Reklama

Rylai’s Crystal Scepter z LoLa powinien być zmieniony? Co uważają gracze?

League of Legends

Reklama

Część społeczności twierdzi, że jeden z itemów z League of Legends powinien zostać zreworkowany.

Reklama


Kryształowy Kostur Rylai to dość znany przedmiot z gry, który oferuje graczowi nie tylko moc umiejętności, ale również dodatkowe punkty zdrowia. Jednak nie to jest jego najbardziej charakterystyczną cechą. Tym, co wyróżnia wspomniany Kostur, jest to, że umiejętności posiadającego go bohatera spowalniają przeciwników.

Niestety według części graczy przedmiot nie cieszy się dużą popularnością i niektóre osoby twierdzą, że wolą go pominąć na rzecz bardziej użytecznych itemów. Czy Riot powinien coś z tym zrobić?

Czy Rylai’s Crystal Scepter potrzebuje zmian?

Na początek warto przypomnieć, jak dokładnie działa wspomniany item. Z jego opisu można wyczytać, że:

Reklama

Część graczy zauważyła, że Kostur Rylai nie pojawia się w zbyt wielu grach. Jeden z nich opisał, że widzi go praktycznie tylko u dwóch postaci.

Kryształowy Kostur Rylai powinien być wspomniany lub zmieniony, by stał się użyteczny. W tej chwili tylko dwóch championów buduje ten przedmiot – Mordekaiser i Singed, choć nie zawsze są w stanie go kupić, bo potrzebują Demonic Embrace’a i Riftmakera.

Gracz zaznaczył, że Rylai mógłby być dobrym przedmiotem kontrującym itemy przyspieszające wrogów, takie jak np. Turbo Chemtank. Niestety z pewnych powodów wielu graczy nie buduje Kostura, ponieważ nie znajdują powodów, by zdecydować się właśnie na niego i zrezygnować z innych, lepszych itemów.

Komentujący zauważyli, że Rylai dobrze sprawdza się także na innych postaciach, takich jak Aurelion, Malzahar czy Cassiopeia. Niestety, jak można poczytać z niektórych komentarzy – gra często kończy się, zanim przyjdzie czas na zakupienie wspomnianego przedmiotu.

Jeden z graczy przedstawił grafikę, która informuje o tym, na kim najczęściej kupuje się Rylai’s Crystal Scepter. Dowiedzieć się z niej można, że w topce znajdują się Aurelion, Singed i Malzahar. Mimo że grafika pokazuje 16 championów, to u wielu procent kupowania Kosturu jest naprawdę niewielki.

Co Riot mógłby z tym zrobić? Trudno jednoznacznie określić, co powinno się poprawić, by popularność przedmiotu była większa, ale jednocześnie by nie stał się zbyt mocny i nie wywrócił mety do góry nogami. A jak wiadomo – zbyt silne itemy nierzadko psuły rozgrywkę wielu graczom.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej