w

Szczegółowy opis zmian z patcha 11.12 z LoLa. Kontrowersyjny nerf Nasusa, Kai’Sy, czy Renektona

Którzy bohaterowie zostaną wzmocnieni, a którzy osłabieni w nadchodzącej do LoLa aktualizacji?


Do League of Legends regularnie trafiają kolejne patche, które mają na celu głównie zmiany związane z balansem. Championi, którzy radzą sobie za dobrze muszą otrzymać odpowiednie nerfy, a ci, których współczynnik zwycięstw nie wygląda najlepiej, często otrzymują wzmocnienia.

W aktualizacjach okazjonalnie pojawiają się również reworki bohaterów. Czy tak będzie i tym razem? Riot subtelnie podchodzi do tego tematu.

Nerfy i buffy na patch 11.12

Osłabienia bohaterów

  • Wukong
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zmniejszone z 4 do 3,5.
    • Crushing Blow (Q)
      • Przelicznik AD zmniejszony z 50% do 45%.
  • Kai’Sa
    • Icathian Rain (Q)
      • Czas odnowienia zwiększony z 8-6 do 10-6 sekund.
  • Varus
    • Blighted Quiver (W)
      • Bonusowe obrażenia od straconego zdrowia zmniejszone z 10,8-25,2% do 9-21%.
  • Nasus
    • Soul Eater (P)
      • Lifesteal zmniejszony z 12-24% do 10-22%.
  • Gnar
    • Bazowe statystyki
      • AD zmniejszone z 59 do 57.
  • Renekton
    • Cull the Meek (Q)
      • Leczenie za trafioną jednostkę, która nie jest championem zmniejszone z 3-7 + 4% bazowego AD (9-21 + 12% bonusowego AD dla wzmocnionej umiejętności) do 2-6 + 3% bazowego AD (6-18 +9% bonusowego AD dla wzmocnionej umiejętności).
  • Talon
    • Rake (W)
      • Obrażenia zmniejszone z 45-105 (+55% bonusowego AD) >>> 40-80 (+40% bonusowego AD).
      • Obrażenia przy powrocie zmniejszone z 45-145 (+70% bonusowego AD) do 50-170 (+80 bonusowego AD).
  • Udyr
    • Phoenix Stance (R)
      • Obrażenia w stożku zmniejszone z 60-310 (+70% AP) do 50-275 (+80% AP).

ZOBACZ – Vigilant Wardstone z League of Legends ma pewien błąd, który znajdował się w grze od początku tego sezonu

Wzmocnienia bohaterów

  • Rammus
    • Defensive Ball Curl (W)
      • Bonusowy pancerz zwiększony z 30 do 40.
    • Soaring Slam (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 130-90 do 110-80.
  • Hecarim
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zwiększony z 32 do 35.
    • Rampage (Q)
      • Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 75% do 85%.
  • Draven
    • Spinning Axe (Q)
      • Bonusowe obrażenia zwiększone z 35-55 (+65-105% bonusowego AD) do 40-60 (+70-110% bonusowego AD).
  • Illaoi
    • Bazowe statystyki
      • Mana na poziom zwiększona z 40 do 50.
  • Malphite
    • Thunderclap (W)
      • Obrażenia on-hit zwiększone z 10-50 (+10% pancerza) do 15-55 (+15% pancerza).
  • Ziggs
    • Bouncing Bomb (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 85-265 do 85-285.
    • Mega Inferno Bomb (R)
      • Prędkość pocisku na średnim i wysokim dystansie zwiększona z 1550 do 2250.
  • Jarvan IV
    • Golden Aegis (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 12 do 9 sekund.
  • Aphelios
    • Bazowe statystyki
      • Odporność na magię zwiększona z 26 do 30.
      • AD na poziom zwiększone z 2,4 do 3.
    • Weapons of the Faithful (Q)
      • Severum
        • Ilość ataków zmniejszona z 6+1 za 33% prędkości ataku na 6+1 za 50% prędkości ataku.
        • Obrażenia na atak zwiększone z 10-30 (+21-30% AD) do 10-40 (+20-35% AD).
        • Pasywne leczenia na podstawowych atakach zmniejszone z 3-20% do 3-10%.
        • Pasywne leczenie na zaklęciach zwiększone z 3-20% do 9-30%.
      • Crescendum
        • Obrażenia na atak zwiększone z 25-85 (+35-50% AD) do 31-100 (+40-60% AD).
        • Obrażenia mini chakramów zmniejszone z 0.24 AD – (0.035 AD * ilość chakramów, które trafiły przed tym) do 0.15 AD – (0.015 AD * ilość chakramów, które trafiły przed tym).

ZOBACZ – To nie koniec zmian Dr Mundo w LoLu. Riot wysłuchał społeczności i będzie kombinował z…

Inne

  • Dr Mundo
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends