w

Riot osłabia Rell. Postać LoLa wygrywa zbyt dużo meczów, a oto jej nadchodzące zmiany

Co wiadomo o nadchodzących poprawkach Rell? Rioter odnosi się do sytuacji.

Reklama


Wiele ostatnich premier bohaterów w League of Legends odbiło się w społeczności sporym echem. Do gry trafił między innymi rozpoznawalny wcześniej pod tytułem Zrujnowanego Króla – Viego – oraz Seraphine, której wydanie ściśle powiązane było z albumem znanego zespołu K/DA.

Pomiędzy dwiema wymienionymi postaciami pojawiła się jeszcze Rell, o której jednak w społeczności LoLa nie mówi się tak dużo. Jej premiera przeszła dość spokojnie, a sama postać nie cieszy się zbyt dużą popularnością.

Dlaczego Rell potrzebowała zmian?

Mimo stosunkowo niewielkiej popularności bohaterka radzi sobie całkiem dobrze. Boryka się ona jednak z pewnym problemem. Jej siła leży w niesamowitej zdolności do tankowania, co pomaga w stanowieniu ściany broniącej sojuszników. Rell dobrze sprawdza się w roli supporta, ale ze względu na bardzo niskie obrażenia nie może wybrać się nigdzie indziej.

Twórcy są świadomi tego problemu i będą starali się go wyeliminować. Ray Yonggi – Analityk rozgrywki w Riot powiedział, że zespół chce lepiej wyważyć jej umiejętności.

Reklama

Celem zmian jest lekkie osłabienie Rell (według statystyk ma ona 52% win ratio we wszystkich dywizjach i 53,5% w Platynie+, a liczby te jeszcze mogą wzrosnąć) oraz pozwolić graczom na maksowanie Q poprzez osłabienie wytrzymałości zdobywanej za każdy punkt przydzielony W. Przeliczniki AP nie powinny mieć tak dużego znaczenia i przeważnie są tylko dodatkiem.

Już teraz można przyjrzeć się testom na serwerach PBE.

  • Ferromancy (W)
    • Crash Down:
      • Dodatkowe obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 +40% AP do 70/105/140/175/210 + 60% AP
    • Mount Up:
      • Dodatkowe obrażenia zwiększone z 10/25/40/55/70 +30% AP do 10/25/40/55/70 +40% AP
  • Attract and Repel (E)
    • Czas odnowienia na odczepieniu się od celu zmniejszony z 3 sekund do 1 sekundy
  • Magnet Storm (R)
    • Obrażenia zwiększone z 120/200/280 +70% AP do 120/200/280 +110% AP

Wszystkie zmiany prawdopodobnie trafią na serwery dopiero w kolejnej aktualizacji 11.4.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends