Silco dołącza do TFT – jakie bonusy będzie dawał? Przegląd nowej przepustki i więcej
W TFT pojawi się nowa zawartość, a wśród niej spotkać będzie można postać znaną z serialu animowanego Arcane.
Plotki o tym, że Silco zostanie wydany jako bohater League of Legends, pojawiały się już dawno. Wiele osób wierzyło, że twórcy faktycznie zdecydują się na taki krok, nawet jeśli byłoby to nieco dziwne fabularnie (ze względu na to, jak potoczyły się losy tej postaci w serialu).
Po czasie okazało się, że Silco faktycznie się pojawi, ale nie jako grywalna postać na Summoner’s Rift, tylko jako jednostka w TFT. Dziś wiadomo już, jakie będzie miał cechy, co zapewni swojej drużynie oraz kto razem z nim dołączy do nowego setu.
Neonowe Noce w TFT – Renata, Silco i więcej
Nowa aktualizacja w TFT przyniesie kilka ciekawych jednostek. Są one naprawdę wyjątkowe, ponieważ jedna z nich to Renata – zapowiedziana bohaterka League of Legends, która już wkrótce pojawi się na Summoner’s Rifit.
Nie zabraknie także wspomnianego wyżej Silco czy Zeri – aktualnie najnowszej postaci w LoLu.
Renata Glasc: chemtechowiec, uczony 4 kategorii
- Umiejętności — Renata Glasc wysyła w stronę największego skupiska wrogów w okolicy Toksyczną Falę, która zatruwa wszystkich na swojej drodze na RESZTĘ bitwy. Zatruci wrogowie mają ograniczoną prędkość ataku i co sekundę odnoszą niewielkie obrażenia magiczne. Obrażenia nakładane przez kolejne użycia Toksycznej Fali kumulują się.
- Precz z Urgotem, w mieście jest nowa chembaronessa — Umiejętności Renaty Glasc nie mają tak dużego zasięgu, więc lepiej umieszczać ją bliżej przedniej formacji niż typowego prowadzącego walczącego na dystans. Z Morellonomiconem może potraktować ogniem i trucizną większość wrogiej drużyny. I wreszcie Miecz-Pistolet Hextech powinien pomóc jej w utrzymaniu się na fali i miażdżeniu nawet wówczas, gdy jest nieco ryzykownie rozstawiona.
- Witamy w przedsiębiorstwie Glasc — Chociaż umiejętność Renaty Glasc, Toksyczna Fala, będzie wyglądać podobnie jak jedna z jej umiejętności w League of Legends, w TFT będzie miała inną nazwę i całkiem inne działanie. Renata będzie tą samą jadowitą, superkapitalistyczną, przeglascową chembaronessą, którą kochamy (lub nienawidzimy), ale używającą innych właściwości chemtechu niż te, które znamy z League of Legends lub których używał Silco w Arcane, a nawet te wystawiane na sprzedaż przez nasze ulubione marki.
Silco: uczony, mózg operacji 5. kategorii
- Umiejętność — Silco rozdaje niestabilne mikstury sojusznikom o najsłabszym zdrowiu, zapewniając im dodatkowy limit zdrowia, ogromną prędkość ataku i niewrażliwość na kontrolę tłumu na kilka sekund. Gdy jego obłędnie potężne wzmocnienie wygasa, kończy się działanie eliksiru, powodując śmierć niestabilnej jednostki i wybuch zadający obrażenia magiczne pobliskim wrogom.
- Mózg operacji — Potęga, prawdziwa potęga, nie jest dana tym, którzy z urodzenia są najsilniejsi, najszybsi lub najsprytniejsi. Nie, ona przychodzi do tych, którzy stoją bezpośrednio przed Silco. Dzięki cesze mózg operacji Silco inspiruje dwóch sojuszniczych podległych bohaterów przed sobą, zapewniając im większą regenerację many.
- Mózg operacji i uczony — Ze względu na dwie cechy wpływające na poziom many warto łączyć Silco z bohaterami, którzy mogą wykorzystać tę dodatkową motywację, aby pokonać wszelkie przeszkody uniemożliwiające im zniszczenie przeciwników.
- Co takiego powiedziałeś? — chcemy, aby Silco godnie prezentował się w Konwergencji, dlatego nie może obejść się bez dubbingu w wykonaniu Jasona Spisaka, który użyczał mu głosu w Arcane. Ale takie rzeczy wymagają czasu, a premiera naszej rotacji jest już na dniach, dlatego dubbing Silco pojawi się w patchu 12.7, a nie w Neonowych Nocach wypuszczonych w patchu 12.4. Dzięki temu zapewnimy odpowiednio dużo czasu na właściwą produkcję dubbingu. W międzyczasie będziemy korzystać z tymczasowych efektów dźwiękowych podczas jego zakupu, aktualizacji itd.
Zeri: wytworny, snajper 5. kategorii
- Umiejętność bierna — Ataki podstawowe Zeri wysyłają falę pocisków w kierunku jej wrogów; każdy z nich zadaje pierwszej trafionej jednostce niewielki procent wartości jej obrażeń od ataku jako obrażenia fizyczne i premiowe dodatkowe obrażenia magiczne.
- Umiejętność — Zeri doskakuje do swojego wroga i uwalnia wybuch elektryczności, zadając obrażenia magiczne pobliskim wrogom i zwiększając ich koszt many, nim sama wróci na swoją wyjściową pozycję. Przez kilka następnych sekund jej ataki są przebijające i przesycone elektrycznością.
- Premia VIP — Gdy Zeri zostanie wybrana w sklepie jako VIP, wówczas po użyciu Wybuchu Wyładowań jej ataki stają się przebijające i przesycone elektrycznością na całą resztę bitwy.
ZOBACZ – Renata – Oficjalna prezentacja umiejętności bezpośrednio w grze. Znamy wszystkie skille
To oczywiście nie koniec zmian. Twórcy zdecydowali się na przerobienie jednostek. Część z nich opuści TFT na rzecz innych. Trzeba będzie pożegnać się m.in. z licealistami, Samirą, Sionem czy Twisted Fate’em.
Tak prezentuje się nowy spis jednostek i ich cech:
Przepustka Bajerów i Gadżetów II oraz jej zawartość
Zabierzmy się zatem za uzupełnienie waszej wiedzy o przyszłości Małych Legend, Przepustki oraz aren — Bitewnej Areny Hextechowej i Toksytorium — podczas Neonowych Nocy, Cała ta zawartość pojawi się na serwerach głównych 16 lutego (w patchu 12.4).
Nowa przepustka wprowadzi ogromną ilość dodatków. Znajdą się w nich m.in. oczywiście Małe Legendy, ale też nowe skórki aren czy emotki. Wśród tych ostatnich znaleźć można będzie również Silco.
PROJEKT: Otchłania — nowa mityczna Mała Legenda!
Mamy nową mityczną Małą Legendę, która skradnie show podczas Neonowych Nocy. PROJEKT: Otchłania będzie wszystkich kłuć w oczy swoimi technicznymi nowinkami, a może nawet coś sobie jeszcze „pożyczy”.
W grze pojawią się nowe wersje Bagnowyja, QiQi i Kłuska.
Zupełnie nowy wygląd otrzyma także Skierka, która będzie ekskluzywną Małą Legendą w tej przepustce.
Nowe mapy aren:
Nowe emotki:
Zestawy Neonowych Nocy
Niezależnie od tego, czy przemierzacie miasto pod miastem w poszukiwaniu oazy, czy też wypatrujecie futurystycznych Małych Legend, aby zaprosić je na Bitewną Arenę Hextechową, mamy dla was nowe zestawy!
Zestaw | Zawartość | RP/MT (Monety TFT na urządzeniach przenośnych) |
5 Jaj Neonowych Nocy | Każde jajo zawiera nową Małą Legendę z Neonowych Nocy | 2450 |
10 + 1 Jaj Neonowych Nocy | Każde jajo zawiera nową Małą Legendę z Neonowych Nocy | 4900 |
Zestaw Areny Przepustki+ Neonowych Nocy | Przepustka+ Neonowych Nocy Bitewna Arena Hextechowa | 2260 |
Zestaw Upamiętniający Dzień Postępu | Przepustka+ Neonowych Nocy Arena Botów Bojowych 10 Jaj Neonowych Nocy 2 dodatkowe Jaja Neonowych Nocy | 7100 |
Megazestaw Neonowych Nocy | Przepustka+ Neonowych Nocy Bitewna Arena Hextechowa 18 Jaj Neonowych Nocy 5 dodatkowych Jaj Neonowych Nocy | 10 740 |
- ZOBACZ – Pamiętacie Brenvara, fanowskiego bohatera LoLa? Koncept powrócił wraz z animowaną prezentacją
Nagrody rankingowe i nie tylko
Każdy, kto wbił co najmniej Złoto w pierwszej części Bajerów i Gadżetów otrzyma emotkę w patchu 12.4.
Jeśli udało się wam ukończyć Hyper Roll w kręgach Niebieskim, Fioletu lub Hiper, również możecie spodziewać się tych emotek w patchu ze śródrotacją.
Jeśli graliście dużo w Double Up, też macie szansę na odebranie jednej z poniższych emotek na podstawie swojej rangi! Pojawią się one wraz z pozostałą zawartością nagród rankingowych.
Gdy rankiem 16 lutego zaczną się Neonowe Noce, w Hyper Roll i Double Up rangi graczy z kręgów Niebieskiego i wyższych zostaną zresetowane do dolnego poziomu Niebieskiego; pozostałe pozostaną niezmienione. Ponadto wszystkie rangi w standardowym TFT przejdą „miękki” reset, co oznacza spadek o jeden pełny krąg.