Reklama

Opis patcha 12.5b, który trafił na serwery LoLa. 4 postacie z nerfami, 5 z buffami, w tym Master Yi

League of Legends

Reklama

Kogo dotkną poprawki z mikropatcha 12.5b? Spore nerfy Zeri oraz wzmocnienia Mastera Yi.

Reklama


Przerwa pomiędzy aktualizacją 12.6 a poprzedzającą ją 12.5 miała trwać dwukrotnie dłużej niż standardowa. Patch 12.6 pojawi się dopiero 30 marca, a twórcy, aby utrzymać balans rozgrywki, muszą wydać mniejsze zmiany w aktualizacji 12.5b.

Gracze już kilka dni temu dowiedzieli się, którzy bohaterowie otrzymają poprawki, a teraz, kiedy zmiany trafiły już na serwery, można przyjrzeć się ich dokładnemu opisowi.

Jakie zmiany zostały wprowadzone do LoLa?

Zajmujemy się kilkoma pilnymi sprawami związanymi z poprawkami w połowie patcha, zanim pójdziemy na AFK.

Reklama

Buffy bohaterów

  • Master Yi
    • Bazowe statystyki
      • HP zwiększone z 550 do 599
    • Wuju Style (E)
      • Obrażenia zwiększone z 30/37/44/51/58 (+30% bonus AD) ⇒ 30/38/46/54/62 (+30% bonus AD) (odwrócono zmiany, które dotknęły bazowe obrażenia)
    • Highlander (R)
      • Czas odnowienia zmieniony z 100/90/80 sekund na 85 sekund na wszystkich poziomach (cofnięto zmianę)
  • Varus
    • Blighted Quiver (W)
      • Bonusowe magiczne obrażenia on-hit zwiększone z 7/9/11/13/15 (+30% AP) do 7/10,5/14/17,5/21 (+30% AP)
    • Chain of Corruption (R)
      • Bazowe magiczne obrażenia zwiększone z 150/200/250 do 150/250/350
  • Draven
    • Bazowe statystyki
      • AD zwiększone z 60 do 62
  • Ashe
    • Volley (W)
      • Koszt many zmieniony z 70 na wszystkich poziomach na 75/70/65/60/55
    • Enchanted Crystal Arrow (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 100/80/60 do 80/70/60 sekund
  • Lucian
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zwiększone z 2,3 do 2,9
    • Lightslinger (P)
      • Bonusowe magiczne obrażenia on-hit zwiększone z 14 (+10% AD) do 14 (+20% AD)

Nerfy bohaterów

  • Ryze
    • Arcane Mastery (P)
      • Zwiększenie many zwiększone z 5% za 100 AP do 10% za 100 AP
    • Overload (Q)
      • Obrażenia zmienione z 75/100/125/150/175 (+40% AP) (+3% bonusowej many) do 70/90/110/130/150 (+45% AP) (+3% bonusowej many)
  • Zeri
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe AD zmniejszone z 58 do 53
      • HP na poziom zwiększone z 85 do 90
      • Podstawowy pancerz zmniejszony z 23 do 22
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 3,5 na poziom do 3
      • Obrażenia ataku bazujące na maksymalnym zdrowiu celu zmienione z 3-15% (na poziomach 1-18) na 1-10% (+0.5% na poziomach 1-7 i +1% na poziomach 8-13)
    • Burst Fire (Q)
      • Całkowite obrażenia fizyczne zwiększone z 9/13/17/21/25 (+110% AD) do 10/15/20/25/30 (+ 110% AD)
    • Spark Surge (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 23/22/21/20/19 do 23 na wszystkich poziomach
      • Obrażenia przeszycia zmniejszone z 80/85/90/95/100% do 60/70/80/90/100%
    • Lightning Crash (R)
      • Ilość stacków za championa trafionego przez wstępny wybuch zwiększona z 3 do 4
        Prędkość poruszania się za stack zmniejszona z 2% do 1,5%
  • Jinx
    • Switcheroo! (Q)
      • Fishbones
        • Koszt many za atak zwiększony z 16/17/18/19/20 do 20 na każdym poziomie
        • Zasięg ataku zmniejszony z 100/125/150/175/200 do 80/110/140/170/200
  • Aphelios
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zmniejszony z 28 do 26
      • Podstawowe zdrowie zmniejszone z 530 do 510

Zmiany systemowe

  • Locket of the Iron Solari
    • Bonusowy pancerz i odporność na magię zmniejszone z 5 do 3
    • Wartość tarczy zmniejszona z 230-385 do 200-365
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej