Opis Patcha 10.21 w League of Legends. „Lekka aktualizacja” osłabia dżunglerów oraz Samirę
Szczegóły zmian i nowości na patch 10.21 w LoLu.
W powietrzu wisi groza i wszystko pachnie dynią, a my ciągle mamy nadzieję na trafione wyniki Typowania Mistrzostw. Wesołego października, witajcie w patchu 10.21.
Mamy dla was kolejny lekki patch, by z łatwością doprowadzić was do końca zarówno Mistrzostw, jak i sezonu rankingowego. Skupiliśmy się na zachowaniu wyważenia i stabilności, więc tym razem nie serwujemy szaleństw. Wzmacniamy duchową duszę i astralną broń. Osłabiamy część dżunglerów (Hecarima, Gravesa, Nidalee), którzy zbyt dobrze radzą sobie wśród graczy elitarnych. Na celowniku mamy również przesadnie niepowstrzymaną Samirę.
Czeka nas kolejna odsłona turnieju Clash Mistrzostw, więc szykujcie swoje najlepsze zagrania, by otrzymać nagrody.
I to wszystko z naszej strony. Do zobaczenia następnym razem!
Patch w skrócie
Bohaterowie
Aphelios
Zwiększona wartość destrukcji z umiejętności biernej. Zwiększone dodatkowe obrażenia znaku R Calibrum. Zwiększone leczenie Severum. Zwiększony czas trwania unieruchomienia Gravitum. Zwiększone skalowanie obrażeń rozpryskowych Infernum. Zwiększona ilość powracających czakramów Crescendum.
Nie widzimy Apheliosa na scenie Mistrzostw, więc to czas, by sprowadzić go z księżyca i wysłać z powrotem do gier na wszystkich poziomach rozgrywki. Zwiększamy wartość jego destrukcji i podrasowujemy moc jego różnych superumiejętności.
Umiejętność bierna – Zabójca i Wieszczka
R – Warta w Świetle Księżyca
Camille
Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku E na wyższych poziomach.
Camille jest jednym z najsilniejszych wyborów w górnej alei wśród elitarnych graczy, więc osłabiamy jej potencjał do przeprowadzania dywersji i utrzymywania się podczas pojedynków.
E – Haki
Corki
Zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń Q.
Corki nie dolatuje do pięt innym środkowym we wczesnej fazie gry. Nieco go wzmacniamy, by łatwiej mógł wznieść się na odpowiednią wysokość.
Q – Bomba Fosforowa
Graves
Zmniejszony dodatkowy pancerz z E.
Połączenie szybkości czyszczenia dżungli i wytrzymałości Gravesa sprawiło, że stał się jednym z najlepszych dżunglerów w grach elitarnych. Osłabiamy wrodzoną odporność Gravesa, by łatwiej można było wykorzystać jego błędy.
E – Rozpęd
Hecarim
Zmniejszone obrażenia podstawowe E.
Osłabiamy nieco obrażenia eksplozywne tego galopującego ogiera.
E – Niszczycielska Szarża
Karma
Zwiększony zwrot czasu odnowienia Mantry na wyższych poziomach. Zwrot czasu odnowienia Mantry z ataków podstawowych jest teraz stały. Krótszy czas odnowienia R.
Nowa mantra dla Karmy, by częściej mogła używać swojej Mantry. Zwiększamy korzyści płynące z zadawania obrażeń, by zoptymalizować dostęp Karmy do jej Mantry.
Umiejętność bierna – Rosnący Ogień
R – Mantra
Lee Sin
Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń od ataku.
Temu mnichowi przydałoby się nieco więcej stałych obrażeń, by lepiej radził sobie w grach.
Podstawowe statystyki
Nidalee
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.
Osłabiamy wczesne czyszczenie dżungli i pojedynki tej kociej dżunglerki. Najbardziej powinno dać się to odczuć w elitarnych grach, gdzie ataki podstawowe i ich zasięg są efektywniej wykorzystywane.
Podstawowe statystyki
Pantheon
Zmniejszone obrażenia i obrażenia krytyczne Q. Zwiększone skalowanie obrażeń i obrażeń krytycznych. Zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń Woli Śmiertelnika.
Wspierający Pantheon szybko stał się popularnym tarczownikiem, który zapewnia solidną kontrolę tłumu i wytrzymałość. By wyważyć jego odporność, przenosimy nieco mocy z jego podstawowych obrażeń do skalowania obrażeń od ataku. Mamy nadzieję, że osłabi to zagrożenie, jakie stanowi we wczesnej fazie gry, a tym samym wzmocni jego potencjał w alei solowej, gdzie ma szybszy dostęp do przedmiotów.
