Reklama

Opis zmian na patch 12.10 w LoLu. Rewolucyjne zmiany wszystkich postaci. Koniec z one-shottowaniem?

League of Legends

Reklama

League of Legends przejdzie ogromne zmiany, które mają na nowo zdefiniować samą grę i jej dynamikę.


W końcu możemy podzielić się z Wami zmianami, które Riot omawiał ze swoimi partnerami. Wszystko to jest w fazie testów i może się zmienić do momentu oficjalnego wprowadzenia i na pewno warto o tym pamiętać.

Takie podstawowe założenia, jakimi kieruje się Riot przy tych zmianach:

  • Gracze mają poczuć, że zadają więcej obrażeń i przyjmują ich jednocześnie mniej
  • Bohaterowie typu „burst” będą musieli poświęcić więcej „zasobów”, lub być bardzo do przodu, by faktycznie szybko likwidować przeciwników
  • Ma być większa szansa na przeprowadzenie udanych kontrataków
  • Walki i potyczki drużynowe będą trwały dłużej

Brzmi ciekawie i po kilku dniach możemy ujawnić, co takiego przygotował Riot.

Reklama

Wszyscy bohaterowie otrzymują następujący pakiet statystyk:

  • Podstawowe zdrowie: +70
  • Wzrost zdrowia: +14
  • Przyrost pancerza: +1,2
  • Wzrost MR: +0,8
  • Całkowita różnica na poziomie 18: +308 zdrowie, +20.4 pancerz, +13.6 MR

Zmniejszone leczenie i tarcze

  • Wszystkie efekty leczenia w grze zmniejszone o ~10%
  • Wszystkie efekty tarczy w grze zmniejszone o ~10%

Zmniejszenie Głębokich Ran

  • Ulepszone Głębokie Rany: 60% >>> 50%
  • Standardowe Głębokie Rany: 40% >>> 30%

Zmniejszone leczenie wysysania run i przedmiotów

  • Leczenie z Conquerora: 9%/6% omnivamp >>> 8%/5%  omnivamp
  • Goredrinker Omnivamp: 10% >>> 8% (+Ulepszenie Ornna)
  • Maw of Malmorius Omnivamp: 12% >>> 10%
  • Eclipse Omnivamp: 8% >>> 7% (+Ulepszenie Ornna)
  • Riftmaker Omnivamp: 8% >>> 7% (+Ulepszenie Ornna)
  • Hailblade/Emberknife Omnivamp: 8% >>> 7%
  • Leczenie Divine Sunderer: 7,8%/3,6% maksymalnego HP >>> 6%/3% maksymalnego HP
  • Kradzież życia Blade of the Ruined King: 8% >>> 7%
  • Kradzież życia Bloodthirster: 20% >> 18%
  • Immortal Shieldbow: 8% >> > 7% (+Ulepszenie Ornna)
  • Vampiric Scepter: 8% >>> 7%
  • Elixir of Wrath Physical Vamp: 15% >>> 12%

Inne osłabienia przedmiotów

  • Blighting Jewel: 15% penetracji >>> 13% penetracji
  • Void Staff: 45% penetracji >>> 40% penetracji
  • Last Whisper: 20% penetracji >>> 18% penetracji
  •  Lord Dominik’s Regards: 35% penetracji >>> 30% penetracji
  • Obrażenia Sunfire Aegis Amp: 12% na stack (maks. 72%) >>> 10% na stack (maks. 60%)
  • Uzdrowienie i siła tarczy Moonstone Renewer: 30% >> 25%
  • Podpalenie Demonic Embrace: 2% (walka wręcz) / 1,2% (walka na dystans) maksymalnego zdrowia >> 1,8% (walka wręcz) / 1,2% (walka na dystans) maksymalnego zdrowia

Zwiększona regeneracja many przedmiotów

  • Regeneracja many Shard of True Ice: 100% >>> 115% (Nie wpływa na Spellthief’s Edge/Frostfang i Black Mist Scythe)
  • Regeneracja many Doran’s Ring: 0,75/1,25 na sek. >>> 1,0/1,5 na sek.

Runy i redukcja odporności

  • Runa Conditioning: wzrost odporności: 5% >>> 4%

Zwiększone obrażenia Barona Nashora

  • Obrażenia od ataku: 125 (+8 na minutę) >>> 150 (+10 na minutę)
  • Maksymalne obrażenia od ataku: 435 >>> 520
  • Obrażenia Void Corruption: 60 (+20% AD) >> 70 (+20% AD)

Zwiększone obrażenia wieży

  • AD Zewnętrzna Wieża: 152-278 >>> 167-391
  • AD Wewnętrzna Wieża: 170-305 >>> 187-427
  • AD Wieża Inhibitora: 170-305 >>> 187-427
  • AD Wieża Nexusu: 150-285 >>> 165-405

Wszystko to w takiej, lub lekko zmienionej formie trafi do LoLa wraz z aktualizacją 12.10.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama