w

Pasyw BotRKa zadaje mniej obrażeń, gdy jest łączony z tymi przedmiotami w League of Legends

Reklama

Jeden z graczy zauważył dziwną zależność przedmiotów w LoLu. Łącząc je, zadaje mniej obrażeń.

Reklama


Blade of the Ruined King to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych przedmiotów w League of Legends. Zna go każdy, a jego nazwę kojarzą przeróżni gracze, szczególnie że Ruined King to również nazwa innej gry od Riot Games.

Przedmiot oferuje nie tylko dodatkowy attack speed, zwiększone obrażenia czy life steal, ale także unikalne efekty pasywne.

Jeden z graczy odkrył, że działanie przedmiotu może być zaskakujące w połączeniu z innymi itemami. Niestety na niekorzyść BotRK. O co chodzi?

Więcej przedmiotów, ale mniejsze obrażenia

Jeden z graczy testując przedmioty, zauważył, że Blade of the Ruined King gorzej radzi sobie w grze, niż można się tego spodziewać z suchych obliczeń.

Reklama

Byłem zdziwiony, gdy dowiedziałem się, że BotRK konsekwentnie radził sobie lepiej w moich symulacjach niż w grze. Po spędzeniu trochę czasu z manekinami treningowymi chyba dowiedziałem się, co jest tego powodem. 

Na początek warto przypomnieć, jak dokładnie działa wspomniany przedmiot i jakie bonusy oferuje:

Gracz użył narzędzia treningowego, by przetestować różne kombinacje itemów i sprawdzić, jakie obrażenia zada jego postać. Wszystko podsumował i udokumentował na screenach z gry.

ZOBACZ – Wszystko, co wiadomo o nadchodzącym MMO od Riotu. Data wydania, regiony, mapa

  • przedmioty: tylko Blade of the Ruined King
    • postać posiada 113 AD, zadaje 213 obrażeń → pasywka BotRKa: 100 obrażeń

  • przedmioty: Blade of the Ruined King i Stormrazor
    • postać posiada 153 AD, zadaje 241 obrażeń → pasywka BotRKa: 88 obrażeń

  • przedmioty: Blade of the Ruined King i Rapid Firecannon
    • postać posiada 113 AD, zadaje 201 obrażeń → pasywka BotRKa: 88 obrażeń

  • przedmioty: Blade of the Ruined King, Stormrazor i Rapid Firecannon
    • postać posiada 153 AD, zadaje 229 obrażeń → pasywka BotRKa: 76 obrażeń

  • przedmioty: Blade of the Ruined King i Nashor’s Tooth
    • postać posiada 108 AD, zadaje 208 obrażeń → pasywka BotRKa: 100 obrażeń

  • przedmioty: Nashor’s Tooth i Blade of the Ruined King (BotRK zakupiony jako drugi)
    • postać posiada 108 AD, zadaje 204 obrażenia → pasywka BotRKa: 96 obrażeń

  • przedmioty: Blade of the Ruined King i Wit’s End
    • postać posiada 143 AD, zadaje 243 obrażenia → pasywka BotRKa: 100 obrażeń

  • przedmioty: Wit’s End i Blade of the Ruined King (BotRK zakupiony jako drugi)
    • postać posiada 143 AD, zadaje 241 obrażeń → pasywka BotRKa: 98 obrażeń

  • przedmioty: Blade of the Ruined King i Muramana
    • postać posiada 172 AD, zadaje 320 obrażeń → pasywka BotRKa: 100 obrażeń

  • przedmioty: Muramana i Blade of the Ruined King (BotRK zakupiony jako drugi)
    • postać posiada 172 AD, zadaje 315 obrażeń → pasywka BotRKa: 95 obrażeń

Z obserwacji gracza prowadzącego testy wynika, że kolejność kupowania przedmiotów ma znaczenie i nie pomaga zamienienie ich miejscami już po zakupieniu.

Reklama

Tester stwierdził, że o ile w przypadku Nashor’s Tootha czy Wit’s Enda zdecydowanie jest to błąd, to nie jest pewny, czy działanie przedmiotu w połączeniu ze Stomrazorem czy Rapid Firecannon jest zamierzone. Gracz zauważył, że różnice wynikają prawdopodobnie z tego, że gra w innym momencie oblicza maksymalną ilość zdrowia celu (a od tego zależy pasywka BotRKa) w połączeniu z efektami przy trafieniu nakładanymi przez niektóre itemy. Ze względu na to, że nie jest to spójne u wszystkich przedmiotów, tester założył, że może być to również błąd.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends