Tak wyglądałoby Summoner’s Rift w rzeczywistości. Mapa z LoLa odtworzona na Unreal Engine 4
Niesamowicie realistyczne Summoner’s Rift wykonane na silniku UE4.
Zastanawialiście się kiedyś, jak mogłoby wyglądać Summoner’s Rift w rzeczywistości? Grafika LoLa jest bardzo specyficzna, trochę kreskówkowa. Tymczasem jeden z graczy postanowił przenieść SR w bardziej rzeczywiste miejsce.
W tym celu wykorzystał silnik Epic Games, Unreal Engine 4.
Summoner’s Riftr w naszym świecie
Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się, jak mogłaby wyglądać mapa z League of Legends w naszym świecie, to możemy Wam ją pokazać.
Jeden z graczy o nicku Wayne S nagrał specjalny film z pokazaniem, jak stworzył Summoner’s Rift w nieco bardziej przyziemnej formie. Mamy tutaj bardzo realistyczną grafikę, z resztą zobaczcie sami:
Pomimo tego, iż nie ma tak wielu kolorów jak jej grywalna wersja, ma w sobie klimat dobrego RPG i z pewnością znalazłaby swoich zwolenników. Niestety równie mocno obciążałaby nasze komputery i moglibyśmy mieć nie lada problem ze stabilnymi FPSami.
Całość możecie obejrzeć na kanale twórcy:
Być może kiedyś Riot Games wpadnie na podobny pomysł i sami stworzą kolejnego reworka SR, aby wprowadzić nas w iście rzeczywisty klimat, tylko co wtedy z tymi wszystkimi bajkowymi bohaterami?