Opis zmian na patch 12.10 w LoLu. Rewolucyjne zmiany wszystkich postaci. Koniec z one-shottowaniem?
Reklama
League of Legends przejdzie ogromne zmiany, które mają na nowo zdefiniować samą grę i jej dynamikę.
W końcu możemy podzielić się z Wami zmianami, które Riot omawiał ze swoimi partnerami. Wszystko to jest w fazie testów i może się zmienić do momentu oficjalnego wprowadzenia i na pewno warto o tym pamiętać.
Takie podstawowe założenia, jakimi kieruje się Riot przy tych zmianach:
- Gracze mają poczuć, że zadają więcej obrażeń i przyjmują ich jednocześnie mniej
- Bohaterowie typu „burst” będą musieli poświęcić więcej „zasobów”, lub być bardzo do przodu, by faktycznie szybko likwidować przeciwników
- Ma być większa szansa na przeprowadzenie udanych kontrataków
- Walki i potyczki drużynowe będą trwały dłużej
Brzmi ciekawie i po kilku dniach możemy ujawnić, co takiego przygotował Riot.
Reklama
Takie rzeczy dzieją się w diamencie w LoLu. LeBlanc backdooruje przeciwników i kończy grę, mając 5HP
Wszyscy bohaterowie otrzymują następujący pakiet statystyk:
- Podstawowe zdrowie: +70
- Wzrost zdrowia: +14
- Przyrost pancerza: +1,2
- Wzrost MR: +0,8
- Całkowita różnica na poziomie 18: +308 zdrowie, +20.4 pancerz, +13.6 MR
Zmniejszone leczenie i tarcze
- Wszystkie efekty leczenia w grze zmniejszone o ~10%
- Wszystkie efekty tarczy w grze zmniejszone o ~10%
Zmniejszenie Głębokich Ran
- Ulepszone Głębokie Rany: 60% >>> 50%
- Standardowe Głębokie Rany: 40% >>> 30%
Zmniejszone leczenie wysysania run i przedmiotów
- Leczenie z Conquerora: 9%/6% omnivamp >>> 8%/5% omnivamp
- Goredrinker Omnivamp: 10% >>> 8% (+Ulepszenie Ornna)
- Maw of Malmorius Omnivamp: 12% >>> 10%
- Eclipse Omnivamp: 8% >>> 7% (+Ulepszenie Ornna)
- Riftmaker Omnivamp: 8% >>> 7% (+Ulepszenie Ornna)
- Hailblade/Emberknife Omnivamp: 8% >>> 7%
- Leczenie Divine Sunderer: 7,8%/3,6% maksymalnego HP >>> 6%/3% maksymalnego HP
- Kradzież życia Blade of the Ruined King: 8% >>> 7%
- Kradzież życia Bloodthirster: 20% >> 18%
- Immortal Shieldbow: 8% >> > 7% (+Ulepszenie Ornna)
- Vampiric Scepter: 8% >>> 7%
- Elixir of Wrath Physical Vamp: 15% >>> 12%
Inne osłabienia przedmiotów
- Blighting Jewel: 15% penetracji >>> 13% penetracji
- Void Staff: 45% penetracji >>> 40% penetracji
- Last Whisper: 20% penetracji >>> 18% penetracji
- Lord Dominik’s Regards: 35% penetracji >>> 30% penetracji
- Obrażenia Sunfire Aegis Amp: 12% na stack (maks. 72%) >>> 10% na stack (maks. 60%)
- Uzdrowienie i siła tarczy Moonstone Renewer: 30% >> 25%
- Podpalenie Demonic Embrace: 2% (walka wręcz) / 1,2% (walka na dystans) maksymalnego zdrowia >> 1,8% (walka wręcz) / 1,2% (walka na dystans) maksymalnego zdrowia
Zwiększona regeneracja many przedmiotów
- Regeneracja many Shard of True Ice: 100% >>> 115% (Nie wpływa na Spellthief’s Edge/Frostfang i Black Mist Scythe)
- Regeneracja many Doran’s Ring: 0,75/1,25 na sek. >>> 1,0/1,5 na sek.
Runy i redukcja odporności
- Runa Conditioning: wzrost odporności: 5% >>> 4%
Zwiększone obrażenia Barona Nashora
- Obrażenia od ataku: 125 (+8 na minutę) >>> 150 (+10 na minutę)
- Maksymalne obrażenia od ataku: 435 >>> 520
- Obrażenia Void Corruption: 60 (+20% AD) >> 70 (+20% AD)
Zwiększone obrażenia wieży
- AD Zewnętrzna Wieża: 152-278 >>> 167-391
- AD Wewnętrzna Wieża: 170-305 >>> 187-427
- AD Wieża Inhibitora: 170-305 >>> 187-427
- AD Wieża Nexusu: 150-285 >>> 165-405
Wszystko to w takiej, lub lekko zmienionej formie trafi do LoLa wraz z aktualizacją 12.10.
Reklama