Reklama

Opis Patcha 11.11 w League of Legends. Nerfy dla postaci banowanej w 70% meczów i nie tylko

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 11.11 w LoLu.

Reklama



Poznaliśmy już finalną wersję opisu patcha oznaczonego jako 11.11. Wiele osób czekało na niego przez wzgląd na jedną z postaci, konkretnie Morganę. Ta ostatnio wdała się bardzo mocno we znaki społeczności, osiągając nawet 70% banrate.

W tym patchu przyglądamy się zmianom, które wprowadziliśmy wcześniej w sezonie 11., i ich wpływowi na rozgrywkę. Osłabiamy Morganę w dżungli, którą nieco za bardzo wzmocniliśmy w ostatnim patchu, co odciągnęło ją od jej głównych ról. Stwierdziliśmy też, że Ryze zasługuje na odrobinę miłości, bo przy aktualizacji przedmiotów aż posiniał ze złości (kto by pomyślał, że może być jeszcze bardziej niebieski).

Następnie dostosowujemy dwóch bohaterów, którzy zwykle na okrągło używają tych samych przedmiotów, czyli Sennę z jej Rękawicą Mroźnego Ognia oraz Mastera Yi z Mrocznym Ostrzem. Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, w której gracze mają wrażenie, że dany bohater jest ściśle związany z konkretnym przedmiotem, ani kreować rozgrywki, która wydaje się nienaturalna. Te zmiany powinny dać im więcej możliwości w zakresie wyboru przedmiotów mitycznych, jednocześnie wyostrzając ich tożsamości i style gry.

Wisienką na torcie jest Nexus Blitz, który powraca w swojej najlepszej odsłonie – czeka na was cała masa zmian wyważających ten tryb.

Reklama

To by było na tyle! Widzimy się następnym razem.

Patch w skrócie

Skórki PROJEKT: Sejuani, PROJEKT: Mordekaiser, PROJEKT: Renekton, PROJEKT: Senna, PROJEKT: Sylas, PROJEKT: Sylas (Prestiżowa Edycja) oraz PROJEKT: Varus będą dostępne 27 maja 2021 r.

Bohaterowie

Azir

Q: zmniejszony koszt.

Azir wznosił się na wyżyny w profesjonalnych rozgrywkach, więc sprowadziliśmy go na ziemię i osłabiliśmy w patchu 11.5. Teraz, gdy już się trochę uspokoił, zdecydowaliśmy się nieco ułatwić mu fazę gry w alei.


Q – Piaskowy Szturm

KOSZT 70 pkt. many  55 pkt. many

Elise

Zmniejszone skalowanie obrażeń przy trafieniu w pajęczej postaci.

Elise już od pewnego czasu nie miała problemu z łapaniem zdobyczy na wszystkich poziomach rozgrywki. Wraz ze zmianami dżungli wprowadzonymi w patchu 11.10 stała się jeszcze silniejsza i nieco przekroczyła granicę. Wzmacniamy jej tożsamość dżunglera wczesnej fazy gry poprzez osłabienie zadawanych przez nią obrażeń w fazach późniejszych.

Q – biernie – Królowa Pająków

SKALOWANIE OBRAŻEŃ PRZY TRAFIENIU W PAJĘCZEJ POSTACI 30% mocy umiejętności  20% mocy umiejętności

Ezreal

Zwiększony przyrost podstawowej regeneracji zdrowia. Zwiększony podstawowy pancerz.

Ezreal radzi sobie słabo na wszystkich poziomach gry, więc ciutkę go wzmacniamy.


Podstawowe statystyki

PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,55 pkt.  0,65 pkt.
PANCERZ 22 pkt.  24 pkt.

Graves

Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń od ataku.

Graves przeżywa ciężkie chwile, farmiąc w nowej dżungli, więc postanowiliśmy nieco wzmocnić jego kaburę.


Podstawowe statystyki

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3 pkt.  4 pkt.

Hecarim

Q: zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń od ataku. E: zwiększone skalowanie obrażeń.

Nigdy nie mieliśmy zamiaru kopać się z koniem, jednak doszło do tego podczas ostatnich osłabień w patchu 11.9 i zmian w dżungli. Wcześniej Hecarim był niezwykle szybki i wytrzymały, co pozwalało mu tratować wrogów bez uszczerbku na zdrowiu. Teraz, gdy wytrzymałość i prędkość ruchu konika są rozsądnie wyważone, zwiększamy zadawane przez niego obrażenia, aby czuł się radośnie i pewnie, sięgając po przedmioty dla wojowników.


Q – Szał

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 70% dodatkowych obrażeń od ataku  75% dodatkowych obrażeń od ataku

E – Niszczycielska Szarża

SKALOWANIE MINIMALNYCH OBRAŻEŃ 50% dodatkowych obrażeń od ataku  55% dodatkowych obrażeń od ataku
SKALOWANIE MAKSYMALNYCH OBRAŻEŃ 100% dodatkowych obrażeń od ataku  110% dodatkowych obrażeń od ataku

Lee Sin

E: dłuższy czas odnowienia.

Wzmocnienie Lee w patchu 11.8 spowodowało, że w każdej roli (w dżungli, a także w górnej i środkowej alei) stał się silniejszy, niż oczekiwaliśmy, więc częściowo cofamy te zmiany.


E – Nawałnica

CZAS ODNOWIENIA 8 sek.  9 sek.

Leona

W: zmniejszone obrażenia podstawowe.

Dzierżąc miecz oraz tarczę i mając słońce po swojej stronie, Promyk Jutrzenki świecił zbyt jasno. Zmniejszamy więc obrażenia Leony, aby jej przeciwnicy mogli schronić się w cieniu.


W – Zaćmienie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/95/130/165/200 pkt.  45/80/115/150/185 pkt.

Master Yi

Q: zmniejszone skalowanie obrażeń.

Ulubionym przedmiotem mitycznym Yi jest Mroczne Ostrze, przez co skupia się on na obrażeniach zadawanych przez Q i na resetowaniu czasu odnowienia. Choć wybór Mrocznego Ostrza ma sens w niektórych sytuacjach, to może prowadzić do stylu gry, którego praktycznie nie da się skontrować. Ponadto odwraca uwagę Szermierza Wuju od tego, co robi najlepiej ܻ – rozpłatywania wrogów atakami podstawowymi – więc zmieniamy trochę rozkład mocy i wzmacniamy zestawy przedmiotów, dzięki którym Yi wróci do korzeni.


Q – Cios Alfa

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 100% obrażeń od ataku  90% obrażeń od ataku

E – Styl Wuju

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 20/30/40/50/60 pkt.  30/40/50/60/70 pkt.

Morgana

W: zmniejszone obrażenia przeciwko niepotężnym potworom.

Nasze wzmocnienia dla Morgany w dżungli z patcha 11.8 miały na celu uwydatnić jej zdolność dżunglowania. Zamiast tego sprawiły, że Morgana odnosiła większe sukcesy w dżungli niż w swoich głównych rolach, dlatego wprowadzamy odpowiednie poprawki.


W – Udręczony Cień

OBRAŻENIA PRZECIWKO NIEPOTĘŻNYM POTWOROM 185%  155%

Nautilus

E: teraz zadaje większe obrażenia potworom.

Dawno, dawno temu Nautilus był w stanie dżunglować. Wciągamy go z powrotem na pokład dzięki wzmocnieniom, które przyspieszą obszarowe czyszczenie obozów.


E – Prąd Morski

nowośćTYTAN OBOZÓW Prąd Morski zadaje teraz 150% obrażeń potworom.

Qiyana

W: zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu.

Qiyana może pochwalić się wieloma rzeczami – jedną z nich jest jej zdolność wędrowania we wczesnej fazie gry. Ze względu na to Qiyana już od dłuższego czasu była przytłaczająca w rozgrywkach elitarnych. Wciskamy więc hamulec i osłabiamy jej pozycję.


W – Rzeźbienie Ziemi

PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU 5/7/9/11/13%  3/5/7/9/11%

Rumble

Umiejętność bierna: zmniejszony limit obrażeń przy trafieniu zadawanych potworom.

Ptaszki ćwierkają, że w lesie panoszy się jakiś Yordle w olbrzymim mechu, który podsmaża wszystkie Ponurniki i Krzewogrzbiety na swojej drodze. Aby nieco ostudzić ten zapał, zmniejszamy jego obrażenia zadawane pojedynczym potworom.


Umiejętność bierna – Tytan ze Złomowiska

LIMIT OBRAŻEŃ PRZY TRAFIENIU ZADAWANYCH POTWOROM 120 pkt.  80 pkt.

Ryze

Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia.

Wraz z przedsezonowymi zmianami przedmiotów (mianowicie: usunięciem Różdżki Wieków i Tarczy Uścisku Serafina) oraz osłabieniem Pędu Fazowego w patchu 11.10 Ryze stracił prędkość ruchu i zdrowie, co sprawiło mu przykrość. Wzmacniamy więc jego obronę i liczymy, że zarumieni się ze szczęścia.


Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 98 pkt.  110 pkt.

Senna

Umiejętność bierna: zmniejszony dodatkowy zasięg ataku. Q: teraz skaluje się z destrukcją. E: teraz daje moc umiejętności w kamuflażu. R: zwiększone skalowanie obrażeń.

Rękawica Mroźnego Ognia stała się dominującym wyborem Senny w roli wspierającej, co zwiększyło zarówno jej wskaźnik zwycięstw, jak i popularność. Granie Senną w roli obrońcy może dawać dużo frajdy, ale obecnie przyćmiewa wybory innych przedmiotów oraz eliminuje jej główną słabość jako wrażliwej prowadzącej. Aby temu zaradzić, z powrotem wzmacniamy zestawy przedmiotów wspierających, dzięki którym Senna odnosiła sukcesy wcześniej (destrukcja i moc umiejętności), i osłabiamy trochę Rękawicę Mroźnego Ognia.

Korzystamy również z okazji, aby spowolnić przyrost jej zasięgu, który skalował się dużo szybciej dzięki wzmocnieniu jej Mgły w patchu 11.2. Podsumowując, wprowadzone zmiany powinny umożliwić Sennie wybór przedmiotów lepiej pasujących do jej tożsamości porcelanowego działa.


Umiejętność bierna – Rozgrzeszenie

PREMIA DO ZASIĘGU ATAKU ZA KAŻDE 20 ŁADUNKÓW MGŁY 25 jedn.  20 jedn.
nowośćDESTRUKCYJNE LECZENIE Od teraz leczenie Przebijającej Ciemności skaluje się również ze 160% destrukcji.

E – Klątwa Czarnej Mgły

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 20%  20% (+1% za każde 20 pkt. mocy umiejętności)

R – Cień Świtu

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 50% mocy umiejętności  70% mocy umiejętności

Seraphine

W: zwiększona podstawowa wytrzymałość tarczy na sobie i na sojusznikach.

Wspomagamy Seraphine w jej występach w środkowej alei, zwiększając wytrzymałość jej tarczy na każdym poziomie (ze szczególnym naciskiem na wyższe poziomy). Te zmiany z pewnością pomogą jej solowej karierze.


W – Dźwięk Przestrzenny

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY NA SOBIE 75-150 pkt. (na poziomach 1-18)  75-225 pkt. (na poziomach 1-18)
PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY NA SOJUSZNIKU 50-100 pkt. (na poziomach 1-18)  50-150 pkt. (na poziomach 1-18)

Shaco

W: zmniejszone skalowanie obrażeń. E: zmniejszone skalowanie obrażeń z mocą umiejętności.

Shaco z obrażeniami od ataku jest teraz dobrze wyważony, jednak z mocą umiejętności w rolach dżunglera i wspierającego radzi sobie aż za dobrze, dlatego musimy je nieco osłabić.


W – Zabawka Niespodzianka

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 10% mocy umiejętności (20% mocy umiejętności przeciwko pojedynczym celom)  9% mocy umiejętności (18% mocy umiejętności przeciwko pojedynczym celom)

E – Zatrute Sztylety

SKALOWANIE OBRAŻEŃ Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI 55%  50%

Singed

Czas odnowienia E teraz się skaluje.

Nawet po wzmocnieniu Szczelinotwórcy – ulubionego wyboru Singeda (rzecz jasna z wyjątkiem trucizn) – wprowadzonym w patchu 11.10 nasz chemik nadal nie radzi sobie za dobrze. Od teraz czas odnowienia jego Rzutu będzie się skalował, co da mu więcej możliwości w potyczkach w późnej fazie gry.


E – Rzut

CZAS ODNOWIENIA 10 sek.  10/9,5/9/8,5/8 sek.

Teemo

W: skrócony czas odnowienia.

W Teemo jest często ignorowane. Skracamy jego czas odnowienia, aby Teemo mógł bez wahania używać aktywnej części tego zaklęcia i swobodniej wykorzystywać swoje zdolności mobilnego stworka podkładającego mordercze grzybki.


W – Szybkie Ruchy

CZAS ODNOWIENIA 17 sek.  14 sek.

Urgot

W: zmniejszone skalowanie zmodyfikowanych obrażeń na wyższych poziomach.

Ostatnimi czasy Urgot sieje spustoszenie wśród przeciętnych graczy, przewiercając na wylot całe wrogie drużyny. Wzięliśmy na celownik jego obrażenia ciągłe po etapie gry w alei, aby był nieco mniej skuteczny w eliminowaniu swoich wrogów.


W – Czystka

SKALOWANIE ZMODYFIKOWANYCH OBRAŻEŃ 20/24/28/32/36% obrażeń od ataku  20/23,5/27/30,5/34% obrażeń od ataku

Przedmioty

Przedmioty dla obrońców w górnej alei

Chcemy, by gracze poczuli, że dokonywane przez nich wybory przedmiotów w każdej grze naprawdę mają znaczenie. Obecnie istnieją dwa trendy, które ograniczają decyzje podejmowane we wczesnej fazie gry przez obrońców w górnej alei – kupienia Kolczastej Kolczugi jako drugiego przedmiotu lub kupienia Kamizelki Cierniowej bez ukończenia Kolczastej Kolczugi. Uwydatnia to problem polegający na tym, że Kamizelka Cierniowa i Kolczasta Kolczuga są traktowane jako przedmioty uniwersalne, a nie zgodnie z ich przeznaczeniem, jakim jest stawianie czoła wrogom z silnym leczeniem. Poniższe zmiany mają na celu wyraźniejsze zdefiniowanie mocnych stron tych przedmiotów, które dają obrońcom w górnej alei.

Jeszcze jedno: możecie zauważyć, że statystyki Mroźnego Serca nieco wyróżniają się na tle innych przedmiotów dla obrońców. Jest to celowy zabieg ze względu na jego unikalne właściwości. Ponadto wartości bazowe efektu Twardy jak Skała będą nieco wyższe niż w przypadku innych przedmiotów z racji tego, że ma on mniejsze skalowanie zależne od maksymalnego zdrowia. Podsumowując, Mroźne Serce pozostaje źródłem dużej ilości przyspieszenia umiejętności i many, a od teraz jest także przedmiotem, który powinien być wybierany przeciwko atakującym.


Kamizelka Cierniowa

PANCERZ 35 pkt.  30 pkt.
usuniętoKOLCE – ODBIJANIE OBRAŻEŃ Obrażenia odbite przez Kamizelkę Cierniową nie skalują się już z dodatkowym pancerzem.

Plemienna Zbroja

MINIMALNE WYMAGANE ZDROWIE 3000 pkt. maksymalnego zdrowia  1100 pkt. dodatkowego zdrowia

Zbroja Strażnika

TWARDY JAK SKAŁA – ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ 0,5% maksymalnego zdrowia  5 pkt. + 0,35% maksymalnego zdrowia
nowośćOPIS Opis pokazuje teraz ilość obrażeń zablokowanych przez efekt Twardy jak Skała.

Omen Randuina

TWARDY JAK SKAŁA – ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ 0,5% maksymalnego zdrowia  5 pkt. + 0,35% maksymalnego zdrowia

Mroźne Serce

TWARDY JAK SKAŁA – ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ 0,5% maksymalnego zdrowia  7 pkt. + 0,35% maksymalnego zdrowia
PIESZCZOTY ZIMY – ZMNIEJSZENIE PRĘDKOŚCI ATAKU 15%  20%

Odnowienie Kamienia Księżycowego

Wzmocnienie Kamienia Księżycowego w patchu 11.9 okazało się niewystarczające. Zwiększamy jego siłę leczenia i tarcz, co powinno wzmocnić Kamień w rękach wszystkich zaklinaczy.

ŁASKA GWIAZD – SIŁA LECZENIA I TARCZ NA SEKUNDĘ 4%, do maksymalnie 20%  6%, do maksymalnie 30%

Czarny Tasak

Czarny Tasak nie jest popularnym wyborem w tym sezonie, nawet po zmianach w jego działaniu wprowadzonych w patchu 11.5. Wyostrzamy jeden z jego unikalnych atutów, aby lepiej konkurował z alternatywnymi wyborami.

DRĄŻENIE – REDUKCJA PANCERZA ZA KAŻDY ŁADUNEK 4%, do maksymalnie 24% przy 6 ładunkach  5%, do maksymalnie 30% przy 6 ładunkach

Boski Łamacz

Niby boski, a wypadał raczej średnio. Wojownicy odnoszą więcej sukcesów, wybierając Moc Trójcy i przedmioty mityczne dla obrońców, dlatego nieco wzmacniamy Łamacza.

CZAROOSTRZE – WZMOCNIONE OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 10% maksymalnego zdrowia celu  12% maksymalnego zdrowia celu
CZAROOSTRZE – LECZENIE 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu  65% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 40% w przypadku bohaterów walczących z dystansu

Rękawica Mroźnego Ognia

Jak wspomnieliśmy wyżej – osłabiamy ulubiony przedmiot mityczny Senny. Bohaterowie walczący na dystans mogą nie tylko łatwiej nałożyć efekt spowolnienia Rękawicy, ale również robić to wielokrotnie, więc nieznacznie zmniejszamy jej moc.

 

OŚNIEŻENIE – SPOWOLNIENIE W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 25% (+4% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia)  12,5% (+2% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia)
CZAS ODNOWIENIA OŚNIEŻENIA W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 4 sek.  6 sek.

Oszroniony Uścisk (ulepszenie Ornna)

OŚNIEŻENIE – SPOWOLNIENIE W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 25% (+4% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia)  12,5% (+2% za każde 1000 pkt. maksymalnego zdrowia)
CZAS ODNOWIENIA OŚNIEŻENIA W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS 4 sek.  6 sek.
 

Kostur Płynącej Wody

Osłabienie Kostura Płynącej Wody w patchu 11.8 spowodowało, że stał się on bardzo słaby na tle konkurencji, więc przydałoby mu się nieco pomocy. Wzmocnienie mocy umiejętności współdzielone z sojusznikami będzie większe, aby przedmiot ten lepiej sprawdzał się w sytuacjach, w których jego wybór jest właściwy (czyli kiedy faktycznie macie w drużynie silnego maga, którego można wzmocnić).

FALE – WZMOCNIENIE DLA SIEBIE I SOJUSZNIKÓW 20-40 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu celu) na 4 sek.  25-45 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu celu) na 4 sek.

Wężowy Kieł

Chociaż głównymi użytkownikami Wężowego Kła są zabójcy z obrażeniami fizycznymi, jego moc w rękach bohaterów walczących z dystansu pozostawia wiele do życzenia. Zmniejszamy różnicę dzielącą bohaterów walczących w zwarciu od tych walczących na dystans w zakresie obniżania wytrzymałości tarczy, aby przedmiot lepiej sprawdzał się w kontrowaniu wrogów z silnymi tarczami, nawet jeśli nie macie w drużynie zabójców.

ŁUPIEŻCA TARCZ – ZMNIEJSZENIE WYTRZYMAŁOŚCI TARCZY W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH Z DYSTANSU 25%  35%

Kamienne Totemy

Wprowadzamy zmiany w Kamiennych Totemach, aby lepiej wpisywały się w rolę przedmiotów wieńczących zestaw wspierających, podobnie jak Zabójczy Kapelusz Rabadona, Ostrze Nieskończoności czy Kamienna Płyta Gargulca (wszystkie z nich są silniejsze, gdy zakupicie wcześniej kilka innych przedmiotów). Usprawniamy również ścieżkę zakupu, aby była podobna do ścieżek zakupu przedmiotów takich jak Manamune czy Kostur Archanioła – eliminujemy konieczność ciągłego ulepszania.


 usuniętoPasjonujący Kamienny Totem


 zaktualizowanoCzujny Kamienny Totem

ŁĄCZNY KOSZT 1100 szt. złota
ZDROWIE 150 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 10 jedn.
TAJEMNA SKRYTKA Ten przedmiot może przechowywać do 3 zakupionych Totemów Kontroli.
usuniętoWIZJE IXTAL Zwiększasz swój limit Totemów Ukrycia, Totemów i Totemów Kontroli o 1.
nowośćULEPSZENIE Po osiągnięciu 13. poziomu i ukończeniu misji dla wspierających automatycznie ulepsza się do Bacznego Kamiennego Totemu.

aktualizacjaBaczny Kamienny Totem

PRZEPIS Ulepsza się automatycznie z Czujnego Kamiennego Totemu.
ZDROWIE 150 pkt.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn.
TAJEMNA SKRYTKA Ten przedmiot może przechowywać do 3 zakupionych Totemów Kontroli.
WIZJE IXTAL Zwiększasz swój limit Totemów Ukrycia, Totemów i Totemów Kontroli o 1.
nowośćBŁOGOSŁAWIEŃSTWO IXTAL Baczny Kamienny Totem zwiększa teraz moc umiejętności, przyspieszenie umiejętności, dodatkowe obrażenia od ataku i dodatkowe zdrowie o 12%.

Runy

Nawałnica Mieczy

Nawałnica Mieczy zyskała popularność wśród strzelców, będąc częściej dostępną w szybkich starciach w porównaniu z innymi runami. Uwydatniamy zamierzoną słabość tego świetnie sprawdzającego się w wymianach narzędzia poprzez zwiększenie czasu odnowienia.

CZAS ODNOWIENIA 8 sek.  12 sek.

Dostawa Ciastek

Dostawa Ciastek stała się podstawowym wyborem w rozgrywkach profesjonalnych zarówno w alejach, jak i w dżungli. Te przepyszne przekąski miały pomóc w utrzymywaniu się w alei, a wyszło na to, że są sprzedawane z powrotem do sklepu za niezły grosz. Obniżamy więc ich cenę odsprzedaży.

CENA ODSPRZEDAŻY 30 szt. złota  5 szt. złota

Aktualizacje sklepu w grze

  • Drzewko zestawu przedmiotów zostało ulepszone – teraz mieści się w nim więcej przedmiotów (wiemy, że się cieszysz, Ornn), a finalny przedmiot bardziej się wyróżnia (jest większy niż pozostałe).
  • Wypasione przedmioty mityczne z efektami użyć mają teraz własną, mityczną ramkę, która odróżnia je od zwykłych przedmiotów z efektami użyć dla plebsu.
  • Na tablicy wyników wyświetlają się teraz ramki mitycznych przedmiotów, dzięki czemu łatwo wywnioskujecie, dlaczego Jhin ma doskok.
  • Menu rozwijane „Wchodzi w skład” stało się ciut sprytniejsze i może zmieniać rozmiar w zależności od zawartości.
  • Żaronóż i Gradoostrze znajdują się teraz w sekcji „Początkowe” w zakładce „Wspierający”, jeśli załadujecie się do gry z Porażeniem (sorka, Ivern!).

Zmiany wyważające Nexus Blitz

Tryb Nexus Blitz powraca podczas wydarzenia PROJEKT i będzie dostępny od 27 maja do 28 czerwca.

  • SZANSA NA POJAWIENIE SIĘ WYDARZEŃ KASIASTY TEEMO / KASIASTY VEIGAR JAKO PIERWSZYCH W GRZE 13%  9%
  • Starszy Smok nie może już być pierwszą nagrodą.
  • Wędrujący Krab używa teraz tej samej mechaniki tarczy co na Summoner’s Rift.
  • PODSTAWOWE ZDROWIE WĘDRUJĄCEGO KRABA 3000 pkt.  2800 pkt.
  • PODSTAWOWY PANCERZ I ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ WĘDRUJĄCEGO KRABA 60 pkt.  20 pkt.
  • Porażenie ma teraz takie same wartości co na Summoner’s Rift (450 pkt. obrażeń na początku, ulepsza się do 900 pkt.).
  • Dostosowano czynniki, które dawały przewagę drużynie przegrywającej w wydarzeniach. Od teraz, oprócz różnicy w złocie, formuła będzie również uwzględniała różnice poziomów pomiędzy drużynami.
  • ZDROWIE KUKŁY TRENINGOWEJ TESTUJĄCEJ OBRAŻENIA NA SEKUNDĘ 5000 pkt. (+90 pkt. zdrowia co poziom, +15 pkt. zdrowia na sekundę przez pierwsze 6 minut gry, +30 pkt. zdrowia na sekundę po upływie 6 minut gry)  1000 pkt. (+90 pkt. zdrowia co poziom, +2 pkt. zdrowia na sekundę przez pierwsze 6 minut gry, +4 pkt. zdrowia na sekundę po upływie 6 minut gry)
  • W przypadku zadania obrażeń, które zabiłyby kukłę, jej zdrowie zostanie obniżone do 1 pkt.
  • IGRANIE Z OGNIEM: KĄT, POD JAKIM BOHATER MUSI BYĆ ZWRÓCONY W STRONĘ WROGA, BY ZYSKAĆ PRĘDKOŚĆ RUCHU PRZY PORUSZANIU SIĘ W JEGO STRONĘ 180°  130°

Naprawione błędy / drobne zmiany

  • Umiejętność E – Urok Ahri nie sprawia już, że potwory z dżungli regenerują zdrowie, jeśli zostanie użyta poza walką.
  • Zaktualizowaliśmy efekty wizualne Q i E dla podstawowej skórki Karmy – zwiększyliśmy zakres kolorów i zredukowaliśmy szum wizualny.
  • Trafienie Hextechowego Malzahara lub Swaina Tyrana będzie aktywowało teraz bardziej metaliczne odgłosy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że początkowa część efektów dźwiękowych Q – Zewu Pustki Destruktora Światów Malzahara nie była słyszalna, jeśli umiejętność została użyta z mgły wojny.
  • Naprawiono błąd efektów dźwiękowych Kryształowej Róży Swaina, który powodował, że jeśli Swain użył R – Rozbłysku Demona i zaczął wysysać duszę celu, ten NIE słyszał efektu dźwiękowego stereo szeptu lub efektu dźwiękowego, który powinien być słyszalny przy rozpoczęciu wysysania duszy.
  • Linie dialogowe otwierania sklepu są ponownie dostępne dla posiadających je bohaterów i skórek.
  • Zaktualizowano linie dialogowe Taliyah zamykania sklepu do jej linii otwierania sklepu.
  • Linie dialogowe Lux przy użyciu R – Ostatniej Iskry znowu będą odtwarzane.
  • Użycie Rozpieczętowanej Księgi Czarów do jednokrotnej zamiany podstawowego Porażenia nie sprawi już, że Porażenie będzie zadawało 900 pkt. w pełni ulepszonych obrażeń po zamianie z powrotem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego E – Zuchwała Szarża Xin Zhao zaczynała się odnawiać i zużywała manę, mimo że nie była rzeczywiście aktywowana podczas próby użycia jej na wrogu poza zasięgiem i po ponownym użyciu jej bez żadnego celu.
  • R – Podniebne Trzaśnięcie Rammusa nie zadaje już obrażeń natychmiast przy użyciu na zerowym zasięgu.
  • Q – Zmiażdżenie Alistara nie daje już ładunków umiejętności biernej – Triumfalnego Ryku, gdy zostanie użyte na celu osłoniętym tarczą magii.
  • Kassadin nie może już aktywować Elektryzacji, trafiając bohatera tylko dwoma oddzielnymi atakami.

Nadchodzące skórki i Barwy

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama