w

Riot odpowiada, czy deweloperzy są zadowoleni z tego, jak poradzili sobie Patronowie w LoLu

Jeden z Rioterów podzielił się swoim zdaniem na temat Eternali.


Patroni trafili do League of Legends w aktualizacji 10.5, która miała miejsce 18 marca 2020 roku. Jest to ekskluzywny system osiągnięć bohaterów w LoLu, który pokazuje indywidualne statystyki. Każdy unikatowy Patron ma swój odpowiednik zależny od danej klasy bohatera. Po ponad pół roku twórcy są w stanie określić to, jak system został przyjęty przez graczy, a jeden z pracowników odpowiedział na to pytanie.

Czy twórcy są zadowoleni z systemu Patronów?

W wypowiedzi można przeczytać, że choć Patroni nie spełnili oczekiwań wszystkich graczy, to ogólnie ich dodanie było dla League of Legends dobrym krokiem w przód.

Patronowie osiągnęli swój cel u konkretnej grupy graczy. Większość nie jest nimi zainteresowana, ale wystarcza nam to, że jest grupa, która dobrze się z nimi czuje i wyraźnie interesuje ich więcej.

Myślę, że problemem jest to, że część graczy nie jest nimi zainteresowana, a jednocześnie chce czegoś podobnego (brakuje im ścieżek rozwoju). Jest to jednak raczej problem z tym, co oferujemy w ramach progresji, niż z samymi Patronami.

ZOBACZ – Jakie postacie w LoL: Wild Rift będą najlepsze na sam początek z grą? Czym grać?

W tym momencie przez jednego z komentujących wspomniany został system maestrii bohaterów. Od naprawdę dawna nie zaszły w nim żadne zmiany, a gracze sugerują, że byłoby to coś idealnego dla grupy wspomnianej przez Riotera. Jaka była jego odpowiedź?

Zgadzam się. Nie mogę niczego obiecać, ale w pewnym momencie chciałbym, aby Champ Mastery rozwinęło się jako system.

Z obu wypowiedzi można wywnioskować, że Eternale będą ciągle ulepszane, ponieważ Riot widzi konkretną grupę graczy, która jest nimi zainteresowana. Ponadto do gry powinien trafić jeszcze jeden system, który zadowoli tych, którzy oczekują czegoś pomiędzy. Będzie to albo rozwinięcie aktualnej maestrii bohaterów, albo coś zupełnie nowego.