Reklama

Riot zapytał graczy o przepustki w LoLu. Pytania z ankiety rozsyłanej społeczności

League of Legends

Reklama

Jakie pytania zadaje graczom League of Legends Riot?

Reklama


Przepustki stały się nieodłącznym elementem League of Legends i wielu graczy kupuje je od razu, kiedy się pojawią. Głównie za sprawą tego, że battle pass jest jedną z najbardziej opłacalnych rzeczy do kupienia, jeśli przeliczy się stosunek cen otrzymanej zawartości do wydanego RP. Do przepustek od momentu ich pojawienia się w LoLu trafiło już sporo kontrowersyjnych zmian.

Twórcy przed wprowadzeniem kolejnych poprawek postanowili skontaktować się ze społecznością. Niektórzy fani LoLa otrzymali od Riotu ankietę z pytaniami dotyczącymi przepustek. Co dokładnie się w niej znajdowało?

O co Riot pyta graczy?

W skrzynkach mailowych niektórych graczy zaczęły pojawiać się wiadomości od Riotu. Twórcy odsyłają w nich do ankiet, w których można odpowiedzieć na pytania powiązane z przepustkami i nie tylko. Poniżej można przyjrzeć się pytaniom, które znajdowały się w ankiecie.

Reklama

Jako gracz pomyśl o Twoich doświadczeniach. Które problemy w League frustrują Cię najbardziej, a które najmniej?

  • Moje gry często posiadają rujnujące doświadczenia zachowania (AFK, celowe umieranie itd.).
  • Aby zdobyć podczas wydarzenia to, co chcę, muszę grać zbyt dużo.
  • Ominąłem ekskluzywny lub ograniczony czasowo content, ponieważ w danym czasie nie grałem.
  • Chciałbym mieć możliwość bezpośredniego zakupu przedmiotów, które mi się podobają.
  • Zawartość, którą dostaję, kupując jajka Małych Legend, nie jest warta swojej ceny.
  • Pomiędzy przepustkami nie ma wystarczająco czasu, aby wypocząć.
  • Nie ma wystarczającej ilości sposobów, aby pokazać to, co kupiłem w League.
  • Zawartość, którą dostaję, kupując skrzynki Hextech nie jest warta swojej ceny.
  • Loot nigdy nie daje mi to, czego chcę.
  • Zdobywanie nagród poprzez sklep wydarzenia nie jest ekscytujące.
  • Zdobywanie nagród poprzez kamienie milowe wydarzenia nie jest ekscytujące.
  • Riot nie robi wystarczającej ilości nowej zawartości dla moich ulubionych bohaterów.
  • Nagrody w wydarzeniach zazwyczaj do mnie nie przemawiają.
  • Nie czuję się wystarczająco nagradzany za czas poświęcony na granie w LoLa.
  • Rzeczy, które bym chciał, są możliwe do zdobycia tylko przez loot.
  • Riot nie robi wystarczającej ilości zawartości o tematyce, która mi się podoba.
  • Myślałem, że coś było ekskluzywne/ograniczone czasowo, a następnie inni gracze mieli okazję to zdobyć.

ZOBACZ – Riot przez przypadek udostępnił kolekcjonerską wersję skórki z 2012 roku. Można było kupić ją w sklepie

  • Skórki dla moich ulubionych championów nie są tak dobre, jak skórki, które otrzymują inni bohaterowie.
  • Chcę więcej rzeczy ze sklepu niż te, na które mogę sobie pozwolić.
  • System wytwarzania Hextech jest zbyt złożony.
  • Jest za dużo alternatywnych walut.
  • Zestawy zmuszają mnie do kupowania tego, czego tak naprawdę nie chciałem kupić.
  • Jest za dużo zawartości o wysokiej cenie i za mało tej z niższymi.
  • Zawartość, którą dostaję, kupując tajemnicze skórki, nie jest warta wydanych pieniędzy.
  • Nie ma wystarczająco ekskluzywnego/ograniczonego czasowo contentu.
  • Rzeczy, które chciałbym kupić, są dostępne tylko w zestawach.
  • Nie ma wystarczającej ilości zawartości, którą mógłbym zdobyć umiejętnościami.
  • Ceny RP są nierozsądnie wysokie.
  • Riot za bardzo skupia się na tworzeniu elementów kosmetycznych.
  • Elementy kosmetyczne, takie jak skórki, nie są warte swojej ceny.
  • Nie wydaje mi się, że moje konto odzwierciedla to, ile pieniędzy wydałem na League.
  • Riot daje mniej darmowego contentu niż twórcy innych gier, w które gram.

Trudno powiedzieć, jak bardzo wyniki ankiet wpłyną na decyzje Riotu, jednak z pewnością odbiją się na tym, jak twórcy będą podchodzili do tworzenia zawartości. Ogromna ilość fanów chciałaby zostać wysłuchana przez studio, które pracuje nad jedną z ich ulubionych gier.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama