Riot znerfiłby Lee Sina tylko przez to, że gra nim sprawia radość, co wydaje się bez sensu
Rioter wypowiedział się o obecnym stanie Lee Sina. Jego zdaniem wysoki playrate nie jest niczym nadzwyczajnym.
Lee Sin to bardzo popularna i lubiana postać, przez co często można go spotkać na Summoner’s Rift. Riot wypowiedział się o jego obecnym stanie, tłumacząc, że istnieje tylko jeden powód, by go znerfić, ale niekoniecznie podoba się on twórcom.
Dlaczego Lee Sin nie jest często nerfiony pomimo wysokiego playratio?
Niektórzy gracze zastanawiali się, czemu Riot nie nerfi Lee Sina, mimo że ten ma wysokie winratio i playratio. Bywały komentarze, że twórcy powinni go osłabić, a on jakimś cudem unika nerfów, co jest niezrozumiałe dla części społeczności.
Sytuację wyjaśnił jeden z Rioterów, tłumacząc, że wysoki playrate Lee Sina wynika z jego satysfakcjonującego stylu gry, który daje graczom dużo radości. Nerfienie go tylko dlatego, że jest przyjemny do grania, niekoniecznie zgadza się z poglądami Riotu.
Lee Sin jest na poziomie 47-50% winratio i około 50% playratio. Jego play rate jest wysoki, ale nie jest to dziwne dla postaci, która jest tak popularna na przestrzeni czasu. Zwłaszcza że na dodatek zdarza mu się ujrzeć pro play. Patrząc po winrate, zaczyna od niskiego do zbalansowanego na przestrzeni dywizji.
Jednak jedynym powodem do nerfa, jaki widzimy, jest to, że gra ma niewielką różnorodność championów, ponieważ postacie takie jak on są satysfakcjonujące – a my nie lubimy karać postaci za to, że są po prostu przyjemne do grania. Zapewne zauważyliście, że ostatnimi czasy chcieliśmy dać możliwość grania w jungli wielu innym, popularnym już postaciom (między innymi Darius, Garen, Morde).
ZOBACZ – Jankos wygrał mecz w pojedynkę przeciwko 5 graczom LoLa z żelaza