Śródsezonowe zmiany na aktualizacje 13.10 z League of Legends. Jak prezentują się poprawione przedmioty?
Co wiadomo na temat największej dotychczas w tym sezonie aktualizacji LoLa?
Ostatni przedsezon League of Legends nie wprowadzał do gry tak dużo, jak poprzednie. Mimo to śródsezonowa aktualizacja sporo nadrabia – na serwerach testowych pojawiło się dużo zmian przedmiotów i kilka poprawek bohaterów, które sprawiają, że zyskują oni nowe możliwości i potencjał z buildami spoza mety. Co dokładnie wprowadzi kolejny patch 13.10?
Zmiany na patch 13.10
Wzmocnienia bohaterów
- Akshan
- Dirty Fighting (P)
- Obrażenia teraz skalują się z 60% AP
- Avengerang (Q)
- Spowolnienie skaluje się teraz z AP z przelicznikiem 5% za 100 AP
- Dirty Fighting (P)
- Kalista
- Rend (E)
- Obrażenia teraz skalują się z 40% AP dla pierwszego trafionego celu i 20% AP dla każdego kolejnego
- Spowolnienie skaluje się teraz z AP z przelicznikiem 5% za 100 AP
- Rend (E)
- Kindred
- Wolf’s Frenzy (W)
- Obrażenia teraz skalują się z 20% AP
- Mounting Dread (E)
- Spowolnienie skaluje się teraz z AP z przelicznikiem 5% za 100 AP
- Wolf’s Frenzy (W)
- Vayne
- Silver Bolts (W)
- True damage skaluje się teraz z AP z przelicznikiem 1,5% za 100 AP
- Silver Bolts (W)
Zmiany przedmiotów
W przypadku itemów zmian jest znacznie więcej. Pojawiły się nowe przedmioty, niektóre legendarne itemy stały się mitycznymi. Poprawione zostały również statystyki i zdolności, które są do nich przypisane.
- Nowy przedmiot – Steel Sigil
- Nowy komponent przedmiotów dla supportów – Chalice of Blessing
- Składnik Redemption, Mikael’s i Echoes of Helia
- Nowy komponent przedmiotów dla supportów – Lifewell Pendant
- Składnik Zeke’s, Knight’s Vow, Locket i Evenshroud
- Nowy przedmiot – Echoes of Helia
- Youmuu’s Ghostblade
- Przedmiot zreworkowany – Duskblade of Draktharr
- Prowler’s Claw
- Mityczny przedmiot – Guinsoo’s Rageblade
- Mityczny przedmiot – Infinity Edge
- Mityczny przedmiot – Navori Quickblades
- Przywrócony przedmiot – Statikk Shiv
- Legendarny przedmiot – Immortal Shieldbow
- Galeforce
- Legendarny przedmiot – Kraken Slayer
- Rapid Firecannon
- Stormrazor
- Lord Dominik’s Regard
- Legendarny przedmiot – Imperial Mandate
- Force of Nature
- Moonstone Renewer
- Radiant Virtue
- Sterak’s Gage
ZOBACZ – Nowe skiny do League of Legends: Snow Moon Ahri, Morgana, Varus
- Goredrinker
- Więcej mitycznego HP
- Striderbreaker
- Więcej AD
- Hullbreaker
- Więcej AD i prędkości poruszania się
- Trinity Force
- Divine Sunderer
- Abyssal Mask
- Bloodthirster
- Recurve Bow
- Runaan’s Hurricane
- Collector
- Zwiększono Lethality
ZOBACZ – LoL zalicza ogromną wpadkę. Ktoś nie spojrzał, z jakiego konta to udostępnia
- Zeal
- Prędkość ataku zmniejszona o 3%
- Prędkość poruszania się zmniejszona o 4%
- Phantom Dancer
- Zwiększona prędkość ataku
- Nowa ścieżka budowania
- Staff of Flowing Water
- Ardent Censer
- Chemtech Putrifier
- Zeke’s Convergence
- Knight’s Vow
Zmiany systemowe
- Miniony
- Nie licząc pierwszej fali minionów, te ze środkowej alei będą trafiały na środek w tym samym momencie (miniony z bocznych linii przyspieszą)
- Miniony, które obrały za cel wieżę przeciwnika zignorują „wołanie o pomoc” w ataku na wrogiego championa.
- Unleashed Teleport
- Czas przemiany czaru zmieniony z 14 minuty na 10
- Wieże
- Odporności przeciw rushowaniu (20 sekund od zbicia plate’u) zwiększone z 0-180 do 45-225 (zależne od ilości championów)
- Homeguard
- Czas aktywowania Homeguardu zmniejszony z 20 minuty do 14
- Fontanna
- Regeneracja many na tick zwiększona z 2,1% maksymalnej many do 3,1%
- Planty z jungli
- Wybuchowy stożek w pobliżu rzek będzie pojawiał się teraz w 9:00 – 9:30 a nie 5:00-5:30