Potyczki Taktyczne (Teamfight Tactics) – spis przedmiotów!
W Potyczkach Taktycznych, czyli nowym trybie gry nie tylko ważną rolę odgrywają postacie, ale również przedmioty.
W tym artykule dowiecie się, z czego składają się pełne przedmioty i na które postacie najlepiej je budować oraz jakie bonusy posiadają.
Spis dostępnych przedmiotów w TFT (Potyczki Taktyczne)
Na początek weźmy przedmioty podstawowe, czyli te, z których budujemy główny przedmiot.
K.W. Miecz (B.F. Sword) +20 punktów do obrażeń od ataku.
Absurdalnie Wielka Różdżka (Needlessly Large Rod) +20% obrażeń od zaklęć.
Wygięty Łuk (Recurve Bow) +15% prędkości ataku.
Pas Giganta (Giant’s Belt) +200 punktów zdrowia.
Kamizelka Kolcza (Chain Vest) +20 punktów pancerza.
Płaszcz Negacji (Negatron Cloak) +20 punktów odporności na magię.
Łza Bogini (Tear of the Goddess) +20 punktów many.
Szpatułka (Spatula) Bardzo ciekawy item, który sam w sobie jest bezużyteczny.
Skoro mamy już przedmioty podstawowe, pora na łączenie ich.
Ostrze nieskończoności (Infinity Edge) Trafienia krytyczne zadają o 100% więcej obrażeń.
Boski Miecz (Sword of the Divine) Co sekundę mamy 5% szans na zyskanie 100% szansy na trafienie krytyczne.
Miecz-Pisolet Hextech (Hextech Gunblade) Leczymy się o 25% zadanych obrażeń.
Włocznia Shojin (Spear of Shojin) Po rzuceniu zaklęcia dostajemy 20% swojej maksymalnej many.
Anioł Stróż (Guardian Angel) Odradzamy się z 500 punktami zdrowia.
Krwiopijec (The Bloodthrister) Ataki leczą nas za część zadawanych obrażeń.
Herold Zeke’a (Zeke’s Herald) Sąsiadujący sojusznicy otrzymują 20% prędkości obrażeń.
Widmowe Ostrze Youmuu (Youmuu’s Ghostblade) Posiadacz tego przedmiotu staje się również assasinem.
Ognista Armata (Rapid Firecannon) Podwaja nasz zasięg ataków oraz nie można ich uniknąć.
Ostrze Gniewu Guinsoo (Guinsoo’s Rageblade) Każdy atak daje nam dodatkowe 3% prędkości ataku, efekt kumuluje się w nieskończoność.
Kosa Statikka (Statikk Shiv) Każdy atak co 3 sekundy zadaje rozpryskowe obrażenia magiczne równe 100 punktów.
Widmowy Tancerz (Phantom Dancer) Postać unika wszystkich obrażeń krytycznych.
Przeklęte Ostrze (Cursed Blade) Ataki mają małą szansę na skurczenie (zredukowanie poziomu wroga o 1)
Kolosalna Hydra (Titanic Hydra) Ataki zadają dodatkowe obrażenia rozpryskowe równe 10% maksymalnego zdrowia posiadacza.
Ostrze Zniszczonego Króla (Blade of the Ruined King) Posiadacz tego przedmiotu staje się również mistrzem miecza.
Zabójczy Kapelusz Rabadona (Rabadon’s Deathcap) Obrażenia od zaklęć posiadacza są zwiększone o 50%.
Echo Luden (Luden’s Echo) Zaklęcia zadają dodatkowe obrażenia rozpryskowe równe 100 punktów przy trafieniu.
Naszyjnik Żelaznych Solari (Locket of the Iron Solari) Na początku walki wszyscy sąsiadujący sojusznicy otrzymują tarczę o wartości 200 punktów.
Jonowa Iskra (Ionic Spark) Ilekroć wróg rzuci zaklęcie, otrzyma 100 obrażeń.
Zaklęcia co sekundę zadają obrażenia od płomieni o wartości 5% maksymalnego zdrowia celu.
Yuumi (Yuumi) Posiadacz tego przedmiotu staje się również czarodziejem.
Uścisk Serafina (Seraph’s Embrace) Odzyskujemy 20 punktów many za każdym razem, gdy zostanie rzucone zaklęcie.
Mroźne serce (Frozen Heart) Sąsiadujący wrogowie tracą 20% prędkości ataku.
Uciszacz (Hush) Ataki mają sporą szansę na uciszenie.
Odkupienie (Redemption) W chwili śmierci wszyscy pobliscy sojusznicy leczą się o 1000 punktów zdrowia.
Darkin (Darkin) Posiadacz tego przedmiotu staje się również demonem.
Kolczasta Kolczuga (Thornmail) Odbijasz 25% obrażeń otrzymanych od ataków.
Łamimiecz (Sword Breaker) Ataki mają szansę na rozbrojenie.
Czerwone Wzmocnienie (Red Buff) Ataki zadają 2.5% obrażeń od płomieni.
Przysięga Rycerska (Knight’s Vow) Posiadacz tego przedmiotu staje się również rycerzem.
Smoczy Szpon (Dragon’s Claw) Zyskujesz odporność na obrażenia magiczne równą 83%.
Zefir (Zephyr) Na początku walki wyrzucasz przeciwnika z pola walki na 5 sekund.
Huragan Runaan (Runaan’s Hurricane) Ataki sięgają dwóch dodatkowych wrogów i zadają im 50% obrażeń.
Plemienna Zbroja (Warmog’s Armor) Posiadacz regeneruje 2.5% maksymalnego zdrowia co sekundę.
Lodowy Młot (Frozen Mallet) Posiadacz tego przedmiotu staje się również mroźnym.
Siła Natury (Force of Nature) Zwiększa rozmiar naszej drużyny o 1.
I tak o to prezentują się wszystkie przedmioty dostępne w grze. Pamiętajcie o tym, by składać je na postacie, do których pasują. Przykładowo, gdy gramy ADC lepiej jest założyć Ostrze Zniszczonego Króla niż Plemienną Zbroję.