Riot pokazuje rework Ahri, który ma sprawić, że postać ponownie będzie „przyjemna do grania”
Drobny rework umiejętności Ahri – kompletnie zmieniona zdolność pasywna i odświeżony ultimate.
Jakiś czas temu gracze LoLa mogli dowiedzieć się o planach, które twórcy mieli wobec Ahri – jednej z najbardziej charakterystycznych bohaterek w grze (Twórcy LoLa pracują nad Ahri. Kiedy może pojawić się dokładny opis poprawek i jaki cel chce osiągnąć Riot?).
Mimo swojej popularności jej zestaw zdolności jest już naprawdę stary, a postać nie radzi sobie tak dobrze, jak chcieliby tego projektanci. Teraz gracze mogą dowiedzieć się już, co dokładnie planują zmienić twórcy.
Nadchodzące zmiany Ahri
Od aktualizacji 12.3 pasywka Essence Theft będzie pozwalała na zbieranie „fragmentów esencji” z wrogich minionów i neutralnych stworów. Po zebraniu 9 fragmentów Ahri uleczy się za 40-120 HP + 25% jej AP. Bohaterka wyleczy się również, kiedy weźmie udział w zabójstwie wrogiego championa.
Odświeżenie Ahri obejmuje również zmiany superumiejętności, które dodają do niej mechanikę resetowania, co zaś poszerza możliwości, jeśli chodzi o mobilność. Spirit Rush zyska stack i wydłużony czas trwania, kiedy Ahri skonsumuje esencję wrogiego championa przy pomocy zdolności pasywnej.
Poza tym poprawkami zostały objęte pozostałe umiejętności, takie jak Q, W czy E. Poniżej można znaleźć pełną listę zmian. Poza tym Ahri otrzyma aktualizację wizualną i dźwiękową, która dotknie wszystkich skinów bohaterki. Odświeżenie bohaterki zostanie wprowadzone wraz z patchem 12.3, który ukaże się na serwerach live 2 lutego.
Wzmocnienia
- Fox-Fire (W)
- Obrażenia zwiększone z 40-140 do 60-160
- Koszt many zmniejszony z 45 do 25
- Czas trwania płomienia zmniejszony z 5 sekund do 2,5 sekundy
- Czas trwania bonusowej prędkości poruszania się zwiększony z 1,5 sekundy do 2 sekund
- Zaktualizowano logikę last hitowania i poprawiono VFX
- Spirit Rush (R)
- Czas trwania zwiększony z 10 do 15 sekund
- NOWOŚĆ: Konsumpcja esencji championa przy pomocy zdolności pasywnej Essence Theft, kiedy Spirit Rush jest aktywne, wydłuża czas na recast zdolności do 10 sekund i dodaje kolejny stack (maksymalnie można przetrzymywać 3 stacki)
- Poprawiono VFX i dodano licznik stacków
Osłabienia
- Bazowe statystyki
- Podstawowe zdrowie zmniejszone z 526 do 480
- Zdrowie na poziom zmniejszone z 92 do 82
- Pancerz obniżony z 21 do 18
- Orb of Deception (Q)
- Koszt many zmieniony z 65-85 do 60-100
ZOBACZ – Opis Patcha 12.2 w League of Legends
Zmiany
- Essence Theft (P)
- Dobijanie miniona lub neutralnego stwora daje Ahri fragment esencji. Po zebraniu 9 fragmentów bohaterka konsumuje je, aby wyleczyć się za 40-120 (+25% AP) HP. Kiedy Ahri bierze udział w zabójstwie, leczy się za 80-200 (+35% AP).
- Nowe VFX i SFX dla wszystkich skórek.
- Charm (E)
- Obrażenia zwiększone z 60-180 (+40%AP) do 80-200 (+60% AP)
- Koszt many zmniejszony z 70 do 50
- USUNIĘTO: Nie zwiększa już obrażeń zadawanych celowi o 20%