Po dwóch latach niektórzy dalej nie wiedzą, że /mute all wycisza nie tylko samych graczy
Znana komenda do walki z toksycznością powinna zostać zmieniona?
Od wielu lat w League of Legends istnieje komenda, która łatwo pozwala na wyciszenie wszystkich graczy w meczu. Problem pojawia się natomiast wtedy, kiedy chcemy zostawić sojusznikom możliwość pingowania.
W takiej sytuacji albo musimy mutować wszystkich ręcznie, albo odciszyć ich po wpisaniu tej komendy. Społeczność zastanawia się, dlaczego nie ma takiej, która blokowałaby tylko czat.
Komenda /mute all nie działa prawidłowo?
Przez kilka lat w League of Legends istniała komenda /mute all, która wyciszała wszystkich w meczu, niezależnie od tego, czy jest to przeciwnik, czy też sojusznik. Dotyczyła jednak ona tylko i wyłącznie czatu i nie ograniczała pingów.
- ZOBACZ – Riot zareagował na głosy graczy LoLa i wprowadza poprawki do ramek reprezentujących dywizje
Teraz, od jakiegoś już czasu, blokuje ona nie tylko wiadomości na czacie, ale i wszystkie pingi. Oznacza to, że jeżeli faktycznie chcemy progresować i skupić się na wygrywaniu, to musimy odmutować ich ręcznie. Jest to więc uciążliwe i czasochłonne.
Co ciekawe, jest to tylko zwykły błąd. W grze istnieją dwie komendy do masowego wyciszania graczy. Jest to:
- /fullmute all
- /mute all
Z założenia ta pierwsza miała wyciszać wszystko, łącznie z pingami, a ta druga tylko i wyłącznie czat. Jednak z powodu nieznanego błędu, który już od dawna nie został naprawiony, obie działają tak samo.