Przeciek zdolności Rell po reworku. Jak będzie wyglądał skillset bohaterki League of Legends?
Jak prezentują się nowe skille Rell? Przeciek ujawnia cały zestaw umiejętności.
Rell jest bohaterką, która trafiła do League of Legends pod koniec 2020 roku. Postać od samego początku borykała się z problemami i nie cieszyła się wysoką popularnością. Mimo że graczom przypadł do gustu jej wygląd, charakter czy zamysł, skillset znacząco odstawał. Każda ze zdolności miała wady, których wyeliminowanie byłoby naprawdę trudnym zadaniem bez kompletnego przebudowania zestawu umiejętności (Riot po 2 latach będzie ratował 4 najrzadziej wybieraną postać LoLa. Szykuje się rework).
W jednym z filmów, w którym twórcy wypowiadali się o bliższej i nieco dalszej przyszłości gry. Poinformowano między innymi o pracach nad skillsetem Rell, co ucieszyło fanów bohaterki (Riot potwierdza, że Rell otrzyma minireworka. Kto poza nią zostanie odświeżony w najbliższym czasie?). Teraz dzięki przeciekom gracze mogą przyjrzeć się odświeżonej wersji postaci. Jak dokładnie prezentują się jej zdolności?
Skille Rell po reworku
Shattering Strike (Q)
Rell pcha swoją lancą, niszcząc wszystkie tarcze i zadając 60/110/160/210/260 (+40% AP) (+10% HP) magicznych obrażeń. Pierwsza trafiona jednostka traci swoje statystyki defensywne dzięki zdolności pasywnej Break the Mold.
ReklamaJednostki z tarczą trafione przez Shattering Strike są spowolnione o 20/27,5/35/42,5/50%, kiedy poruszają się w stronę przeciwną do Rell.
Ferromancer’s Vow (W)
Rell zyskuje nieustępliwość na 2 sekundy oraz 20/30/40/50/60% prędkości poruszania się w kierunku pobliskich sojuszniczych bohaterów. Po 2 sekundach Rell daje najbliższemu sojusznikowi 100/175/250/325/400 (10% HP) tarczy, która opada przez dwie sekundy.
Magnetic Overload (E)
Rell wpada w magnetyczną furię, powodując szarpnięcie pobliskich wrogów w swoją stronę. Następnie tworzy wokół siebie pole grawitacyjne, przyciągając znajdujących się w pobliżu wrogów przez 3 sekundy i zadając 60/90/120/150/180 (+50% AP) obrażeń magicznych.
Po trzech sekundach ogłusza złapanych przeciwników na 1/1,5/2/2,5/3 sekundy, zadając im 30/45/60/75/90 (+25% AP) obrażeń magicznych.
Ferromancy (R)
Passive – Mounted: Rell otrzymuje 15-30% prędkości poruszania się. Bonus jest podwojony, kiedy w pobliżu znajduje się sojusznik.
Active – Ferromancy – Crash Down: Rell zeskakuje ze swojego wierzchowca, podrzucając przeciwników na sekundę oraz zadając im 80/120/160/200 (+40% AP) obrażeń magicznych. Rell następnie przechodzi w formę Dismounted, zyskując tymczasową tarczę o wartości 50 (+10% HP), redukując swoją prędkość poruszania się i zyskując możliwość użycia Ferromancy – Rising Shrapnel.
Passive – Dismounted: Rell dostaje dodatkowe 10/20/30/40% pancerza i 10/20/30/40% odporności na magię oraz zapewnia pobliskiemu sojusznikowi 5% pancerza i 5% odporności na magię Rell.
Active – Ferromancy – Rising Shrapnel: Rell wystrzeliwuje przed siebie odłamki, które przerzucają przeciwników nad nią i zadają 40/?/?/?/? (+20% AP) obrażeń magicznych. Rell następnie przechodzi w formę Mounted, otrzymując 20-40% prędkości poruszania się na sekundę i zyskując możliwość użycia Ferromancy – Crash Down.