Polak znalazł sposób na rozwiązanie problemów z klientem LoLa. Riot obiecał to już ponad rok temu
Riot przyznaje rację graczom względem błędów klienta i obiecuje wziąć się za sprawę na poważnie.
Mimo zapowiedzianych już rok temu prac nad klientem Riot dalej nie radzi sobie w tej kwestii najlepiej. Najbardziej rażące błędy, które mają miejsce podczas wyboru bohatera, dalej nie zostały poprawione i niektórzy z graczy dalej przegrywają z ich powodu swoje gry. Jakie są dalsze plany twórców?
Odniesienie się do problemu przez twórców
Pierwszy raz, kiedy Riot odniósł się do problemów klienta i obiecał coś z nimi zrobić, miał miejsce już ponad rok temu.
Naszym priorytetem jest usunięcie błędów w wyborze bohatera, ponieważ czasami powodują one, że gracze mimowolnie unikają gier, ponieważ nie są w stanie zablokować swojego wyboru. Po zakończeniu pracy nad wyborem bohaterów przejdziemy do ulepszania innych obszarów klienta. Pierwszą serię ulepszeń zaczniemy wprowadzać w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Reklama
Mimo to problem dalej występuje w grze i co jakiś czas graczom zdarza się przegrać rozgrywkę, zanim ta w ogóle się rozpocznie.
ZOBACZ – Battlecast Prime Cho’Gath otrzyma wizualną aktualizację swoich umiejętności. Jak będą wyglądały?
Właśnie przegrałem moją drugą grę w promo do Diamentu 2, ponieważ klient losowo zaciął się w fazie banowania.
Z powodu powracających problemów z klientem twórcy postanowili wypowiadać się na ich temat co około 2 miesiące. Kolejny wpis miałby się pojawić już za dwa tygodnie i jeden z Rioterów obiecuje, że „będzie on zawierał poważne informacje dotyczące postępu i wpadek dotyczących poprawy klienta”.
Wydaje mi się, że wyrządzamy krzywdę zarówno sobie, jak i graczom, kiedy ogłaszamy niejasne obietnice „naprawienia czegoś” (czego dopuściliśmy się w jednej z wypowiedzi ponad rok temu). Zamiast tego będziemy używać blogów takich jak ten, który pojawi się w ciągu najbliższych dwóch tygodni, aby dzielić się jasnymi informacjami technicznymi nie tylko dotyczącymi ulepszeń, ale również wszystkich wpadek. Następnie podzielimy się naszymi kolejnymi krokami, aby im zaradzić.
Jednym z tymczasowych rozwiązań może być program stworzony przez Polaka, który pozwala na szybki reset funkcji klienta i ponowne ich załadowanie bez konieczności wyłączania go. Program wykorzystuje wbudowane już w klient metody, które nie są jednak dostępne z jego poziomu. Zawsze jednak to zewnętrzne rozwiązanie, którego używa się na własną odpowiedzialność. Trudno powiedzieć, czy nie ma to żadnych dodatkowych konsekwencji.
Program można pobrać tutaj. Użytkownicy uważają za absurdalne fakt, że wszystkie narzędzia wykorzystane przez twórcę programu znajdują się w grze, a twórcy nie mogą dodać niewielkiego przycisku, który pozwalałby ich użyć z poziomu klienta.