w

Patch 13.1b trafił na serwery live League of Legends. Co dokładnie zostało zmienione?

Wzmocnienia Rammusa w micropatchu 13.1b. Co jeszcze można w nim znaleźć?


Aktualizacja 13.1 trafiła na serwery live już kilka dni temu. Można było znaleźć w niej sporo poprawek, które zdążyły już odbić się zarówno na sile bohaterów, jak i postaci. Twórcy zebrali już dane dotyczące poprawek i zauważyli, że w niektórych przypadkach zmiany dały zbyt mocny efekt. Na serwery live trafia więc aktualizacja 13.1b, w której twórcy zawarli odrobinę mniejsze zmiany, które mają na celu unormowanie poszczególnych elementów gry. Co dokładnie zmienia ta aktualizacja?

Micropatch właśnie został wydany! Rammus otrzymuje spore wzmocnienia (po tym, jak spadł o 9% po zmianach W). Będzie to dla niego lepsze, patrząc w przyszłość, ponieważ nie będzie w nieskończoność otrzymywał ogromnych odporności.

Poza tym dodaliśmy poprawki błędu Seraphine (tarcza aktywowała się przy traceniu 30% HP jako obrażenia, a nie przy 30% HP).

Szczegóły micropatcha

Rammus

  • Bazowe statystyki
    • HP zwiększone z 614 do 675
    • AD zwiększone z 53 do 55
    • Pancerz zwiększony z 36 do 40
  • Defensive Ball Curl (W)
    • Pancerz zwiększony z 25 do 35

Zgodnie z opublikowanymi w sieci wpisami twórcy poprawili również błąd, który sprawiał, że Ornn otrzymuje dużo statystyk ze swojej zdolności pasywnej.

Powinny pojawić się również hotfixy Fimbulwintera oraz Winter’s Approach, które sprawiały, że przedmiot nie przyznawał HP.

Zmian nie było więc dużo, a największe z nich dotyczą Rammusa. Po ostatniej aktualizacji 13.1 jego współczynnik zwycięstw spadł do 45% po tym, jak bohater praktycznie dominował w League of Legends. Twórcy po ostrych nerfach chcą mu nieco pomóc, poprawiając jego podstawowe statystyki. To, jaki rezultat hotfixowe wzmocnienia będą miały wpływ na stan bohatera, okaże się dopiero kilka dni po ich wejściu na serwery.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends