w

Rework Syndry już niedługo pojawi się w LoLu. Nowa pasywka, dwie kule na Q i egzekucja przeciwników na ulcie

Riot Games

Syndra otrzyma reworka. Pojawił się on już na PBE i nieco zszokował graczy LoLa.


Syndra była jedną z najbardziej lubianych postaci w League of Legends. Często wybierali ją nie tylko profesjonaliści, ale również zwykli gracze. Jednak od jakiegoś już czasu widuje się ją raczej rzadko.

W kolejnej aktualizacji to się jednak zmieni. Wszystko to za sprawą potężnego reworku, który szykuje jej Riot. Chociaż wygląd umiejętności się nie zmieni, to ich działanie ulegnie zmianie. Szczególnie, patrząc na pasywkę.

Rework Syndry

Na serwery testowe Ligi trafiła właśnie aktualizacja mrocznej bogini kul, czyli Syndry. Powinna się ona oficjalnie pojawić już za dwa tygodnie, czyli w środę 5 września. Jest na co czekać, albowiem twórcy postanowili dodać jej egzekucję i nową pasywkę polegającą na zbieraniu Odłamków Gniewu. Jednak ich polska nazwa nie jest jeszcze znana, z tego powodu pozostanie w oryginale (Splinter), aby nie wprowadzić nikogo w błąd.

  • Transcendent (Pasywka)
    • Syndra jest w stanie zgromadzić do 120 Splinter, z zadawania obrażeń przeciwnikom i zdobywania poziomów. Splinters of Wrath wzmacniają Syndrę oraz jej umiejętności.
    • Syndra odnawia 20-215 (w zależności od poziomu) many, kiedy zdobędzie Spinter z przeciwnika. Może zdobyć Spinters:
      • Zadając obrażenia postaci z dwóch umiejętności, w przeciągu 4 sekund (1/2/3 odłamki na poziomach 6/11/18). Czas odnowienia: 8 sekund na cel.
      • Awans na wyższy poziom daje 5 Splinters of Wrath.
      • Dobicie Cannona daje 1 Splinters of Wrath.
    • Mając 120 Splinters, Syndra zyskuje 15% AP.
    • Ikony umiejętności zmieniają się po ulepszeniu.
  • Bazowe statystyki
    • Bazowe zdrowie: 593 >>> 563
  • Dark Sphere (Q)
    • Czas odnowienia: 4s >>> 7s
    • Koszt many: 40/50/60/70/80 >>> 40/45/50/55/60
    • Czas leżenia kuli: 6s >>> 6,5s
    • 40 Splinters of Wrath: Może gromadzić 2 kule w tym samym czasie: 1 sekunda odnowienia pomiędzy kulami
  • Force of Will (W)
    • Zasięg podnoszenia kuli: 400 >>> 450
    • Teraz zapobiega chwilowej śmierci jednostek niebędących kulami po podniesieniu
    • 60 Splinters of Wrath: Zadaje dodatkowe 15% (1,5% za każde 100 AP) nieuchronnych obrażeń
  • Scatter the Weak (E)
    • Obrażenia magiczne: 85-265 (+60% AP) >>> 75-235 (55% AP)
    • Promień: 34 stopnie >>> 56 stopni
    • Czas odnowienia: 18-14s >>> 15s
    • Czas trwania stuna: 1,5s >>> 1,25s
    • Zredukowano szansę na niepowodzenie krótkozasięgowego comba E>Q
    • 80 Splinters of Wrath: Zwiększa promień umiejętności do 84 stopni oraz nakłada spowolnienie na przeciwników o 70% na 1,25s (po CCku)
  • Unleashed Power (R)
    • Daje kuli dodatkowe 10/20/30 przyśpieszenia umiejętności (Q)
    • Obrażenia na kulę: 90/140/190 (+20% AP) >>> 90/130/170 (+17% AP)
    • 100 Splinters of Wrath: Dobija przeciwników mających mniej niż 15% zdrowia
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends