Reklama

Przez 11 lat miniony po czerwonej stronie były słabsze. Dopiero to zauważono. Riot odpowiada

League of Legends

Reklama

Po 11 latach gracze odkryli, że miniony po jednej ze stron były słabsze.

Reklama

Aż trudno w to uwierzyć, ale faktycznie to się dzieje. Po 11 latach, czyli od momentu wydania alfy League of Legends, jedna ze stron była nieco słabsza. Odkrycia dokonał jeden z graczy, a sprawę potwierdził sam Riot.

W kodzie gry nastąpiła lekka pomyłka, która skutkowała osłabieniem zasięgu jednej ze stron. Chodziło dokładnie o zasięg minionów.

Po 11 latach odkryto błąd

Jeden z użytkowników Reddita o nicku „Caenen_” dostarczył bardzo mocne dowody na to, że miniony po stronie niebnieskiej mają 300 jednostek zasięgu, natomiast czerwone mają wartość o 20 mniejszą – 280 zasięgu.

Reklama

Graczom było trudno w to uwierzyć. W końcu mówimy tutaj o czymś, co jest kluczowym elementem rozgrywki. Nawet, jeżeli nie jest to najważniejszym czynnikiem, który może znacząco wpłynąć na wynik meczu, to wydaje się, że przecież Riot powinien to wyłapać na początkowym etapie tworzenia, czy wydawania gry.

Comment
byu/Caenen_ from discussion
inleagueoflegends

Jeden z pracowników Riotu odpowiedział, że to spory przypadek, bo sam przeglądał wszystkie pliki w zeszłym tygodniu i ustalił to samo. Gracze zaczęli autentycznie łapać się za głowę. Wszystkie teorie o słabszej stronie mają teraz faktyczne potwierdzenie. Riot już nad tym pracuje, ale niesmak jednak pozostanie – komentuje społeczność.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej