w

Szczegółowe zmiany w patchu 10.7 ujawniają buffa Akali i nerfa Wukonga

Patch notes aktualizacji 10.7 w League of Legends.


W aktualizacji o numerze 10.7 zobaczymy małe zmiany dwóch run, cztery osłabienia i aż osiem wzmocnień. Dodatkowo w tej aktualizacji do gry zawita zreworkowany Fiddlesticks.

Patch 10.7

Tak jak pisaliśmy w tym artykule, Riot Games potwierdziło spostrzeżenia graczy, że Wukong aktualnie jest zbyt silny i zostaje nieco osłabiony w siódmej łatce tego sezonu.

Nerfy

  • Wukong
    • Pasywny armor zmieniono z 5-11 na 5-9
    • E – Obrażenia zmieniono z 80-240 na 70-210
  • Nocturne (mid)
    • Regeneracja zdrowia zmieniona z 8.5 na 7
    • Odporność na magię na poziom zmieniono z 1.25 na 0.75
  • Garen
    • Pasywny czas odnowienia zmieniono z 7 sekund na 8 sekund
    • Q – Czas trwania bonusu prędkości poruszania się zmieniono z 1.5-3.5 sekundy na 1-2.6 sekundy
  • Talon
    • W – Początkowe obrażenia zmieniono z 50-110 (+40% bazowego AD) na 45-105 (+45% bazowego AD)
    • W – Zwracane obrażenia zmieniono z 70-130 (+60% bazowego AD) na 45-125 (+65% bazowego AD)

ZOBACZ – Kto następny dostanie skina po “Star Guardian” Urgocie? Które memy teraz zniszczy Riot?

Buffy

  • Nasus
    • W – Zasięg zmieniono z 600 na 700
    • E – armor na tarczy zmieniono z 15-35 na 25-45%
  • Galio
    • R – teraz na 6 sekund przyznaje sojusznikom tarczę bazując na maksymalnej ilości zdrowia Galio
  • Riven
    • Bazowa regeneracja zdrowia zmieniona z 7 na 8.5
  • Ivern
    • E – Obrażenia zmieniono z 60-140 na 70-170
    • R – Czas odnowienia zmieniono z 160-120 na 140-120
  • Akali
    • E – typ obrażeń zmieniono z Fizycznych na Magiczne
  • Kai’Sa
    • E – Czas odnowienia zmieniono z 16-14 na 16-12
  • Corki
    • Czas trwania bezpośredniego trafienia z paczki zmieniono 1.5 sekundy na 2 sekundy
  • Xin Zhao
    • Pasywne leczenie zmieniono z 10-68 na 10-112

Zmiany run

  • Conditioning / Szkolenie Sprawnościowe (nerf): Czas aktywacji 10 minuta >>> 12 minuta
  • Phase Rush / Pęd Fazowy (buff dla bohaterów walczących wręcz): Prędkość poruszania się dla bohaterów walczących wręcz 30-50% >>> 40-60%