Riot twierdzi, że kładzie nacisk na mniejszą ilość grindu w misjach, ale tak naprawdę jest inaczej?
o cRiot uważa, że misje wymagają mniej grindowania, ale gracze uważają inaczej.
Pomimo tego, iż Riot naprawiło kilka misji i poprawiło nagrody, gracze uważają że wcale nie jest lepiej, a według wielu osób nawet gorzej.
Misje w karnecie
Misje Kamienia Milowego Przepustki Królestw Mecha są coraz trudniejsze i zjadają graczom więcej czasu, niż te w poprzednich karnetach. Dlaczego? Jeden z graczy rozpisał się na ten temat i wyjaśnił co się aktualnie dzieje w grze.
Przegranie gry daje nam 2 punkty, ale za to, jeżeli wygramy dostaniemy 5 punktów. Dwie przepustki temu, aby zrobić misje, musieliśmy zdobyć 300 punktów w sumie. Jak policzył gracz, kosztowało nas to średnio 85,7 gier, zawsze zakładając 50% wygranych.
Wcześniej mieliśmy 5 misji z 5 Punktami Prestiżu, w ostatnim karnecie zostało to zamienione na 20 misji za 15 punktów każda.
Dodatkowo problemem jest odrzucanie punktów przez system. Jeżeli brakuje nam 1 punkta do misji i wygramy grę, na zmarnowanie idą 4 punkty, zamiast przejść na kolejną misję. Podwyższa nam to liczbę gier do 97,14 średnio.
W najnowszej przepustce Mecha Kingdoms, z 15 punktów na ukończenie misji, mamy ich 20. Dodając do tego stratę w punktach, które nie przechodzą, aby ukończyć Kamień Milowy, potrzebujemy około 126 gier.
ZOBACZ – Jaki bohater LoLa pasuje do Twojego znaku zodiaku?
Pamiętajmy, że wiele osób ma szkołę i pracę, przez co nie może sobie pozwolić na nabijanie punktów i rozgrywanie wielu meczów w tygodniu. Najciekawsze nagrody są na końcu przepustki, co daje niedosyt i prawdopodobną rezygnację z następnej.