Q – Kometarna Włócznia
Samira
Wydłużony czas odnowienia E. Zmniejszona prędkość ataku.
Samira za bardzo polega na swojej mobilności i bezpieczeństwie we wczesnej fazie gry, więc wydłużamy jej czas odnowienia. Chcemy, żeby musiała bardziej uważać na pierwszych etapach rozgrywki. Zmniejszamy również jej obrażenia, by jej wejścia na całość nie siały aż takich zniszczeń.
E – Dziki Pęd
Trundle
Zmniejszone leczenie umiejętności biernej po śmierci pobliskiego wroga, od teraz gładko skaluje się z poziomem. Czas odnowienia W skraca się teraz wraz z poziomem umiejętności.
Wygładzamy umiejętność bierną tego filarowego księcia, by nie musiał zbyt długo czekać na skoki mocy. Nieco wzmacniamy go również na wszystkich poziomach, co powinno pomóc mu w biciu jego przeciwników po głowach. W połączeniu ze zwiększeniem dostępu do jego W mamy nadzieję, że dostojny Trundle będzie częściej wygrywał walki.
Umiejętność bierna – Królewski Trybut
W – Zamarznięte Terytorium
Udyr
Zwiększone całkowite obrażenia aury R.
Ptasi Udyr wciąż radzi sobie gorzej od kociego Udyra, więc dolewamy oliwy do ognia obrażeń obszarowych jego Stylu Feniksa, by jaśniej nakreślić różnicę między tymi dwoma stylami (czyszczenie fal Feniksa kontra potencjał pojedynków Tygrysa) oraz by zachęcić większą liczbę graczy do ptasiego stylu życia.
R – Styl Feniksa
Runy
Clash Mistrzostw 2020: Runda 2.
Czas na drugą rundę turnieju Clash Mistrzostw z drabinką z 16 drużynami i specjalnymi nagrodami! Walczcie o puchar w największym do tej pory turnieju Clash.
Zmiany wyważające w trybie ARAM
Wzmocnienia w patchu 10.21
Osłabienia w patchu 10.21
Zmiany wyważające w trybie URF
Wzmocnienia w patchu 10.21
Osłabienia w patchu 10.21
Naprawione błędy / drobne zmiany
- KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który sprawiał, że menu ustawień gry nie ładowało się, gdy gracz nie rozegrał gry od poprzedniego patcha.
- KLIENT LEAGUE: Tekst debugujący nie pojawia się już podczas ceremonii awansu.
- KLIENT LEAGUE: Naprawiono problem, przez który powiadomienia o prezentach pokazywały się nawet po zaakceptowaniu wiadomości lub ukryciu jej.
- KLIENT LEAGUE: Ikona League na pasku zadań teraz powinna się podświetlać, gdy gracz posiada nieodczytane powiadomienia/wiadomości.
- KLIENT LEAGUE: Przywrócenie domyślnych skrótów klawiszowych poza grą nie usuwa już skrótu klawiszowego sygnału „Tu jest totem” w menu opcji.
- Zmieniono sposób, w jakim dopasowywany jest rozmiar emotek, by był on bardziej spójny na różnych rozdzielczościach, oraz poprawiono ich położenie względem paska zdrowia.
- Dodano opcję do ustawień gry, która oferuje możliwość zmiany rozmiaru wyświetlanych emotek z „Normalnego” na „Mały”, by gracze mogli wybrać preferowany rozmiar.
- Dodano UX „nadchodzącego zdrowia” do pasków zdrowia, by gracze widzieli, ile zdrowia otrzymają ze źródeł, które przywracają zdrowie z opóźnieniem, np. Odkupienie, relikty leczenia ARAM oraz R – Hemoplaga Vladimira.
- Naprawiono problem, przez który gracze Maca widzieli nietypową jasność na pełnym ekranie, gdy pewni bohaterowie pojawiali się na ekranie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Amumu nie nakładał Umiejętności biernej – Przeklętego Dotyku umiejętnościami zadającymi obrażenia obszarowe.
- W opisie umiejętności poprawiono skalowanie z mocą umiejętności W – Pływów Morskich Nami z 1,5 pkt. na 0,5 pkt.
- Sona z Psychoperacji teraz poprawnie odtwarza animację transformacji, gdy jest w ruchu podczas rozwijania R – Crescendo.
- Dodano żółty pierścień pod celami dotkniętymi Umiejętnością bierną – Pogardą dla Słabych Zeda, który przypomina inne podobne wskaźniki umiejętności biernych, np. Jarvana, Ekko i Shaco.
Nadchodzące skórki i Barwy
Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!