w

Szczegółowy opis 11.14 w LoLu. Ogromne zmiany Lilli, Tahm Kencha, Irelli. Ich będziecie się uczyć na nowo

Opis aktualizacji 11.14 do League of Legends.

Reklama

Obecnie znajdujący się na oficjalnych serwerach patch 11.13 jest bardzo kontrowersyjny. W grze dominuje kilku bohaterów, którzy są nadwyraz silni i wygrywaj większość spotkań. W związku z tym Riot Games nerfi i buffuje parę postaci, aby dopasować je do rozgrywki.

Dodatkowo zmiany przejdzie nieudany według wielu graczy pełny rework Dr Mundo oraz Irelia, Lilli i również przerobiony, ale w mniejszym stopniu, niż Mundo – Tahm Kench. Patch w tej formie trafi na serwery już w czwartek 8 lipca.

Warto także wspomnieć o jednej postaci, która może wrócić do mety. Wszystko przez małą zmianę z 2AD, którą Riot wprowadził jeszcze w styczniu.

Buffy przedmiotów

  • Dead Man’s Plate
    • Pancerz: 40 >>> 50

Nerfy bohaterów

  • Akali
    • Q nie można już castować podczas E
    • Minimalne obrażenia R: 75-215 >>> 60-200
    • Maksymalne obrażenia R: 225-645 >>> 180-600
  • Karma
    • AD: 54 >>> 51
  • Malzahar
    • HP: 537 >>> 510
    • AP Ratio na Q: 0.65 >>> 0.55
  • Nocturne
    • Pasywka jest teraz efektywna w 50% na minionach
  • Shaco
    • HP: 587 >>> 560
    • Prędkość ruchu: 350 >>> 345
  • Xin Zhao
    • Cooldown W: 12-6 >>> 12-8
  • Ziggs
    • Mana: 480 >>> 420

Buffy bohaterów

  • Darius
    • Bonusowe AD na pasywce: 20-205 >>> 30-230
    • Cooldown E: 26-18 >>> 24-14
  • Garen
    • Prędkość ruchu na Q: 30% >>> 30-40%
  • Graves
  • AD: 66 >>> 68
  • Illaoi
    • Prękość ruchu: 340 >>> 350
  • Ivern
    • Tarcza na E: 80-200 >>> 80-220
  • Rek’Sai
    • Obrażenia na uderzenie Q (niezakopana): 20-40 >>> 21-45
    • Obrażenia na Q (zakopana): 60-180 >>> 60-200
  • Seraphine
    • Obrażenia Q: 55-115 +40-60% AP >>> 60-120 +45-65% AP
  • Taric
    • Koszt many Q: 70-90 >>> 65-85
    • Koszt many E: 60-40

Zmiany Dr Mundo

  • Prędkość ataku na 1 poziomie: 0.67 >>> 0.72
  • ASR pozostaje na poziomie 0.67
  • Regeneracja zdrowia na pasywce: 2% >>> 1 do 2% (skaluje się z poziomem bohatera)
  • Czas odnowienia pasywki: 45-15 >>> 60-15
  • Monster Cap na Q: 300-500 >>> 350-500
  • Q odnawia teraz 100% zdrowia na potworach
  • Bonusowe obrażenia potworom na E: 140% >>> 200%
  • E zawsze odpycha małe potwory natychmiast

Zmiany Irelii

  • Mniejsza wytrzymałość we wczesnej fazie gry, większa w późniejszej.
  • Umiejętność bierna ograniczona do 4 ładunków zamiast 5.
  • Maksymalne obrażenia bierne i prędkość ataku zmniejszone we wczesnej fazie gry.
  • Lekko zmniejszona prędkość doskoku Q.
  • Obrażenia Q zadawane stworom skalują się z poziomem.
  • Redukcja obrażeń fizycznych W skaluje się z poziomem.
  • W ponownie ma redukcję obrażeń magicznych (wynoszącą połowę wartości obrażeń fizycznych).
  • Znacznie zwiększone obrażenia W.
  • Ustawiono czas lotu ostrza E na 0,25 sek.
  • Każdy poziom R zmniejsza podstawowy czas odnowienia Q.

Zmiany Lilli

  • Bazowe:
    • Regeneracja HP: 9 (+.75) >>> 7.5 (+.75)
    • Pancerz: 20 >>> 22
    • Nowy efekt na pasywce: Lillia leczy się 18-120 HP przez czas trwania przeciwko dużemu potworowi i 12-189 przeciwko bohaterowi. Lillia możemy leczyć się tylko przez jednego potwora w tym samym czasie.
    • Obrażenia: 5% maksymalnego zdrowia >>> 6% + 1.5%/100 AP maksymalnego zdrowia (monster cap bez zmian).
  • Q:
    • Koszt many: 45 >>> 65
    • Stacki dające prędkość ruchu: 5 >>>  4
    • Prędkość ruchu na stacku: 7/8/9/10/11 + 1%/100 AP >>> 3/4/5/6/7 +3%/100 AP
    • Czas trwania prędkości ruchu: 5 >>> 5.5
    • Czas stacków do spadnięcia: 1s >>> 1.5
    • Cooldown: 4 >>> 6/5.5/5/4.5/4
    • Bazowe obrażenia (magiczne i true damage): 30/45/60/75/90 >>> 35/50/65/80/95
  • W:
    • Obrażenia: 70/85/100/115/130 + 30% AP >>> 70/90/110/130/150 +35% AP
  • E:
    • Cooldown: 12 >>> 18
    • Spowolnienie: 25/30/35/40/45% >>> 40%
    • Obrażenia: 70/90/110/130/150 >>> 70/95/120/145/170
  • R:
    • Obrażenia od AP: 30% >>> 40%
    • Czas trwania uśpienia: 2/2.5/3 >>> 1.5/2/2.5
    • Spowolnienie podczas zasypiania: 25% >>> 10%
    • Spowolnienie zwiększające się za 0.25s: 5% >>> 0%

Zmiany Tahm Kencha

  • Obrażenia na pasywce: 2.5% maksymalnego HP >>> [12 – 60] (+2.5% bonusowego HP)
  • Teraz zadaje również obrażenia z pasywki (An Acquired Taste)
  • Leczenie z Q: 6/7/8/9/10% brakującego HP >>> 15/20/25/30/35 + 4/4.5/5/5.5/6% brakującego HP
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że zwrot czasu odnowienia W nie skalować się z Przyśpieszeniem Umiejętności
  • Zwrot czasu odnowienia i many na W: 30% >>> 40%
  • Tarcza na R: 300/450/600 (+100% AP) >>> 400/500/600 (+100% AP)
  • R spowolnienie podczas użycia na sojuszniku: 40/25/10% >>> 30/20/10%

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends