Poznaliśmy szczegóły reworku Shaco! Ma być tak samo silny na AP, jak i na AD!
Riot ujawnił wszystkie informacje odnośnie reworku, jaki przejdzie jedna z postaci.
O Shaco mówiło się w kontekście dużych zmian, teraz otwarcie wspomina się o reworku. Postać została zmieniona w naprawdę dużym stopniu.
Jak pisze Riot Games, niektórzy gracze mogą narzekać na pojedyncze zmiany, natomiast jest to dobra okazja do kompletnej zmiany bohatera i odświeżenia jego umiejętności. Developerzy zachęcają do testów na PBE, gdzie nowa wersja postaci powinna pojawić się „wkrótce”, prawdopodobnie jutro.
Rework Shaco
Jeden z pracowników Riotu podzielił się obecnie testowanymi zmianami, które prawdopodobnie ujrzymy w patchu 9.20. Jak pisze, obecnym celem jest stworzenie odpowiednich mechanik, dopiero później developerzy mają się zająć liczbami.
Cele reworku:
- Shaco jako cały bohater powinien być mocniejszy, by móc wcześniej konkurować z przeciwnymi bohaterami
- Moc bohatera może być zdobyta poprzez osłabienie jego późnego etapu gry
- Zestaw umiejętności powinien lepiej wspierać AD i AP Shaco, by żadna z wersji nie była gorsza od drugiej
Umiejętność pasywna
Pasyw zostaje mocno zmieniony. Riot dodaje do niego dwa nowe efekty podczas atakowania celu od tyłu. Podstawowy atak zadaje dodatkowe 10-30 (skalujące się z poziomem) (+0.1 AP) obrażeń. Zgodnie z testami na PBE, obrażenia (Q) mogą być krytyczne.
(Q) Podstęp
Ogólnym celem zmian jest sprawienie, by umiejętność była funkcjonalnym narzędziem walki już na pierwszym poziomie, ale warto byłoby go podnosić.
W związku z tym zmieniono czas trwania niewidzialności, zmieniono również czas odnowienia i całkowicie usunięto jego redukcję czasu odnowienia. Podniesiono także zadawane obrażenia i pozbyto się przelicznika AP.
(W) Zabawka Niespodzianka
Riot chce, by Shaco miał większe AoE czyszczenie dżungli. W związku z tym umiejętność dotyka teraz wszystkie niedaleko znajdujące się cele. Zmieniono zarówno obrażenia pojedynczego celu, jak i AoE.
Zatrute Sztylety (E)
Umiejętność powinna być przydatna przez cały okres gry poprzez zwiększenie obrażeń. W związku z tym obrażenia zostają zmienione z fizycznych na magiczne, Riot zmienia również ich cyferki. Wykończenie zmienia swoją mechanikę z bazowania na brakującym zdrowiu na opieranie się o cele poniżej 30% życia.
Halucynacje (R)
Teraz umiejętność specjalna będzie tak samo mocna na buildach pod AP i pod AD. Mininiespodzianki obierają cel od razu, odstraszając przeciwników od miejsca likwidacji klona. Riot zmniejsza obrażenia, natomiast cały efekt eksplozji ma być mocniejszy.
Kiedy zobaczymy nowego Shaco?
Riot cały czas wspominał o aktualizacji 9.20, natomiast patrząc na ilość zmian, czas jego wydania może się wydłużyć. Oprócz mechanik, Riot przygląda się bacznie jeszcze cyfrom i zapewne w tym temacie pojawią się zmiany.
Zgodnie z tym, co pisze Rioter, Shaco ma się pojawić dzisiaj na PBE.
Riot zamknął fanowski projekt
Riot wczoraj zaskoczył też zamknięciem fanowskiego projektu symulatora przeglądarkowego, w którym mogliśmy stworzyć swoją drużynę i nią zarządzać. Było to coś naprawdę fajnego, natomiast autor otrzymał wiadomość od developerów, by raczej zwijał interes.
- Więcej przeczytacie tutaj – KLIK