Reklama

Spore poprawki Klepsydry Zhonyi z League of Legends. Co dokładnie się zmieniło?

League of Legends

Reklama

Jak zmieni się Klepsydra Zhonyi – item, z którego korzysta większość magów?

Reklama


Klepsydra Zhonyi jest jednym z najbardziej charakterystycznych przedmiotów League. Poza tym, że znajduje się w grze od naprawdę dawna, zapewnia efekt, którego nie daje żaden inny przedmiot – niewrażliwość (poza Stopwatchem, który został wprowadzony w późniejszym czasie). W przeszłości przedmiot przeznaczony wyłącznie dla magów w ostatnim czasie stał się niedrogą opcją dla graczy wsparcia, którzy również mogą wykorzystać moc umiejętności.

Niewielka cena przedmiotu oraz potężny efekt sprawiały, że był on niezwykle popularny. Najnowsze poprawki pokazują jednak, że Riot uznał, że nie jest to zgodne z założeniami itemu i postanowił nieco go zmienić. Jak aktualnie prezentuje się Klepsydra Zhonyi na serwerach testowych?

Poprawki Klepsydry Zhonyi

Omawiany przedmiot został stworzony, aby niemobilni magowie mogli bronić się przed asasynami. Ostatecznie Zhonia była po prostu silną opcją, która poza efektem niewrażliwości zapewniała AP oraz pancerz za stosunkowo niewielką w zestawieniu z innymi pełnymi itemami kwotę.

Reklama

Riot postanowił osłabić potencjał przedmiotu we wcześniejszych fazach gry, zwiększając jego koszt, jednak rekompensując osłabienie sporymi wzmocnieniami w statystykach. Ich wartość została przeliczona na 460 złota, natomiast cena podskoczyła jedynie o 300.

 

Co dokładnie się zmieniło?

  • Stopwatch
    • Koszt zwiększony z 650 do 750
  • Zhonya’s Hourglass
    • Koszt zwiększony z 2700 do 3000
    • AP zwiększone z 65 do 80
    • Ability haste zwiększone z 10 do 15
  • Seeker’s Armguard
    • AP zwiększone z 20 to 30
    • Ilość wymaganych do wymaxowania przedmiotu stacków zmniejszona z 30 do 20

Zmianom uległa nie tylko Klepsydra Zhonyi, która mocą będzie teraz przedmiotem porównywalnym z innymi, które znajdują się w standardowym ekwipunku maga, ale również komponenty – Stopwatch i Seeker’s Armguard. Pierwszy z nich, który jednorazowo jest w stanie zapewnić efekt niewrażliwości, otrzymał zwiększony koszt, a item, który zwiększa AP oraz pancerz jest teraz silniejszy.

Przedmiot z pewnością straci nieco swojej popularności, ponieważ nie będzie już aż tak przystępny w oczach graczy wsparcia jak dotychczas, jednak magowie z pewnością docenią dodatkową moc, kiedy ich build jest już skończony. Warto mieć na uwadze, że poprawki trafiły dopiero na serwery testowe, a co za tym idzie wszystko może się jeszcze zmienić.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej