyletu: 16% (+16% za 70% bonusowego AS) >>> 18% (+18% za 60% bonusowego AS)
    • Q
      • Obrażenia: 75/105/135/165/195 (+30% AP) >>> 80/110/140/170/200 (+35% AP)
    • R
      • On-hit Ratio: 28/33/38% >>> 30/35/40%
  • Caitlyn
    • Pasywka
      • Obrażenia: 50-100% tAD >>> 60-110% tAD (zależnie od poziomu)
    • W
      • Bonusowe obrażenia od headshota: 60/105/150/195/240 (+40/55/70/85/100% bAD) >>> 40/85/130/175/220 (+40/50/60/70/80% bAD)
  • Leona
    • Pasywka
      • Obrażenia: 25(+7 na level) >>> 32(+8 na level)

Nerfy bohaterów patch 12.12b

  • Bel’Veth
    • Podstawowe statystyki
      • Wzrost AD: 2 >>> 1.7
      • Wzrost HP: 105 >>> 99
    • E
      • Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 >>> 22/20.5/19/17.5/16 sekund
      • Kradzież życia: 20/21.5/23/24.5/26% >>> 20% na wszystkich poziomach
    • R
      • Bonus HP Ratio: 165% >>> 120% bAD
  • Senna
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP: 560 >>> 530
    • Q
      • Bazowe obrażenia: 40/70/100/130/160 >>> 30/65/100/135/170
    • W
      • Czas trwania roota: 1.25/1.5/1.75/2/2.25 >>> 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund
  • Tahm Kench
    • Podstawowe statystyki
      • Wzrost HP: 109 >>> 103
    •  Pasywka
      • Bonusowe obrażenia magiczne: 4% >>> 3% bonusowego HP
  • Zeri
    • R
      • Bonusowa prędkość ruchu za stack: 1% >>> 0.5%
  • Wukong
    • E
      • Obrażenia przeciwko potworom: 160% >>> 120%
    • R
      • Czas odnowienia: 120/105/90 >>> 130/110/90 sekund
  • Seraphine
    • Pasywka
      • AP Ratio: 6/7/8/9% (zależnie od poziomu) >>> 7%
    • E
      • Czas trwania spowolnienia: 1.5 >>> 1.25 sekundy
  • Yuumi
    • Pasywka
      • Bonusowy zasięg: 50 >>> 0

Patch 12.13

Te zmiany zostaną zastosowane terminowo, czyli w środę 13 lipca i na nie gracze będą musieli jeszcze trochę poczekać.

Buffy bohaterów patch 12.13

  • Renekton
    • R
      • Magiczne obrażenia na “tyknięcie”: Dodano 10% Bonus AD Ratio
  • Elise
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP: 625 >>> 650
      • Wzrost HP: 107 >>> 109
      • Pancerz: 27 >>> 30
    • Q (forma ludzka)
      • Bazowe obrażenia: 40/70/100/130/160 >>> 40/75/110/145/180
  • Evelynn
    • Pasywka
      • Leczenie na sekundę: 15-75 (zależnie od poziomu) >>> 15-150 (zależnie od poziomu)
    • W
      • Przebicie odporności na magię: 25/27.5/30/32.5/35% >>> 35/37.5/40/42.5/45%
    • R
      • Teraz ustawia pasywkę na 1,25-sekundowy czas odnowienia
  • Fiddlesticks
    • Q
      • Czas trwania przestraszenia: 1/1.25/1.5/1.75/2 >>> 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekund
    • R
      • Ogólne obrażenia: 625/1125/1625 (+225% AP) >>> 750/1250/1750 (+250% AP)
  • Kled
    • Q
      • bAD Ratio: 60% (120% Q2) >>> 65% (130% Q2)
    • W
      • Czas odnowienia: 12/10.5/9/7.5/6 >>> 11/9.5/8/6.5/5 sekund
  • Karthus
    • Podstawowe statystyki
      • Pancerz: 18 >>> 21
      • Wzrost HP: 101 >>> 110
  • Taliyah
    • Q
      • Obrażenia: 40/60/80/100/120 >>> 45/65/85/105/125
      • Koszt many: 60/65/70/75/80 >>> 55/60/65/70/75
      • Obrażenia przeciwko potworom: 30 >>> 25
    • Q2
      • Teraz stunuje potwory
    • R
      • Nie wchodzi na CD, kiedy Taliyah zada obrażenia pułapkom lub wardom
  • Galio
    • Q
      • Maksymalne HP za “tyknięcie”: 2% (+0.66% per 100 AP) >>> 2.5% (+1% per 100 AP)
  • Vex
    • Q
      • Czas odnowienia:  9/8/7/6/5 >>> 8/7/6/5/4
      • AP Ratio: 60% >>> 70%
  • Master Yi
    • Podstawowe statystyki
      • Zasięg auto ataków: 125 >>> 175
    • Q
      • Teraz pozwala wybrać kierunek pojawienia się w stosunku do celu
    • W
      • Czas odnowienia: 28 >>> 9 sekund
      • Koszt many: 50 >>> 40 (+6% maksymalnej many za każdą sekundę)
      • Obrażenia redukowane przez pierwsze pół sekundy: 90%
      • Redukcja obrażeń utrzymuje się przez pół sekundy po zakończeniu umiejętności
  • Olaf (Dżungla)
    • Podstawowe statystyki
      • Regeneracja HP: 8.5 (+0.9% wzrostu) >>> 6.5 (+0.6% wzrostu)
    • Pasywka
      • Maksymalna bonusowa prędkość ataku: 40-100% (zależnie od poziomu) >>> 60-100% (zależnie od poziomu)
    • Q
      • Koszt many: 40/45/50/55/60 >>> 50/55/60/65/70

Nerfy bohaterów patch 12.13

  • Corki
    • E
      • AD Ratio: 10% >>> 15%
    • R
      • Obrażenia: 90/125/160 (+15/45/75% AD)(+20% AP) >>> 80/115/150 (+15/45/75% AD)(+12% AP)
  • Volibear
    • Q
      • Prędkość ruchu: 10/14/18/22/26% >>> 8/12/16/20/24%
      • Bazowe obrażenia: 20/40/60/80/100 >>> 10/30/50/70/90
    • W
      • Bonus HP Ratio: 6% >>> 5%
      • Bazowe obrażenia: 10/35/60/85/110 >>> 5/30/55/80/105
    • E
      • Obrażenia od maksymalnego HP: 11/12/13/14/15% >>> 9/10/11/12/13%
      • Obrażenia dla jednostek innych niż postacie: 750 >>> 650

Zmiany przedmiotów w patch 12.13

  • Przedmioty mityczne pod Lethality
    • Duskblade of Draktharr, Prowler’s Claw, Eclipse
      • Dodatkowa mityczna pasywka: +5% prędkości ruchu za każdy legendarny przedmiot
    • Eclipse
      • Obrażenia na postaciach walczących z dystansu: 6% maksymalnego HP >>> 3% maksymalnego HP
    • Divine Sunderer
      • Spellblade Obrażenia: 12% maksymalnego HP >>> 6% maksymalnego HP (+125% bazowego AD)
      • Leczenie: 6%/3% >>> 65% obrażeń ze Spellblade

