Przedmiot z League of Legends wyłączony, ponieważ pozwalał w nieskończoność generować złoto
Nieograniczone złoto w League of Legends, które pozwala skończyć build przed 20 minutą.
League of Legends znane jest z tego, że nie jest idealne, a w grze co jakiś czas można napotkać błędy, których nikt by się nie spodziewał. W sieci można znaleźć kanały, które w pełni poświęcone są wyłapywaniu oraz omawianiu bugów. Niektóre z nich mają większy, a inne mniejszy wpływ na rozgrywkę – tym razem chodzi o przedmiot dla supportów, który pomaga w utrzymaniu wizji – Watchful Wardstone.
Exploit pozwala na zdobycie ogromnej ilości złota bez wychodzenia z bazy, co może zapewnić pełny build bez większego wysiłku. To natomiast z pewnością przyczyni się do wyniku walk drużynowych.
Nieskończone złoto w LoLu
Nowy glitch został odkryty 11 kwietnia i pozwala supportom na odejście od ich standardowych buildów dzięki nieograniczonym zasobom złota.
Deweloperzy szybko odpowiedzieli na exploit, wyłączając przedmiot, który go powodował, jednocześnie informując, że rozpoczyna prace nad rozwiązaniem problemu.
Glitch został odkryty, kiedy jeden z graczy chciał sprzedać Vigilant Wardstone – ulepszoną wersję Watchful Wardstone. Po sprzedaży itemu mógł kupować podstawową wersję przedmiotu, a następnie sprzedawać droższą bez wychodzenia z bazy.
Zdobytego złota po jakimś czasie starczało na ukończenie buildu, składającego się z 6 przedmiotów w momencie, kiedy inni gracze mieli najwyżej 3 pełne itemy. Przewaga z pewnością mogła starczyć na odwrócenie losów w teamfighcie, czy nawet przechylenie szali zwycięstwa na drugą stronę.
Na azjatyckim kanale Youtube 롤벅 LoL Bug pojawił się filmik, który pokazuje, jak błąd może zmienić przebieg rozgrywki, zapewniając supportowi tak dużo złota, że był w stanie ukończyć build pod carry.
Nie jest to debiut podobnego błędu w League of Legends. W ubiegłym roku można było napotkać bug, który sprawiał, że stawianie kontrolnych wardów w bazie generowało złoto, jeśli posiadało się Watchful Wardstone.
Bug na ten moment został już naprawiony, więc nie wpłynie już na kolejne gry League of Legends. Trudno ocenić natomiast to, w jaki sposób twórcy odniosą się do graczy, którzy postanowili go wykorzystać, zdobywając przewagę w złocie oraz kupując itemy, które pozwalały zdecydowanie prościej zwyciężyć mecze.