w

Ostateczna lista zmian, które już wkrótce otrzyma Sivir z LoLa. Wszystkie zmienione skille

Jak prezentują się ostatnie zmiany Sivir powiązane z jej reworkiem, którymi podzielił się Riot?


Sivir to jedna ze starszych postaci z League of Legends. Jej zestaw umiejętności odstawał już nieco od dzisiejszych standardów League. Twórcy, zapowiadając nadchodzącą aktualizację, postaci informowali, że chcą, aby postać lepiej wykorzystywała build standardowego ADC, który skupia się na szansie na trafienie krytyczne.

Fani mogli zapoznać się już ze wstępnymi zmianami, a teraz Riot dzieli się ostateczną listą poprawek. Jak będzie działała odświeżona Sivir?

Ostateczna wersja zaktualizowanej Sivir

Aby mieć pełen zarys tego, jak ostatecznie będzie wyglądał odświeżony zestaw umiejętności, trzeba przyjrzeć się kompletnej liście, która została już wcześniej opublikowana przez twórców (Dokładny opis reworku Sivir, który wkrótce trafi do League of Legends. Co zmienili twórcy?). Poniżej zamieszczone zostały ostatnie poprawki, które miały na celu dopracowanie nadchodzących zmian.

Bazowe statystyki

Z niższymi czasami odnowienia jest większa szansa, że w wymianie all-in Sivir wykona drugą rotację swoim zestawem umiejętności. Chcemy sprawić, aby było to bardziej możliwe, więc zwiększamy jej maksymalną startową manę.

  • Mana zwiększona z 300 do 340

Boomerang Blade (Q)

Wczesne interakcje z Sivir na linii były nudne lub skrajne, a wymiany po użyciu jej superumiejętności rzadko sprawiały, że bohaterka drugi raz używała swoich podstawowych zdolności. Chcemy zmniejszyć czasy odnowienia, aby zwiększyć ilość zaklęć rzucanych przez Sivir w walce.

  • Skrócono czas odnowienia z 12-8 do 10-8 sekund

Ricochet (W)

W Sivir, które pozwalało jej na trafienie głównego celu dwa razy, skutkowało znacząco zwiększonymi obrażeniami zadawanymi temu przeciwnikowi. Mimo że nie musiałoby to być złe rozwiązanie na dłuższą metę, na ten moment mamy za mało czasu, aby zbalansować zdolność dookoła tego i upewnić się, że jest to prawidłowe rozwiązanie. Zamiast redukować przelicznik, cofniemy tę zmianę i wzmocnimy zdolność w inny sposób.

  • Maksymalna ilość skoków w główny cel zmniejszona z 2 do 1
  • Czas odnowienia zmniejszony z 12 do 10 sekund