Zmiany Gwen i Sivir patch 12.13

  • Gwen
    • Podstawowe statystyki
      • Wzrost regeneracji HP: 0,55 >>> 0,9 na 5 sekund
    • Q
      • Obrażenia na cięcie: 9/12/15/16/21 (+5% AP) >>> 10/14/18/22/26 (+5% AP)
      • Finalne obrażenia od cięcia: 45/60/75/90/105 (+25% AP) >>> 60/80/100/120/140 (+35% AP)
      • Środkowe cięcie: 100% Nieuchronnych Obrażeń >>> 75% Nieuchronnych Obrażeń
      • Zadaje 75% obrażeń minionom
      • Miniony posiadające 20% zdrowia otrzymują 1000% bonusowych obrażeń zamiast redukcji obrażeń
    • W
      • Bonusowa odporność: 12/14/16/18/20 (+5% AP) >>> 17/19/21/23/25 (+7% AP)
      • Czas trwania: 5 sekund >>> 4 sekundy
    • E
      • Bonusowe magiczne obrażenia: 10 (+15% AP >>> 15 (+20% AP)
      • Bonusowy zasięg: 50 >>> 75
      • Czas odnowienia: 13/12/11/10.9 >>> 13/12,5/12/11,5/11 sekund
      • Refundacja czasu odnowienia: 50% >>> 25/35/45/55/65%
    • R
      • Obrażenia na igłę: 30/55/80 (+8% AP) >>> 35/65/95 (+10 AP)
      • Ponowne użycie resetuje się po zadaniu obrażeń wrogiemu bohaterowi: Resetuje się po 1 sekundzie
  • Sivir
    • Podstawowe statystyki
      • Mana: 325 >>> 300
      • Wzrost many: 50 >>> 40
      • Regeneracja many: 1,6 >>> 1,2
      • Wzrost regeneracji many: 0,18 >>> 0,16
      • AD: 63 >>> 58
      • Wzrost AD: 3 >>> 3,3
      • Bazowe HP: 632 >>> 600
      • Wzrost Prędkości Ataku: 1,6% >>> 2%
    • Pasywka
      • Stałe 2 sekundy >>> zanika w przeciągu 1,5 sekundy
      • Stały przyrost MS: 45-60 >>> 55-70
    • Q
      • Bazowe obrażenia: 35-95 >>> 25-85
      • tAD Ratio: 7 >>> 12-8
      • Czas odnowienia: 7 >>> 12-8
      • Czas rzucania: 0,25  >>> 0,25 – 0 (skaluje się z prędkością ataku)
      • Nowość: Skaluje się z szansą na trafienie krytyczne do 50% bonusowych obrażeń
      • Koszt: 70-110 >>> 55-75
      • Prędkość pocisku: 1350 >>> 1450 bez warda, 1200 na wardzie
    • W
      • Czas trwania: 3 ataki >>> 4 sekundy
      • Nowość: Bonusowy AS: 20-40%
      • Maksymalna ilość odbić: “nieskończona” >>> 8 na rykoszet
      • Nowość: Teraz może się odbić na cele, które zostały wcześniej trafione, raz na każdy cel. Priorytetem są cele jeszcze nietrafione
      • tAD: 0,3-0,9 >>> 0,3-0,5
      • Nowość: Teraz zadaje 80% obrażeń mionom
      • Bonusowy zasięg: 450 >>> 500
      • Koszt: 75 >>> 60
      • Prędkość odbijającego się pocisku: 700 >>> 1000
    • E
      • Usunięto: Refundacja many
      • Nowość: Uzdrawia Sivir za (0,6-0,8 tAD) (+ (0,5 AP)
      • Nowość: Uruchamia pasywkę
      • Czas odnowienia: 22-10 >>> 22-14
    • R
      • Czas odnowienia: 120-80 >>> 100-70
      • Usunięto: Prędkość ataku
      • Usunięto: Początkowy dopalacz prędkości ruchu
      • Nie zmieniono: Prędkość ruchu dla Sivir i sojuszników: 20-30%
      • Czas trwania: 8 >>> 8-12
      • Nowość: Resetuje się po zlikwidowaniu celów, którym Sivir zadała obrażenia
      • Nowość: Auto ataki podczas trwania ulta redukują czas odnowienia podstawowych umiejętności o 0,5 sekundy

lol

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends