Nowe legendarne przedmioty w LoLu dla tanków i supportów, poważne zmiany Sanguine Blade
Twórcy wypowiedzieli się na temat prac nad nowymi itemami do LoLa.
Spora część graczy League of Legends uwielbia śledzić wszystkie nowości związane z ich ulubioną grą. Zwolennicy tego typu zmian na Summoner’s Rift twierdzą, że wprowadzanie zupełnie nowych przedmiotów czy modyfikacja już istniejących sprawia, że gra nie staje się nudna i regularnie zapewniany jest w niej powiew świeżości.
Okazuje się, że Riot pracuje aktualnie nad nowymi itemami. Wiadomo nawet, kiedy twórcy chcieliby je wydać na serwery. Jeden z pracowników ujawnił także, że nowości będą przeznaczone m.in. dla postaci splitpushujących.
Co więcej wiadomo o planowanych itemach? Do czego będą podobne?
Nowe przedmioty w League of Legends
Na temat nowych itemów wypowiedział się Riot Jag, główny projektant gry w zespole Summoner’s Rift.
Okazuje się, że Riot aktualnie pracuje nad nowymi przedmiotami, które mają trafić do gry w okolicach wakacji.
Pracujemy nad dwoma nowymi przedmiotami oraz gruntowną przeróbką jednego z istniejących. Świetnie byłoby, gdyby chociaż dwa z nich trafiły na serwery w lecie. Co do trzeciego nie jesteśmy jeszcze pewni, czy nie obsunie się na przedsezon.
Po pierwsze mamy nowy legendarny przedmiot dla obrońców z połączeniem podobnym do Przysięgi Rycerskiej, czy Konwergencji Zeke’a — ale tym razem haczyk polega na tym, że jest to powiązanie z przeciwnikiem. Przedmiot zapewnia redukcję obrażeń w walce z tym jednym wybranym wrogiem, a także aurę redukującą nieustępliwość, gdy jesteście w pobliżu tego wroga. Taki przedmiot powinien świetnie spisywać się przeciwko napakowanym prowadzącym, a także w starciach z podstępnymi dywersantami.
Po drugie, skoro już jesteśmy przy dywersji, pomówmy o Krwawym Ostrzu. Ten przedmiot jest stworzony pod wyobrażenie działającego solo dywersanta, co jednak zupełnie nie pokrywa się z jego statystykami. Aby wyciągnąć go z niebytu, poszerzymy jego atrakcyjność, tak aby stał się interesujący dla każdego bohatera z obrażeniami od ataku, który swojej szansy upatruje w bocznych alejach. Będziemy zwiększać jego moc, aby częściowo uzyskał potencjał skuteczności w starciach 1 na X (głównie z myślą o kolejce solo), ale teraz będzie też częściowo ukierunkowany na niszczenie wieży bronionej przez wytrzymałego przeciwnika (głównie z myślą o progrze).
Zamierzamy wypuścić te przedmioty w tym samym patchu, ponieważ są przeznaczone głównie do gry w górnej alei i do dywersji.
Gracze, którzy nie grają na górnej alei, nie muszą się martwić. Riot planuje także nowości dla enchanterów. O pomyśle na nowy item dla zaklinaczy mówiło się już od jakiegoś czasu. Dziś wiadomo już, jakie będą jego założenia.
Po trzecie mamy na tapecie legendarny przedmiot dla wspierających zaklinaczy. Historycznie zaklinacze byli całkowicie bezbronni, gdy wpadli w tarapaty, przez co gra nimi była wyjątkowo wyniszczająca, gdy drużyna przeciwna miała silnych agresorów. Nowy przedmiot zapewni odporność na obrażenia eksplozywne działającą podobnie do Klepsydry Zhonyi, ale z większym naciskiem na przydatność dla wsparcia.
A poza tym zastanawiamy się, nad jakimi rodzajami przedmiotów warto byłoby popracować w kontekście przedsezonu. Nie mamy jeszcze konkretnych planów, ale bądźcie czujni.