W LoLu właśnie padają rekordy w ilości banów. Ostatnie zmiany sprawiły, że przekroczono 70%
Bel’Veth jest zdecydowanie zbyt silna? Wygrywa 54% meczów i banowana jest w nich aż w 70%.
Na początku czerwca do League of Legends trafiła nowa bohaterka prosto z Pustki. Bel’Veth cieszy się dużym zainteresowaniem graczy, ale nie tylko podczas wyboru. Bardzo często jest też banowana.
Z tego powodu zagranie nią nie jest takie łatwe. Trudno jednak się dziwić społeczności, że nie chce jej widzieć w swoich meczach. Postać wygrywa ponad 54% spotkań.
Bel’Veth nieco przesadzona?
Zazwyczaj nowe postacie, które trafiają do League of Legends, są albo zbyt słabe, albo zbyt silne. Bel’Veth jest przykładem tego drugiego, a to nie do końca podoba się społeczności. Obecnie wygrywa 54% spotkań powyżej platyny i nawet 57% w Masterze i Challengerze. Dodatkowo blokowana jest w około 70% meczów.
Ranga | WinRate % | BanRate % |
---|---|---|
Iron | 53% | 53% |
Bronze | 54% | 59% |
Silver | 55% | 65% |
Gold | 54% | 69% |
Platinum | 53% | 69% |
Diamond | 53% | 64% |
Master | 57% | 56% |
Grandmaster | 54% | 54% |
Challenger | 57% | 55% |
W niedawnej aktualizacji 12.12 postanowiono ją nieco osłabić. Twórcy zdecydowali się na zwiększenie zasięgu ataku, ale obniżono statystyki związane z regeneracją zdrowia. Dodatkowo osłabiono pasywkę, Królewski Wir i Bezustanny Bankiet. Jak widać, to nie wystarczyło i dalej jest zdecydowanie zbyt silna. Prawdopodobnie czekają ją kolejne poprawki w patchu 12.13, ale ten pojawi się dopiero 13 lipca.
Być może Riot zdecyduje się na wcześniejszy hotfix, ale na ten moment nie ma żadnych informacji, aby tak się stało. Graczom pozostaje czekać i jeżeli to możliwe, banować ją. Natomiast grający nią muszą uzbroić się w cierpliwość i liczyć na szczęście.