Riot chce zmienić Azira z LoLa w patchu 13.5. Tak będą wyglądać jego nowe umiejętności
Zmiany Azira, które mogą trafić na oficjalne serwery w patchu 13.5.
Azir jest jednym z bohaterów League of Legends, który ma niejasną sytuację w kolejce rankingowej. Do tej pory nie mógł zostać zbalansowany pod zdobywanie LP-ków, ponieważ w rękach prosów siałby spustoszenie.
Teraz Riot Phreak pokazał zmiany w aktualizacji 13.5 i trafią one w kluczowe umiejętności bohatera. Tym samym mogą odmienić styl gry Cesarzem Shurimy.
Aktualizacja Azira
Riot Phreak, na którego od wielu lat zwalane są wszystkie winy za poczynania Riotu, ujawnił plany dotyczące Azira. Jest ich kilka i być może to właśnie one uczynią go zbalansowanego pod kolejkę rankingową. Pomoc jest mu potrzebna, ponieważ obecnie wygrywa poniżej 45% meczów, a to przekłada się na 3% popularności.
- ZOBACZ – Spryciarz z LoLa pokazał, że da się wbijać ranking, grając z dziewięcioma nieistniejącymi graczami
Co więc chce zmienić Riot? Operację naprawy pustynnego gołębią podzielono na kilka celów:
Cel 1: Bazowe statystyki przechylne w stronę MMR
- Bazowe zdrowie: 662 >>> 550
- Wzrost pancerza: 4.2 >>> 5.0
- AD: 52 + 2.8 >>> 55 + 3.5
Cel 2: Opuszczenie mocy ze spamowania Q, szczególnie we wczesnej fazie gry
- Bazowa mana: 380 >>> 320
- Wzrost many: 36 >>> 40
- Q:
- Magiczne obrażenia: 70/90/110/130/150 + 30% AP >>> 60/80/100/120/140 + 35% AP
- Wymagane 200 AP do ulepszenia
- Koszt many: 55 >>> 65/70/75/80/85
- Magiczne obrażenia: 70/90/110/130/150 + 30% AP >>> 60/80/100/120/140 + 35% AP
- W:
- Koszt many: 40 >>> 30
- E:
- Koszt many: 60 >>> 45
Cel 3: Zwiększenie DPS na W, usunięcie buffa 3 żołnierzy i przystosowanie do Nashor’s
- Przelicznik prędkości ataku oraz bazowa: .625 >>> .694
- Wzrost prędkości ataku: 3% >>> 4%
- W:
- Nowość: Obrażenia żołnierza: 50/60/70/80/90 + 60% AP
- Magiczne Obrażenia: 50-150 + 55% AP >>> 50-200 + 60% AP (0-110 + nowe obrażenia W)
- Usunięto: Pasywną prędkość ataku
- Usunięto: Bonusowa prędkość ataku przy 3 żołnierzach
Cel 4: Uczynienie z pasywki przyjemną do używania
- Czas odnowienia: 60 sekund >>> 30 sekund
- Czas odnowienia: 180 >>> 90
- Obrażenia: 150 + 4 na minutę + 15% AP fizycznych obrażeń >>> 230-410 bazując na poziomie Azira + 40% Ap magicznych obrażeń
- Usunięto: 37,5% bonusowych obrażeń na bohaterów
- Nowość: Nakłada efekty umiejętności Azira jako pojedynczy cel umiejętności
- Zdrowie: 2550 >>> 3000
- Pancerz: 60 + 1 na minutę >>> 30-90 bazując na poziomie Azira
- Odporność na magię: 100 + 1 na minutę >>> 30-90 bazując na poziomie Azira
- Redukcja, gdy Azir jest daleko lub umarł: 100 pancerza >>> 100 pancerza i odporności na magię