Riot obiecał częste aktualizacje klienta LoLa. Tymczasem ostatnia pojawiła się rok temu
Twórcy League of Legends obiecali aktualizacje klienta, ale chyba o tym zapomnieli.
Jeden z graczy przypomniał sobie ciekawą obietnicę twórców LoLa. Dokładnie rok temu obiecali oni graczom, że będą czyścić klient i dodawać regularne poprawki.
Jednak jak się okazało, szybko o tym zapomniano. Nowy post z informacjami nie pojawił się na oficjalnej stronie od roku, a większość fanów zapomniała, że taki powstał.
Czas na czyszczenie klienta
Jeżeli zapyta się graczy League of Legends o najgorzej działający element w ich produkcji, to wielu z nich wymieni zapewne klient. Chociaż obecnie nie działa on najgorzej, przynajmniej na świetnych komputerach, to użytkownicy słabszych PCtów wciąż borykają się z wieloma trudnościami. Riot miał coś z tym zrobić i faktycznie robił, ale z obiecanych aktualizacji wyszło… jak zwykle.
Aktualizacja CEF bardzo skutecznie ulepszyła działanie klienta, więc wprowadzamy harmonogram bardziej regularnych aktualizacji (zamiast raz na półtora roku, lolz). Do końca 2021 roku będziemy w dalszym ciągu pracować głównie nad niezawodnością klienta, analizować etap zakończenia gry z zespołem ds. wyzwań, usuwać najbardziej irytujące błędy i ulepszyć kod, aby poprawić wasze doświadczenia. Mamy nadzieję, że również cieszycie się z osiągnięcia tego ogromnego kamienia milowego w kampanii oczyszczania klienta! Do zobaczenia następnym razem.