Szczegółowy opis zmian z patcha 11.12 z LoLa. Kontrowersyjny nerf Nasusa, Kai’Sy, czy Renektona
Reklama
Którzy bohaterowie zostaną wzmocnieni, a którzy osłabieni w nadchodzącej do LoLa aktualizacji?
Reklama
Do League of Legends regularnie trafiają kolejne patche, które mają na celu głównie zmiany związane z balansem. Championi, którzy radzą sobie za dobrze muszą otrzymać odpowiednie nerfy, a ci, których współczynnik zwycięstw nie wygląda najlepiej, często otrzymują wzmocnienia.
W aktualizacjach okazjonalnie pojawiają się również reworki bohaterów. Czy tak będzie i tym razem? Riot subtelnie podchodzi do tego tematu.
Nerfy i buffy na patch 11.12
Osłabienia bohaterów
- Wukong
- Bazowe statystyki
- AD na poziom zmniejszone z 4 do 3,5.
- Crushing Blow (Q)
- Przelicznik AD zmniejszony z 50% do 45%.
- Bazowe statystyki
- Kai’Sa
- Icathian Rain (Q)
- Czas odnowienia zwiększony z 8-6 do 10-6 sekund.
- Icathian Rain (Q)
- Varus
- Blighted Quiver (W)
- Bonusowe obrażenia od straconego zdrowia zmniejszone z 10,8-25,2% do 9-21%.
- Blighted Quiver (W)
- Nasus
- Soul Eater (P)
- Lifesteal zmniejszony z 12-24% do 10-22%.
- Soul Eater (P)
- Gnar
- Bazowe statystyki
- AD zmniejszone z 59 do 57.
- Bazowe statystyki
- Renekton
- Cull the Meek (Q)
- Leczenie za trafioną jednostkę, która nie jest championem zmniejszone z 3-7 + 4% bazowego AD (9-21 + 12% bonusowego AD dla wzmocnionej umiejętności) do 2-6 + 3% bazowego AD (6-18 +9% bonusowego AD dla wzmocnionej umiejętności).
- Cull the Meek (Q)
- Talon
- Rake (W)
- Obrażenia zmniejszone z 45-105 (+55% bonusowego AD) >>> 40-80 (+40% bonusowego AD).
- Obrażenia przy powrocie zmniejszone z 45-145 (+70% bonusowego AD) do 50-170 (+80 bonusowego AD).
- Rake (W)
- Udyr
- Phoenix Stance (R)
- Obrażenia w stożku zmniejszone z 60-310 (+70% AP) do 50-275 (+80% AP).
- Phoenix Stance (R)
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
- Rammus
- Defensive Ball Curl (W)
- Bonusowy pancerz zwiększony z 30 do 40.
- Soaring Slam (R)
- Czas odnowienia zmniejszony z 130-90 do 110-80.
- Defensive Ball Curl (W)
- Hecarim
- Bazowe statystyki
- Pancerz zwiększony z 32 do 35.
- Rampage (Q)
- Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 75% do 85%.
- Bazowe statystyki
- Draven
- Spinning Axe (Q)
- Bonusowe obrażenia zwiększone z 35-55 (+65-105% bonusowego AD) do 40-60 (+70-110% bonusowego AD).
- Spinning Axe (Q)
- Illaoi
- Bazowe statystyki
- Mana na poziom zwiększona z 40 do 50.
- Bazowe statystyki
- Malphite
- Thunderclap (W)
- Obrażenia on-hit zwiększone z 10-50 (+10% pancerza) do 15-55 (+15% pancerza).
- Thunderclap (W)
- Ziggs
- Bouncing Bomb (Q)
- Obrażenia zwiększone z 85-265 do 85-285.
- Mega Inferno Bomb (R)
- Prędkość pocisku na średnim i wysokim dystansie zwiększona z 1550 do 2250.
- Bouncing Bomb (Q)
- Jarvan IV
- Golden Aegis (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 12 do 9 sekund.
- Golden Aegis (W)
- Aphelios
- Bazowe statystyki
- Odporność na magię zwiększona z 26 do 30.
- AD na poziom zwiększone z 2,4 do 3.
- Weapons of the Faithful (Q)
- Severum
- Ilość ataków zmniejszona z 6+1 za 33% prędkości ataku na 6+1 za 50% prędkości ataku.
- Obrażenia na atak zwiększone z 10-30 (+21-30% AD) do 10-40 (+20-35% AD).
- Pasywne leczenia na podstawowych atakach zmniejszone z 3-20% do 3-10%.
- Pasywne leczenie na zaklęciach zwiększone z 3-20% do 9-30%.
- Crescendum
- Obrażenia na atak zwiększone z 25-85 (+35-50% AD) do 31-100 (+40-60% AD).
- Obrażenia mini chakramów zmniejszone z 0.24 AD – (0.035 AD * ilość chakramów, które trafiły przed tym) do 0.15 AD – (0.015 AD * ilość chakramów, które trafiły przed tym).
- Severum
- Bazowe statystyki
ZOBACZ – To nie koniec zmian Dr Mundo w LoLu. Riot wysłuchał społeczności i będzie kombinował z…
Inne
- Dr Mundo
Reklama